Hakutulokset

  1. S

    Elokuiset 2019

    Täälläkin alkaa jo tuo varhaisultra polttelemaan. Vielä pitäisi malttaa odottaa neljä päivää!:X3: Mullakin tekee aika paljon pahaa ja ihan pitkin päivää. Onneksi vain yhden kerran joutunut ihan oksentamaan. Se kerta oli kyllä hyvin harmillinen kun olin juuri ehtinyt ottaa kalaöljykapselit...
  2. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- ja @Alinah92 Mäkin mietin et se viikko kuus ois hyvä aika varailla neuvolaa varhaisultran jälkeen, mutta mä en saanu Oyssiin varhaisultraa koska mun viikko kuus on juuri toi jouluviikko eli eihän sinne silloin pääse. :( Eli mun varhaisultra on vasta yhdeksännellä raskausviikolla ja sinne...
  3. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Alinah92 Ihana juttu että kaikki on kunnossa! :love: Miten muuten, varasitko missä vaiheessa ton neuvolan? Kun mä oon arponut, että millonkas sinne uskaltaisi soitella:ROFLMAO: Mulla on varhaisultra vasta 8.1 ja pitkältä tuntuu odotus sinne asti. :alien:
  4. S

    Elokuiset 2019

    Minäkin oon miettinyt että uskaltaako sitä vielä ottaa yhteyttä neuvolaan(n) Tuntuu siltä, että huonoa onnea siitä seuraa jos nyt jos varaa.. Ehkä ens viikolla sitten:notworthy: Mä en saanu varhaisultraa viikolle 6 kun se on jouluviikko niin ei oikeen oo mahdollista missään päästä käymään...
  5. S

