Hakutulokset

  1. M

    1200e- 6henkilöä?

    mitä mieltä olette, riittääkö 1200e 6 henkisen perheen ns. Muihin kuluihin? eli ruoka, vaatteet, auto, puhelinlaskut, televisiolupa, vakuutus yms. eli meille syntyy kesällä neljäs pienokainen ja laskin että jos en menisikään äityisloman jälkeen töihin, n. 1200e/kk jäisi käytteväksi...
  2. M

    Punkkari! - kysymys s-kassan korvauksista

    Hei! Mulla sattui silmään sun kirjotuksessa tuolla yhdessä pinossa että s-kassasi korvaa 80% kaikista tutkimuksista. Itsekin tällä hetkellä icsi-hoidossa (yksityisellä), ja tuosta korvaussysteemiä miehen kanssa mietittiin. Eli kysymys sinulle (ja myös muille jotka tietää!); saatko sä suoraan sen...
  3. M

    Punkkari! - kysymys s-kassan korvauksista

    Hei! Mulla sattui silmään sun kirjotuksessa tuolla yhdessä pinossa että s-kassasi korvaa 80% kaikista tutkimuksista. Itsekin tällä hetkellä icsi-hoidossa (yksityisellä), ja tuosta korvaussysteemiä miehen kanssa mietittiin. Eli kysymys sinulle (ja myös muille jotka tietää!); saatko sä suoraan sen...
  4. M

    miten pian synnytyksen jälkeen...

    voi aloittaa painonvartijoissa? Miten pisteet lasketaan, saako ylimääräistä imetyksestä?
  5. M

    tutista pois???

    Minkä ikäisenä teijän taaperot on vierotettu tutista ja miten??? Hyviä vinkkejä kaivattaisiin. Meidän tyttö on nyt 1,5 vee ja tutia huudetaan noin 3000 kertaa päivässä vaikka mitään tarvetta ei ole. Ennen syötiin vain kun nukuttiin, mutta nyt pitäis tuti olla koko ajan suussa! Sitten sitä tuttia...
  6. M

    Kauanko piti yrittää toista?

    Meillä ensimmäinen lapsi tuli tosi nopeasti (vain 2 kk yrittämisen jälkeen) vaikka olin syönyt pillereitä yli 10 vuotta. Nyt on taas hirveä vauvakuume (tyttö on nyt 1v 2kk) ja mietin, tuleekohan toinenkin yhtä nopeasti. Ikää on jo vähän yli kolmekymmentä, joten lastensaantihan vaikeutuu koko...
  7. M

    Minkä ikäisenä enää yhdet päikkärit?

    Haluaisin kovasti tietää, minkä ikäisenä muiden lapset ovat jättäneet toiset päiväunet pois? Itselläni ei ole mitään hajuakaan asiasta.
  8. M

    Koira ja lapsi

    Hei vaan kaikki koiranomistajaperheet joilla on pikku lapsi! Kaipaisin apua ihan tälläseen tosi arkiseen pulmaan nimittäin koiran vesikuppi! Kuinka ootte saaneet pienokaisen pysymään poissa siitä ja miten varmistatte koiran veden saannin, jos kuppi pöydällä? Meidän pikkuneiti 10kk on kauhee...

Yhteistyössä