Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos! Lapsi olisi kyllä enemmän kuin tervetullut. Tämä viivojen tuijotus vaan meinaa hermostuttaa. Mä en ymmärrä miten ovistesti voi noin voimakkaasti osoittaa plussaa ja tehnyt niin ainakin 3 päivää. Testailin sillä koska on pientä kipuilua alavatsassa jo useita päiviä.
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huokaus! Kokeilin raskaustestiä mutta ei näytä mitään. Kiertopäivät 33/26-28. Digitaalinen ovistesti oikein vilkutti aamulla hymynaamaansa. Hymynaama on tullut jo useana päivänä mutta raskaustestissä ei mitään. Olen ymmälläni. Pitää sit vaan malttaa odottaa ja testata raskastestillä muutaman...
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oletko käyttänyt tota hymynaamaa itsekin ja muutama päivä sen jälkeen kun kuukautiset olis jo pitänyt alkaa? Mulla on tosi säännöllinen kierto. Pitää hakea raskaustesti ja katsoa se uudestaan.
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Valitettavasti heitin sen pois koska ei siinä mielestäni ollut yhtään mitään. Jos haen uuden huomenna ja teen sen niin voin ottaa kuvan. Normaalisti en olisi testaillut mitään. Outoa vain tosiaan että clearblue ovistesti hymyilee päivillä 31/26-28 ja maha on "herkkä". Ajattelin, että jos joku on...
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Yksi hätähousu täällä(kin). Heti aluksi: tiedän kyllä, että raskaustestillä testataan raskautta. Menossa on kp 31 ja normaalisti kiertoni on n. 26 max28. Mahakipuilu on samanlaista pientä poltetta kuin edellisessä kesken menneessä raskaudessa. Tein ovistestin clearblue Digitalilla (kp31) ja...
  6. P

    Voiko hymynaama ovistestillä tarkoittaa raskautta?

    Heti aluksi: tiedän kyllä, että raskaustestillä testataan raskautta. Menossa on kp 31 ja normaalisti kiertoni on n. 26 max28. Mahakipuilu on samanlaista pientä poltetta kuin edellisessä kesken menneessä raskaudessa. Tein ovistestin clearblue Digitalilla ja sain hymynaaman. Onko joku saanut...

Yhteistyössä