Iso kiitos kaikille tuesta ja tsempeistä.
Niin vaan oli itselläkin tosi varma olo tän siirron suhteen, että olisi onnistunut. Varsinkin kun oli oireita. No turhaa jossitella, pakko nyt vaan katsoa eteenpäin.
@Roxanne Kyllä kävi itselläkin mielessä tuo ERA-testi, vaikka yksi onnistunut raskaus onkin takana. Siitä on varmasti monille apua. Yksityisellä vaan on niin vaikea arvioida sitä, että onko lääkäreiden suositus tai mielipide puhtaasti lääketieteelliseen ajatteluun perustuva, vai haluavatko myydä kalliita testejä vähän joka toiselle. Tässä kovaa pohdintaa tämän suhteen, että mikä on se taloudellinen panos (jo itsessään kalliiden hoitojen päälle) mitä näihin ekstratemppuihin haluaa laittaa. Myös alkiodiagnostiikka olisi tietty mahdollinen. Luulen että yritetään nyt ainakin yksi siirto vielä ennen mitään lisäjuttuja.
@Caro87 kiitos kun muistutit tuosta prolaktiinista, sen voisi tosiaan mittauttaa! Mulla oli ennen ekaa raskautta prolaktiini normaalin ylärajalla, ja sitä tutkittiin ennen ekaa IVF:ää. Nyt ei (muistaakseni) ole mitattu uudestaan tällä kierroksella.
@maikkukoo selvä plussa siellä hohtaa, onnea! Toivottavasti lähtee vahvistumaan
Hieno saalis
@pcosilainen ! Hyvinhän se meni, kolme on jo komea määrä
@Nuttu92 tsemppiä piinailun loppuun! Olen kyllä kuullut että raudan maku suussa (eikös veri siltä maistu
) voi olla raskausoire!
@Tuutikki84 tosi kiva kun oli folleja kasvanut, tsemppiä punktioon!
Mä vetäydyn nyt kokonaan tältä palstalta vähäksi aikaa. Pitää koittaa miettiä muita juttuja. Palailen sitten vuodenvaihteessa, toivottavasti täällä on paljon plussanneita siihen mennessä
Tsemppiä ja jaksamista vaiheisiinne ihan jokaiselle!