Hakutulokset

1. V

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Lisäänpä itseni tähän ketjuun. :) Ensimmäisen kerran olen käynyt lueskelemassa näitä juttuja muutama vuosi sitten. Enemmän lueskelin viime talvena/keväällä mutten vielä uskaltanut lisätä itseäni tänne, koska silloin tämä on todellisempaa ja samalla myös huiman paljon pelottavampaa. :eek...
  2. V

Varovaisuus piikitysvaiheessa

Olisin kysynyt tätä aamupäivällä ivf-hoitajalta, mutta myöhästyin sen 3 minuuttia.. :rolleyes: Olen aloittanut nyt ensimmäisen kierroksen ivf-hoitoja ja pistänyt 3 kertaa 125 yksikköä Gonal-f. Tarviikohan vielä varoa mitenkään rajuja käänteitä tai liikuntaa? Kävin kesän alussa lääkärissä ja...
  3. V

IVF ja liikunta

Kiitos teille kaikille kun jaksoitte vastata! :) Lähinnä jotenkin pelkään, että kun joskus viimein raskaudun, niin onnistuisin aiheuttamaan liikunnallani keskenmenon, mutta kai se on niitä pelkoja, jotka helposti korostuvat lapsettomuudesta kärsivillä. En haaveile olevani niitä, jotka käyvät...
  4. V

IVF ja liikunta

Millaista liikuntaa olette uskaltaneet harrastaa hoitojen aikana tai raskaana ollessa? Olen miettinyt kuntosalijäsenyyttä (lähinnä jumpat kiinnostavat), mutta en tiedä uskallanko sitoutua jäsenyyteen ja 1 kk irtisanomisajalla jäsenyys on todella kallista. Bodypump, bodybalance, spinning...
  5. V

Ravintolisät ja poppaskonstit

Kuukausi sitten menimme ivf-jonoon ja samalla tuli tutkittua nettiä ja tilailtua kaikkea, joiden pitäisi parantaa mahdollisuuksia kun pelkkä odottelukin tuntuu tylsältä.. ;) Ravintolisistä syön: - sinkki - magnesium - boori - seleeni - kromi - L-argiini - rauta - vehnänalkioöljy - Minisunin...

Yhteistyössä