Hakutulokset

  1. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea @Nonsk :) Ja @-dino- kyllä vaan siellä viiva näkyy :love::love::love:
  2. Charlotte82

    Maaliskuiset 2019❤

    Mäkin tänne varovasti kurkin. Plussaa toivottiin yli vuosi, tehtiin kaikki lapsettomuustutkimukset ja eka letrozolilla avustettu kierto toi toivotun tuloksen :love: Varhaisultra on 3.8 ja nyt jännäillään tuleeko tuplapaukku kun follejakin oli kaksi... :X3: Ultran jälkeen ehkä uskaltaisin...
  3. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos kaikille onnitteluista :love: Epätodellinen olo edelleen koko homman suhteen. Eilinen Digi näytti raskaana 1-2. Tänään piti menkkojen alkaa, enkä ole testiä tehnyt. Kai sitä pitää soittaa polille ja varata aika varhaisultraan. Mulla tuli muuten kiinnittymisvuotoa dpo 7-8. Pari tippaa...
  4. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Oikeanpuoleinen on tämän aamuinen. Ja tänään tosiaan dpo 12. Testinä apteekin oma, ei herkkä yksilö. Huomenna vielä uutta testiä kehiin. @kirsillevauva mulla oli letrot käytössä
  5. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Oli se testi taas vähän tummempi. Laitan kuvaa kun pääsen kotiin. Ollaan reissussa. Kiva oli mutsin vessassa salaa yrittää testailla ja piilotella sitä testiä :ROFLMAO:
  6. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Dpo 11. Haamuviiva saatu :love: Huomenna uusintatesti
  7. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea @aavalvar :love::love::) Pitkästä aikaa plussa tähän pinoon ♥️ @Wintersun lämmin halaus. toivottavasti jatkot hoitojen suhteen selviää pian. Mun mielestä epävarmuus on kaikkein pahinta. @-dino- jaksuja hoidon odotteluun. Mullakin lyheni viime kierto ollen vain 26 päivää ja olin...
  8. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Huhhuijjaa. Ekat letrot popsittu ja saldona puristava vannemainen päänsärky. Ei onneksi mikään voimakas särky, mutta kestänyt monta päivää. Ja eilen loppui vasta vuoto. Kaksi ja puoli viikkoa tuhrutellut... Maanantaina olis ultra. Jostain syystä mulla ei oo kovin suuria toiveita letrojen...
  9. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Fritang ja @ananasbananas pahoittelut negoista :unsure: @kirsillevauva tervetuloa joukkoon :) @Wintersun hurjan kuuloinen tuo sun kokemus. Mulla tulossa kohdun tähystys elokuun lopussa ja meinasin pyytää kans rauhoittava, koska en kestä jos ne löytää sieltä jotain höylättävää (mikä on täysin...
  10. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @ananasbananas mulle vaan sanottiin että joskus 4 viikon päästä tulee soitto jos koepalassa jotain. Jos kaikki hyvin niin ei tule soittoa. Lääkäri ei näyttänyt olevan asiasta kovin huolissaan, joten päätin itsekin olla miettimättä asiaa toistaiseksi. Pitäisiköhän munkin tähdätä tuohon...
  11. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällähän on monella jännät ajat. Tsemppiä piinailuun @ananasbananas @Fritang ja @Alinah92 Pahoittelut @-dino- ja @Josia menkoista. Ja @Wintersun sulle toivotan pikaista toipumista toimenpiteestä. Meilläkin saatiin ensikäynti pakettiin 1.6 homehelvetistä huolimatta. Simpat normaalit ja...
  12. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa naiset. Pikaiset kuulumiset täältä. Aikamoisessa suossa tarvotaan. Kotona on ollut huomaamaton vesivahinko ja helteet räjäytti homeet sellaiseen kasvuun että ollaan nyt sitten home-evakossa määrättömän ajan. Suurin osa tavaroista on mennyttä. Toivottavasti kodin saa pelastettua...
  13. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Taival tervetuloa joukkoon rupattelemaan @Fritang pahoittelut negasta :( @Josia aina sitä hiukan toivoo. Vaikka järki sanoo vastaan, niin sydän haluaa uskoa :DEihän sitä koskaan tiedä, jospa nyt... Täällä odotetusti kp 29->kp 1. Tiputellu on jo viikon. Ja nyt sitten olis yk.12. Vasta...
  14. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Eela- Oon niin pahoillani. Voimia ja pikaista toipumista <3 @Josia Mulla kans korpee eniten just se, että tietää kesäsulun olevan tulossa, joten pelottaa, että täälläkin joudutaan odottamaan syksyä ennen tositoimia. @Wintersun Meillä ensimmäinen yhteinen käynti tulossa kesäkuun alkupuolella...
  15. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Nyt tulee vuodatusta. Sori ystäväiset. Tänään sitten yritin hakea clomit ja ihan niin kuin @Jennipä sanoi, niin eipä niitä sieltä apteekista saanutkaan. Olisi pitänyt hakea erityislupavalmisteena. Miten se gyne ei tiennyt kun määräsi sitä lääkettä?! Sitten soitin polille ja lupasivat järjestää...
  16. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällähän on tullut taas paljon tekstiä. Ekaksi onnittelut @emppu11 :) Ihanaa, että tässäkin pinossa tulee plussia. @Tuimatar tsemppiä piinapäiville (y) Onneksi kohta on kesä. Saa taas nauttia lomasta ja auringosta. Ja toivottavasti voisi unohtaa raskaustoiveet edes hetkeksi :geek: @-dino-...
  17. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Fritang mä kävin tänään naistentautienpolin määrämissä verikokeissa ja siinä oli tuo ferritiini. Innostuin googlailemaan asiaa ja kylhän tuo pomppasi sieltä lapsettomuusjutuista esiin. Mielenkiinnolla odotan nyt tulosta. Ovistestiin eilen ja tänään vilkkuva hymiö. Tulisko huomenna...
  18. Charlotte82

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa kaikille. Taidanpa hypätä tähän pinoon jos huolitte mukaan. Ihan vuotta ei ole vielä plussaa odotettu, mutta koko ajan lähenee. Uuden miehen kanssa ensimmäistä yhteistä lasta toiveillaan. Mulla kaksi ja miehellä yksi lapsi ennestään. Kouluiässä ovat jo. Yk. 11 alkoi juuri eikä viivan...
  19. Charlotte82

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä on taas piinaa... yk.10 kp 24/29 dpo 8. Ovis tikuilla bongattu. Oireena tissikipua ja jotain epämääräisia alavatsa tuntemuksia. Oon tehny nyt kolmena päivänä o-testejä testihimoissani ja viiva tummenee hiljalleen, normaalisti tulee liki blancoa tässä vaiheessa kiertoa. Niin toivon että tää...

Yhteistyössä