Hakutulokset

  1. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Miljoonasti onnea Millionnelle!!! Todella ihanaa!! :love:(y) Kiitos @millionnea taas lisätsempistä minulle! Se auttoi! Sinä ja @marrasmai luotte uskoa. :love: Minulla olisi huomenna ollut se testipäivä, mutta menkat alkoivat eilen putouksenlailla ja tiesinkin sen. Tein silti aamulla vielä...
  2. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tiistaina olisi varsinainen testipäivä, mutta negaa näyttävät kaikki testit, eilen alkoi vessakäynneillä jäädä paperiin rusehtavaa vuotoa eli menkat varmaan alkamassa ja ei mitään raskausoireita rinnoissa tai muuten. :notworthy: Haluaisin ihan todella kovasti toivoa raskautta, mutta kyllä se...
  3. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille tsempeistä! :love: Erityisesti @millionnea ja @marrasmai , teidän viestinne lohduttivat todella paljon ja antoivat toivoa! :love: Olen ollut ihan tyytyväinen tähän julkisenpuolen hoitoon, mutta jos nyt ei suuri onni kohtaa, niin kiva olisi kuulla olisiko siellä yksityisellä...
  4. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En pystynyt eilen kirjoittamaan kun olo oli niin valtavan pettynyt ja sitä se on kyllä vieäkin. Yritän pysyä positiivisena, mutta tätäkin kirjoittaessa itkettää. Torstaina oli punktio, josta saatiin 15 kypsää munasolua ja niistä 11 hedelmöittyi. Eilen menin siirtoon ja biologi sanoi, että kaikki...
  5. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Haaveilija91, tsemppiä odotteluun ja toivotaan mahdollisimman hyvää tulosta. :) Minulla meni punktio jälleen todella hyvin ja kivuttomasti. (y) Saaliskin oli paras ikinä. Tänään oli omapolulle kirjattu 25 kerättyä, 15 kypsää ja 11 hedelmöittynyttä. Nyt toivon vain, että kehitys jatkuu hyvin...
  6. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kivaa oli huomata, että monta tuttua nimeä oli täältä siirtynyt plussaketjuun. :love: Itse palailen tänne tauon jälkeen. Noin vuosi sitten varhaisultrassa ei kohdusta löytynytkään mitään ja ensin epäiltiin kohdunulkoista. Lopulta se määritettiin vain varhaiseksi keskenmenoksi. Nyt on viimeinen...
  7. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pelkoni oli oikeassa, kohtuni on tyhjä. Kyseessä on kohdunulkoinen raskaus. Kävin tänään myös verikokeessa ja ottavat hcg arvon vielä uudestaan keskiviikkona. Jos se laskee niin ilmeisesti selviän lääkkeillä tästä. En suoraan sanottuna muista enää mitä kaikkea lääkäri sanoi puhelimessa äsken...
  8. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos tsempeistä, ootte ihania! :love: Kiitos erityisesti Tupsuli kun kerroit kokemuksistasi. Minulla on se ultra onneksi jo maanantaina aamulla, joten sinnittelen nyt sinne. Mieskin sanoi, että turhaan tätä asiaa koko ajan mietin kun en lopputulemalle voi tehdä mitään. Toivotaan vain parasta...
  9. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa kuulla kettuperhe! :love: Täällä edelleen räkätauti päällä vaikka selkeästi jo vähentynyt. Ei edelleenkään merkkiäkään pahoinvoinnista tai muutakaan mitä osaisin laittaa raskauden piikkiin. Hassuahan on se, että minulla on usein sellaista pahoinvoinnin tuovaa närästystä, joka ei polta...
  10. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Joskus nämä todellakin ovat selittämättömiä ja se, että ei ole mitään selkeää korjattavaa syytä ainakin turhauttaa minua todella paljon ja luo sellaisen toivottumuuden tunteen. Minulla AMH luku on 8,64 eli pitäisi olla todella hyvä ja miehen siittiiöissä ei mitään vikaa ja siltikin, 1 kierros...
  11. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä, helpotti vähän. :love: Tänään oli ensimmäinen aamu yli viikkoon kun olo oli herätessä suht hyvä. Nuhaa ja limaista yskää on edelleen, mutta selkeästi pikkuhiljaa parempaan suuntaan. :) Ehkä kun tämä flunssa on selätetty pystyn paremmin yrittää tulkita...
  12. V

