Hakutulokset

  1. Seriina

    minkä kokoisia vauvoja 5 kk

    Meillä poika painoi 10200g ja pituutta oli 68 cm... Meidän pikku jutikka :heart:
  2. Seriina

    Elovauvat 2007

    Voimia Syreenille ja poitsulle :hug: Meillä on täällä itkua ja hammasten kiristystä... Eli ensin luulin että meillä on koliikkia kun kolme ensimmäistä iltaa alkoi huudot samaan aikaan illasta. Sitten aloitin rela-tipat ja nyt huutojen ajankohdat ovat miten sattuu. Eli tänäänkin huudettiin...
  3. Seriina

    Elovauvat 2007

    Huomenta taas pitkästä aikaa. Olen käynyt välillä lueskelemassa teidän juttuja pikaisesti, mutta aina kun olen saanut koneen auki ja istahdan penkille niin joku on jotakin vailla tai vessasta kuuluu; pyyhkimääään! :laugh: Illalla olen ihan sippi ja kun saan kaikki nukkumaan vihdoin ja...
  4. Seriina

    Elovauvat 2007

    Kyllä aika meinaa olemaan kortilla, ei ainakaan tänne kovin usein ehdi eksymään. Nyt kun iskä tuli hieman aikaisemmin kuin normaalisti töistä ja vanhemmat lapsukaiset ovat molemmat tahoilllaan kylästelemässä niin liikenee jopa surffailu aikaa :D Meillä poitsu nukkuu ja syö ja taas syö...
  5. Seriina

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Hei! Synnytystarinani on tuolla vauvat puolella, käykää ihmeessä lukemassa =) Seriina ja Niilo 8vrk
  6. Seriina

    Elovauvat 2007

    Piti tulla nyt kirjoittelemaan sitä "synnytyskertomusta" kun siitä vielä muistaa kaiken. Aika kultaa muistot niin voi olla että muutaman päivän päästä mikään ei tunnu enään niin kauhealta =) Eli perjantai aamuna kuudelta minut alettiin valmistelemaan leikkaukseen kaikkine peräruiskeineen...
  7. Seriina

    Elovauvat 2007

    Hei vaan ja onnea kaikille uusille elomammoille Meille siis syntyi perjantaina 17.8. pojanpallero, mitat oli 3710g, 50cm ja pipo 36. Poika syntyi siis suunnitellulla sectiolla ja eilen kotiuduttiin. Tulen kertomaan oman synnytyskertomukseni myöhemmin, joka ei niin erikoinen ole, mutta...
  8. Seriina

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Hei vaan ja onnea kaikille uusille elomammoille ja jaksuja mahojensa kanssa kulkeville =) Meille siis syntyi perjantaina 17.8. pojanpallero, mitat oli 3710g, 50cm ja pipo 36. Poika syntyi siis suunnitellulla sectiolla ja eilen kotiuduttiin. Tulen kertomaan oman synnytyskertomukseni...
  9. Seriina

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Eli jännittää ihan kauhiasti. Nyt minusta ei sitten kuuluu viikkoon ainakaan mitään kun lähden sinne vauvan haku reissulle. Tsemppiä teille kaikille masujenne kanssa ja pyöräytelkää vauvoja oikein urakalla tämän viikon aikana :D Seriina ja masu (enää yksi yö ja sekin sairaalassa... :( )
  10. Seriina

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Eleonor: Minulla on sektio edessä perjantaina. Eli minulla on kaksi sektiota takana, epäonnistuneiden käynnistysten johdosta... En halua milläänlailla pelotella, sillä me olemme kaikki erilaisia synnyttäjiä ja kaikki reagoi käynnistyyrityksiin erilailla, mutta minun tapauksessani siis...
  11. Seriina

    Elovauvat 2007

    Minullako? :laugh: No tässä Kassun kaipaamia synnytyskertomuksia tälle puolelle. Jonkun kertomus saattoi jäädä pois huomaamatta, anteeksi siitä. Mutta ilmoitelkaa vaikka niistä niin voin kopsata nekin tänne =) Kyllä näitä synnytyskertomuksia on kiva lukea!! Seriina 39 tasan
  12. Seriina

