Hakutulokset

1. V

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Niin mahtavaa!!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Kauan kaivattuja plussia ja myös hyviä saaliita. (y):love: Sain eilen viimein sen soiton, jossa meille luvattiin uusi hoito julkisella kuten odotinkin. Helmikuusta saan ilmoittautua, mutta täytyy nyt katsoa ja pakko niistä ei silloin ole. Väsähdin...
  2. V

Ihanaa Vilijonkka_, että sinulle kävi lopulta onnellisesti ja sait lapsen. :love: Minulle eivät tee toisten raskaudet tai lapset pahaa mieltä, mutta jos taustalla on lapsettomuutta, niin toivoa se kyllä antaa. :) Kaikkea ihanaa teille! :love: Ostin eilen raskaustestin, mutta tarpeettomaksi...
  3. V

Todella ikävää kuulla Gemmy. Raskasta kuulla tuollaisia sanoja lääkäriltä. Minulla on testipäivä ylihuomenna, mutta mitään raskausoireita ei ole, ja ei sen takia myöskään oikein toivoa. Kaikki oireet hävisivät oikeastaan viikko sitten kun sairastuin flunssaan ja nousi kuumekin. Kuumehan on...
  4. V

Lullaby, eivät kai todennäköisyydet ihan noin huonot olet? o_O Raskautuuhan ihmisiä vielä ihan luomunakin päälle nelikymppisinä vaikka tottakai ovat harvinaisia. Ymmärrän todellakin, että turhauttaa ja tulee epätoivontunnetta. Nämä hoidot valtaavat valtavasti elämää kun koko ajan pitkää joko...
  5. V

Onnittelut Gemmy, todella ihanaa!!! :LOL::love: Palailen taas palstalle. Viimeksi olin päässyt siihen ensimmäiseen punktioon, josta 12 munasolua, joista yksikään ei tosin hedelmöittynyt ivf:ssä ja siirtoon ei päästy. Nyt viimeviikolla oli tiistaina uusi punktio, josta sieltäkin jotain saatiin...
  6. V

Fridahelmi, ihan totta ja niin todella ikävää. :( Useimmille pareille nämä hoidot auttavat, mutta matkalla joillekin voi tie nousta pystyyn ihan missä kohdassa tahansa. Minuakin jännitti toinen yrityskierros punktioon todella paljon ja olin niin onnellinen kun niitä sitten tulikin ihan hyvin...
  7. V

Voi Domi :cry: Harmittaa tosi paljon teidän puolesta ja ymmärrän, että juuri nyt tuntuu siltä, että ei tälläistä :poop: vaan jaksa. Minä olen paraskin selittämään kun olen vieläkin monesti ihan pihalla oikeista termeistä ja varmasti tiedät asiat paremmin kuin minä, mutta nyt kun olen taas tosi...
  8. V

~SeaWind~, olen miettinyt sua paljon. Hirveän raastava tilanne, mutta parasta toivon. Jantzulle ja KuuBelle pahoittelut negoista ja onpa lullabylle käynyt ikävästi, tsemppiä! :( Domi pyörii myös mielessä. Toivon niin kovasti plussaaa ja uskon myös siihen päivätaikaan, mä tekisin testaamisen...
  9. V

Aivan huikeaa kiuski, Mishala ja ~SeaWind~!!! :ROFLMAO::love:(y) Onnittelut plussailuista! :love: Tervetuloa mukaan -dino- ja toivotaan että plussa-aaltoon pääset sinäkin. :D Domille pidän kovasti peukkuja!! Toivottavasti tilanne ei ole vielä oikeasti niin huono tai varma. Menneisyyden...
  10. V

Eilen soittivat, että kaikki 12 munasolua olivat kypsiä ja oikein hyvänlaatuisia. Siittiötkin olivat erinomaisia, niitä oli paljon ja hyvä liikkuvuus. Silti yksikään ei ollut hedelmöittynyt. Mitään syytä tälle eivät osanneet sanoa, koska kaikkien todennäköisyyksien mukaan näin ei olis pitänyt...
  11. V

