Hakutulokset

1. MyMa

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onpa tosiaan mielenkiintoista vertailla oireita! Kuulostaa hienolta muutokselta @Ellinoora38 (y) Eiköhän siellä ala hcg-taso nousta kun oireita alkaa noin hiipiä;) Ja se mun reisien vihlonta kesti sen yhden kerran ja noin viis minuuttia:D mutta vihloipa kumminkin! Ja tuota olen itse miettinyt...
  2. MyMa

Kohti ensimmäistä PAS:sia

Moi @krrde , liitypä tuonne IVF-hoidoissa oleville ja sinne joutuville-ketjuun, siellä on aktiivista keskustelua ja ihmiset samassa tilanteessa kuin sinä :) https://kaksplus.fi/threads/ivf-hoidoissa-oleville-sinne-joutuville.2380613/page-715#post-32344698
  3. MyMa

Sillä klinikan ilmapiirillä ja huomioimisilla on oikeasti tosi iso merkitys jaksamiseen (ainakin mulla siis). Varsinkin ekan hoidon aikana kun elämä tuntui pyörivän sen lapsettomuuden ympärillä ja muutenkin oli aika mustaa päivät aamusta iltaan, niin mulla oli aina jotenkin positiivinen ja...
  4. MyMa

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@atvk87 meillä oli kans maistelututti aivan hitti, ja erityisesti jäädytetty tissimaito! Sattui vielä 2018 olemaan järkyttävän helteinen eikä meillä silloin ollut vielä ilmastointilaitetta, poikakin oli vaan vaippa päällä kaiket päivät sisällä (ja vaunuissa nukkuessakin). Mitään ruokia en...
  5. MyMa

@Jasmina20 me ei olla kellekään kummankaan perheestä kerrottu. Mies ei näistä puhu kellekään, mä olen kertonut kahdelle läheiselle ystävälle (jotka ei kärsi samasta), mutta heidän kanssaan vähän pintapuolisemmin puhutaan meidän tilanteesta. Enemmänkin olen heille purkanut yleistä tuskaa lapsen...
  6. MyMa

Kaikille meille nyt, joskus ja tulevaisuudessa piinailijoille pieni kevennys (ks linkki, englanniksi). Tunnistin niin itseni tästä :D Varsinkin toi maaninen oireiden googlaus ja vuoden 2011 keskustelupalstojen selaus on ihan tuttua:ROFLMAO...
  7. MyMa

@Wintersun voi miten helpottava uutinen varmasti, sä oot kyllä niin pitkään joutunut löysässä hirressä roikkumaan, että jo oli aikakin! Nyt pääsette keskittymään tähän ehkä ainakin vähän toiveikkaampaan hommaan eli lapsen yritykseen:D:love: Sulla kuulostaa @Nuttu92 menneen kaikki niinkuin...
  8. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD Jasmina20 #26 #toinen...
  9. MyMa

@Ellinoora38 siis joo, en näköjään tiedä mikä viikonpäivä tänään on:D viisi päivää siis siirrosta tänään!
  10. MyMa

Kiitos kaikille tsempeistä nyt ja jo ennen siirtoakin:love: Eniten tässä aamussa harmitti se, että menin ylipäätään testaamaan! Uskon kyllä että tässä ei ole vielä kirves kaivossa ollenkaan, mutta tietysti olisi ollut positiivinen ylläri jos haamua olisi näkynyt. Ja aamupissasta tosiaan otin...
  11. MyMa

@Tuutikki84 Onpa inhottavaa joutua odottamaan tuloksiao_O kyllä niissä Kantaan siirtymisissä on hieman eroja, riippuen kuinka usein ko. paikan potilasohjelma lähettää tiedot. Aika monilla päivittyy joka päivän lopussa/keskiyöllä tiedot, mutta kyllä joillain paikoilla on harvempikin päivitysväli...
  12. MyMa

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Silmu75 sivusta huutelen että koitapa vielä soittaa Terveystalolle, tai vielä parempi jos pystyt käymään paikan päällä. Ja kun soitat yleiseen Terveystalon ajanvaraukseen, niin pyydä yhdistämään suoraan ko. toimipaikkaan, jos et pääse käymään. Kaikki ajat ei oo netistä varattavissa/näkyvillä...
  13. MyMa

@Jasmina20 No olipa pitkä kierto, hyvä kun kuitenkin viimein menkat tuli! Tuosta kohdusta, että en osaa kyllä sanoa, mutta kai se voi asemiaan vaihdellakin? :D Ainakin kohdunnapukka on mulla aina ihan eri paikassa (nyt hoitojen aikana kun lugeja käyttää, en mä sitä muuten tunnustele), tosin en...
  14. MyMa

@Maris83 Joo tolla lailla ne dpo:t juuri lasketaan(y) itte tykkään käyttää aina sitä, koska se ottaa huomioon alkion iän. Muuten vertailu on esim 3-päiväisen ja 6-päiväisen alkion välillä vähän epätarkka. Ihan kuin se alkioiden tai siirtojen vertailu muuten olis juurikaan järkevää, varsinkaan...
  15. MyMa

@Ellinoora38 no hyvä ettet pahastunut :whistle: Ja pakko kai sitä vähän on hehkuttaa, kun joku osuus tässä paskassa tarpomisessa menee hyvin, olkoonkin se sitten joku limiksen paksuus tai hyvin mennyt siirto :ROFLMAO: Mulla kans oireiden puolesta aika lailla... Nooh, hiljaista on. Ihan kuin 2...
  16. MyMa

Hei anteeksi, kun menin leveilemään! Höh, en ajatellut ollenkaan että tästä vois tulla paha mieli :unsure: MUTTA lohdutuksen sana; mulla oli 2017 siirrossa limakalvo vain 6,7mm ja poika syntyi siitä siirrosta silti :love: :love: Ilmeisesti limakalvon rakenne on tärkeä myös (joku...
  17. MyMa

@Wintersun tervetuloa takaisin! Ja tottakai pääsee listalle, ihan vaan ilmoittamalla:) Siivosin listaa sen perusteella, että kävin läpi kaikki ja poistin ne joilta ei ollut moneen kuukauteen kommenttia. On niin pitkä muutenkin tuo pötkö, niin sai vähän selkeämmäksi. Ja muutkin saa vapaasti...
  18. MyMa

Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD Jasmina20 #26 #toinen...
  19. MyMa

Mulle tehtiin viimeistä edellinen siirto kp24. Meidän klinikalla pyritään kp20 tienoilla siirtoon (lääkkeellisissä siis). Kun tosta kp24 siirrosta tuli nega, niin kysyin että olikohan liian myöhäinen kierron vaihe. Lääkäri sanoi että heillä on siirretty kp28 jopa ja vauvoja syntynyt. Ei nyt...
  20. MyMa

Voi harmin paikka @Solunen, jos menee ohi nyt tämä tilaisuus! Mutta olikos se nyt @Carinem, jolla myös haaleni välillä ja sitten lähti vahvistumaan... Olisko vielä toivon häive? Kemiallinen kai lienee todennäköisin jos vuoto tulee, vai onko jo menkat alkanut(n) Ihanaa @Pupuna112 että viiva...

Yhteistyössä