    Elovauvat 2007

    tiistai-iltana 7.8. menin näytille synnärille ku liikkeet oli hiljasia ja jotain tuntu pari kertaa lorahtavan kuten täällä epäilin. vauvalla oli kaikki ok mutta lapsivettä tuli, joten jäin osastolle. torstaiaamuna 9.8. lääkäri katso tilanteen ja sano painoarvioks 2,6g + että lapsivettä on...
  13. Seriina

    Elovauvat 2007

    Tyttö syntyi 10.8, painoa 4210g ja pituutta 51cm Perjantaiaamuna menin synnärille, ja kalvot puhkaistiin. Keskiviikosta saakka jatkuneet vaimeat supistukset muuttuivat n.tunnin päästä kipeämmiksi. Synnytys oli nopea, avautuminen n.4 tuntia ja 10 min ponnistusvaihe. Istukka jouduttiin...
  14. Seriina

    Elovauvat 2007

    Heipä hei, pitkästä aikaa! :wave: 05.08. meille syntyi poika, 3600g ja 50cm. Pari päivää meni yli lasketun ajan ja mitään merkkejä ts. supistuksia ei ollut ennen vesien menoa sitten yöllä. Pari tuntia vesien menosta alkoivat supparit ja kaikkiaan koko touhussa meni n. 10 tuntia. Muutamalla...
  15. Seriina

    Elovauvat 2007

    Prinsessa Hei, onnellisena ilmoitan, että meille syntyi prinsessa 5.8. aamuyöllä. Käynnistyksen kautta erinäisten vaiheiden jälkeen mm. avautuminen n. 9 cm ja hätäkakat lapsivedessä, päädyttiin lopulta kiireelliseen sektioon. Olimme välillä todella peloissamme, joten oli käsittämättömän...
  16. Seriina

    Elovauvat 2007

    Synnytystarina Menin kontrolliin osa 3/ käynnistykseen perjantaina 3.8. klo 13. Kohdunsuu pehmennyt, kanava lyhentynyt vähän. Päätös käynnistyksestä aiemman historian perusteella koko/lantionmitat taustalla. Käynnistettiin 1/4 tabletilla kohdunsuulle klo 15. Lieviä supistuksia vartin...
  17. Seriina

    Elovauvat 2007

    Synnytyskertomus Huomenta elokuiset! Kertoilen teille, miten Nöpsöni s. 3.8.07 tuli maailmaan ja minkälaisia mutkia meille tuli matkan varrella... Eli tosi heikkohermoiset... en suosittele :( Esikoiseni s.-05 oli kookas, häntä yriteltiin pitkään maailmaan rv.41+1, aukesin lähes kokonaan...
  18. Seriina

    Elovauvat 2007

    Paljon onnea niille jotka ovat tässä viime päivinä nyyttinsä saaneet!! Mulla menee nyt kaikki aika vauvan imettämiseen, toivon kovasti että tällä kertaa imetys onnistuisi, mutta alku on ollut tosi hankala. Jää ehkä vähäksi aikaa aika vähiin mun kirjottelut, mut yritän mahdollisuuksien mukaan...
  19. Seriina

    Elovauvat 2007

    Meille syntyi pieni prinsessa maanantaina 30.7 melkoisen vauhdilla. Painoa pienellä tulokkaalla oli 3310g ja pituutta 49cm. Eli ilman mitään sen kummempia ennakkomerkkejä mulla alkoi tosi harvakseltaan supistella joskus puolenpäivän jälkeen. En tosin edes tajunnut et ne oli supistuksia ennen...
  20. Seriina

    Elovauvat 2007

    tarinaa Pikkumummelin syntymästä Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja mahottoman paljo jaksuja mahan kans hikoileville! Aattelin lyhkäsesti kertoilla synnytyksestä, vaikka eka ajattelin jättää sen väliin. ei muuta kaunista jääny mieleen ku vauva, vaikka oli helppo synnytys ja loppuperin...

Yhteistyössä