    Elokuiset 2019

    Täällä olisi myös vielä yksi mukaan liityvä!:) Olen 27-vuotias ja mies 31. Ensimmäinen lapsi olisi meille tulossa. Me ollaan jo kaks vuotta yrittetty raskautta mutta nyt vasta tärppäsi ekasta pakastetun alkion siirrossa. Siksi oon vielä aika varovaisin mielin, koska näissä lapsettomuushoidoissa...
  6. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos onnitteluista! :love: Meillä on aika tarkalleen kaksi vuotta yritystä takana. Ei ole missään vaiheessa selvinnyt, että mikä olisi syynä mutta mulla on semmonen tunne, että mun munasuluissa varmaan on jotain häikkää kun IVFstä satiin 11 munasolua mutta kaks vain hedelmöittyi...
  7. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Minä olin muka päättänyt että minähän en mitään raskaustestikuvia tänne laita mutta näköjään toisin kävi.:whistle: Tänään on kymmenen päivää siirrosta ja tämmösen sain näkyviin:love::love: Nyt hirvittää että entä jos ei lähde vahvistumaan. Ei oikein uskalla täysiä antautua tähän :confused...
  8. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea plussista @Josia ja @Alinah92!:) Kovasti tsemppiä @-dino- ja toivotaan että kaikki sujuisi hyvin!(y) Mulla pitäisi olla keskiviikkona meidän ainokaisen pakkaseen päätyneen alkion siirto. Tänään soittelin Oyssiin ja sanoivat, että huomenna sulatellan alkio ja keskiviikkona ois siirto. On...
  9. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Tuimatar Ymmärrän kyllä niin miltä susta tuntuu! Mulla alkoi eilen menkat ja testasin kyllä jo pp8 ja pp 12 negat joten ei tullut niin yllätyksenä. Mulla ois alkionsiirto sitten joulukuussa, mutta jotenkin on semmonen fiilis, että se ei selviä sulatuksesta tai jotain muuta semmmosta kun vaan se...
  10. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Tuimatar Punktio meni kyllä tosi hyvin. Eihän se tietty mukavalta tuntunut mutta oli kyllä hyvät kipulääkkeet niin ei missään vaiheessa ollut ihan sietämätöntä se kipu. Vasemmalla puolella meni se neula vähän tukkoon niin piti kaksi kertaa pistää sille puolelle niin se oli vähän ikävää. Mutta...
  11. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Tuimatar Sulla on hyvä saalis tiedossa!(y) Mulla tuli vaan tosta suprecurista menkkojen aikana jäätävät oireet mutta muuten on kyllä ollu aika oireetonta. Puregonin pistämisestä ei oo tullu mitään. Pikkuhetken vähän kirveltää pistokohtaa, mutta se meene nopeasti ohi. Mulla oli tänään viimeinen...
  12. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnittelut @AuliMari plussasta! :) Ja @-dino- ihania ultauutisia! :love: Täällä ollaan jo edetty pistoshommiin elikkäs suprecuria sumuttelin sen kaks viikkoo ja sit aloitin puregonin pistämisen viime keskiviikkona kun kävin ultrassa. Ultrassa näky oikealla puolella 7 rakkulaa ja vasemmalla 8...
  13. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hei vaan pitkästä aikaa! Oli se minullakin aika palata taas tänne kesätauon jälkeen. Suunnilleen oon yrittänyt lukea kaikki kesän aikana tulelet viestit. :geek: Paljon onnea plussasta @-dino- !:love: Tauko kaikesta yrittämisestä teki kyllä hurjan hyvää! Oli ihanaa vaan rentoutua ja olla...
  14. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hei taas kaikille! Oon pitänyt aika paljon taukoa täällä käymisestä. Ei oikeen ole vain pystynyt. Me käytiin jo kaikki kolme inssiä läpi, eikä mistään ollut mitään apua, vaikka kaikki näytti kyllä aina hyvältä. Oli sopivan kokoiset follit ja kohtukin näytti hyvältä ja simpatkin oli aina hyviä...
  15. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnittelut @Villisilmä! Ihan selvästi näkyy viiva testissä!:love::love: Meillä sujui inssi ihan hyvin. Ei todellakaan mikään mukavantuntuinen kokemus sinäänsä. :ROFLMAO: Minulle sanottiin, että heti saa nousta ylös josta johtuen taisi vähän tulla tavaraa ulos niin oli hieman epämukavaa kävellä...
  16. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mulla tullut taas vähän taukoa täältä. Hirveesti tekstiä ilmetynyt tänne.:LOL: Hurjasti tsemii @Villisilmä !!:) @Eela- Tällä myös taaksepäin kallistunut kohtu eikä ole endoa. Ja harmi, että teillä ei ensikänti sujunut niin hyvin. Mutta se hyvä puoli siinä tosiaan on että asiat etenee!(y)...
  17. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Eela- Meillä toisaan oli sinne Naistentautienpoliklinikalle semmoinen yhteiskäynti tossa pari viikkoa sitten. Siellä lähinnä kyseltiin vaan, että eihän ole ollut mitään sairauksia liittyen tähän lisääntymiseen ja minut sitten ultrattiin. Lopuksi mentiin vielä verikokeisiin, joista tarkistettiin...
  18. S

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hei kaikille! Ajattelin, että voisin aloitaa tänne kirjoittelun! Oon käväissyt tossa esikoita haaveilevien keskustelussa, mutta lähes kolmen yrityskerran jälkeen lakkasi oikeastaan innostus kirjoitella siellä itse mitään, koska ikinä ei tapahtunut mitään. Vaan aina sama kiertopituus ja sitten...
  19. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea plussanneille :love::love::love: Ja nyt paljon onnea myös ovisplussanneille, toivottavasti nappais teillä! :love: @voittamaton Mulla alkoi ekat luomumenkat pillereiden jälkeen kp 38 jälkeen. Toivottavasti sullakin alkaisi nyt tässä piakkoin! :) Täällä ei ole mitään ihmeelleistä kun on...
  20. S

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Taas hirveenä tullut tänne tekstiä! On ollut tässä nyt taas välissä nii kiire niin ei oo ehtinyt täällä niin käydä. Onnea @VernaMaria plussasta! :) Toivottavasti saataisiin lisää plussia tänne pian:love: Omasta tilanteesta, että tänään alkoi vihdoin menkat! En varmaan ikinä oo ollu niin...

Yhteistyössä