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Liityn joukkoonne :giggle: Tuntuu vieläkin uskomattomalta, että olisi raskaana. Jotenkin odotan sitä varhaisultraa (21.5.), että oikeasti saisin tälle vahvituksen. :p 3.5. oli virallinen testipäivä, mutta testasin jo 1.5. illalla kun oli niin positiivinen tunne. Sieltä tuli ihana selkeä plussa...
  13. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos kaikille onnitteluista! :love: Äsken minulle soitettiin testin tuloksesta ja varattiin muutaman viikon päästä aika raskausultaan, outoa. :LOL::love: Pelko on koko ajan todella vahvana mielessä. ja eilen illalla ja yöllä alkoi kramppaamaan niin kovasti, että pelkäsin jo pahinta ja...
  14. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Yritin vielä laittaa kuvaa erikseen, mutta samat virheilmoitukset. En vain osaa.. :p Mutta siinä olisi ollut kaunis kuva Clearblue testistä kahdella viivalla. :giggle::love:
  15. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Näköjään suostui.. ehkä se on sitten se kuva, joka on niin asiaton foorumin mielestä. :giggle: Oma pääni on täällä ihan sekaisin tai olo on ihan todella epätodellinen. :alien: Testipäivä olisi huomenna aamupäivällä, mutta minulla on ollut todella vahva hyvä tunne siitä, että voisin olla...
  16. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihanaa @Miitta37! Hyvältä näyttää! (y):love: Onnittelut @An1z81! :LOL: :love: @Jantzu onpa ihan todella outoa. :eek: Toivottavasti asiat pian selkenevät, suuntaan tai toiseen. :love: Yritin kertoa omia uutisia ja linkittää kuvaa, mutta foorumi joka kerta herjasi asiattomasta kuvasta tai...
  17. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoittelut Jantzu. Tuntuu varmasti niin todella pahalta kun hetken sai jo varovaisesti iloita. :cry: Tosi ikävää myös lukea Domi sinun negasta. :cry: Olet kyllä ollut sellainen puurtaja ja ihan niin todella kovasti toivoisin sinulle plussaa ja vauvaa. Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Tänään...
  18. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihana tää sivu 561!! Toivottavasti yhtä hyvillä jutuilla täyttyy koko loppusivukin! :love::D Mulla oli maanantaina punktio ja torstaina siirto, joten onko ne silloin nelipäiväisiä? :) Harmittaa kun se biologi selitti vaikka mitä ja ihan kunnolla, mutta mulla meni se kaikki jotenkin ihan ohi...
  19. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Palailen tänne taas. :) Sama meininki näyttää olevan kuin aikaisemminkin, sekä pettymyksiä että iloa. <3 Minulla oli alkuviikosta punktio. 10 kpl, joista 8 kypsiä, 4 hedelmöittyi mikrohedelmöityksellä. Yksikään 4 ilmeisesti ei kovinkaan hyvälaatuisia, 2 ilmeisesti suorastaan toivottomia...
  20. V

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jännää Rusakkonen! :love: Muistelisin jostain lukeneeni, että kun alkio yrittää kaivautua kohdun seinämään kiinni, tulee siitä usein vähän vuotoa. En tiedä mistä ja miten totta, mutta kuitenkin kuulostaa hyvältä sekin. :) Ckk:n kysymykseen, niin joo, kyllä meille on ollut alusta asti selvää...

Yhteistyössä