Mulle tehtiin äsken punktio. Muutaman kerran kirpaisi, mutta ihan hyvin meni enkä ottanut sitä lisärauhoittavaa. Nyt odottelen vielä reilun tunnin että pääsen kotiin. Mies lähti juuri hakemaan onneksi kahvia, hirveä himo siihen. :D 12 kpl oli saldo ja perjantaina siirto. Vähän jännittää miten...
  12. V

Onnittelut Siidalle, ihanaa aina lukea positiivisista testeistä! :love: Domi, uskon että tuo pvm osuma lupaa hyvää!!:D Mulla on julkisella punktioon ohjeet, että kahden jälkeen yöllä ei saisi enää mitään syödä ja 2 h ennen toimenpidettä saa nauttia 2 dl kirkasta nestettä, mutta muuten ei sitten...
  13. V

Kiitos paljon Helios! :D kumpi tahansa olisi ollut huomattavasti kätevämpi minulle kuin se keskustan. Kävin Tammistossa ja fiilistelin kuinka olin kauan kauan sitten siinä ihan lähellä töissä. ♡ Nyt siis lääkkeet matkassa ja kohta piikit lihassa. :) Luen huomenna lisää muitten kuulumisia ja...
  14. V

Pikakysymys! Olen pääkaupunkiseudun ulkopuolella työmatkalla ja tänään pitäisi vielä käydän apteekissa myöhään illalla. Käyttääkö joku teistä jotain muuta apteekkia pk-seudulla kuin sitä Yliopiston apteekkia ihan keskustassa lähellä Forumia ja Sokosta? Mietin mihin pääsiisi helpommin autolla?
  15. V

Täällä tuntuu olevan hirmuinen vauhti päällä. (y) Piinailijoita on riittänyt ja onneksi niitä plussiakin on saatu. Mä alan kohta piinailemaan pääsisinkö tästä kierrosta viimein sinne punktioon. :D Viimeksi piikitin Gonalia alkuun 125, joka nostettiin ekassa ultrassa 150 ja tuloksena oli...
  16. V

Tosi hyvän kuuloinen alkiotulos Siida (y) Annimiina89 todella ikävää ettei vielä onnistunut. :( Minullekin tuli mieleen, että ehkä lääkärillä on vain jotain muuta mielessä millä mahdollisuuksia voisi vielä parantaa. Minä sain eilen puhelun, että se vähintään 3 kuukauden jonotus, jossa en siis...
  17. V

Menkat alkoivat pari päivää sitten eli ei onnistunut taaskaan. Harmi juttu sillä vähän elättelin toiveita ja tunsin jopa jotain jonka ajattelin voivan olla kiinnittymisyritys. Sain myös kyllä aivan karmean ruokamyrkytyksen, että jos jotain olikin ehkä tapahtumassa niin se varmasti viimeistään...
  18. V

Todella ikävää kuulla kiuski. :( Onnittelut Xiennalle ja toivottavasti Piikkinen pääsette hoitoihin. Minähän olen nyt tavallaan väärässä ketjussa kun jouduttiinkin tekemään taas uusi inseminaatio, mutta kirjoittelenpa silti. Huomaan, että nyt kun hoidot kuitenkin nytkähtivät taas eteenpäin...
  19. V

Olipa Siida todella inhottava väärä tulos. Julmalta tuntuu. :( Kiuskille tsemppejä! En osaa sanoa missä vaiheessa pitäisi näkyä, mutta onhan se mahdollista ettei vielä vain näy. Minulla kävi niin ettei ivf:ää voitu tehdä lainkaan. Viikko sitten maanantaina kävin ultrassa. Toisella puolella oli...
  20. V

Varovaisuus piikitysvaiheessa

Kiitos Tupsuli vastauksesta. (y) Kävin silloin illalla siellä Lintsillä, mutta pahimmat pyöritykset välttelin. Ajattelin että ehkä sitten ensi kesänä jos kaikki menisi hyvin. :) On varmasti parempi olla vaikka vähän ylivarovainen kuin liian huoleton. Nyt en enää menisi! :LOL: Eilen kävin...

Yhteistyössä