Hakutulokset

  1. R

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Ei kannata stressata noita digin viikkoja! Ite kerkesin käydä viime raskaudessa alkuraskauden ultrassa ja nähdä sykkeenkin kun digi näytti vasta 2-3. Hormonit voi nousta hyvin yksilöllisesti.
  2. R

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Itekkii tahon tämmöseen. Oon myös esikoisen ryhmässä ja se on ollut kyllä mukava tuki ja turva. Itse myös koen sinne kirjoittelun mukavammaksi, kun siellä ollaan omana itsenään(eikä nimimerkin takana) sekä ryhmä on salainen.
  3. R

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Moikka kaikille täällä kans plussattu ja la osuisi tammikuun alkuun. 4v poika ja pikkukakkosta yritetty pari vuotta. Takana kolme keskenmenoa (yksi myöhäisillä viikoilla) ja yksi tuulimuna. Raskaudesta en oo uskaltanut kertoa vielä kenellekkään yhtä työkaveria lukuunottamatta.
  4. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämmänen haamujen haamu? tänään. Tää on parin tunnin pidättelyllä, kun tuli vaan sellanen olo mitä jos :D Tänään tuli 6 viikkoa myöhäisestä keskenmenosta ja nega testattu viime viikolla. Tein myös samasta näytteestä yhen Clearbluen digin, joka näytti ei raskaana. Avasim digin ja sisällä oli...
  5. R

    Huhtikuiset 2018

    Laitoin mamina sähköpostia myös faceryhmästä :) Plussasin tänään aivan puskista ja la todennäköisesti joskus huhtikuun alkupuolella. Meillä 3v poika ennestään ja yritetty kakkosta jo pidempään.
  6. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näkeekö kukaan alimmaisessa testissä ees mitään haamujen esiäitiä? Paljaalla silmällä erotti todella haalean viivan mutta en saanut sitä kameraan? Ovulaatiotesti näyttää aina vaan samaa.
  7. R

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Moikka kaikille! Oon pidemmän aikaa jo seuraillut teiän juttuja ja nyt päätin kirjotella, kun meidän pikkukakkonen antaa odotella itseään turhan kauan. Täällä kirjottelee 24vuotias äiti Etelä-Suomesta. Loin uuden nimimerkin foorumille, kun en pääse enää vanhalla sisään. Keväällä 3v täyttävä...

Yhteistyössä