Hakutulokset

  1. Vauvakuume85

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Täällä jo eläteltiin toiveita dpo 13 kun lämmöt oli edelleen koholla, kun normaalisti romahtaa sinä dpo 10-11 ja oli muitakin ei aikaisemmin ilmenneitä oireita mut ilmeisesti oli taas mun mielikuvituksen tuotetta nuo oireet, kun täti kuitenkin tulla kolkutteli dpo 15 joten nyt kp 2/ 29-31 ja yk...
  2. Vauvakuume85

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Heissan, enpä ole kerennyt kirjoittamaan pitkään aikaan...Tsemppiä @Sinikukkanen PASiin! (y) Viimeksi kun kirjoitin, mietin, että tuleeko ensimmäinen pitkä kierto kyseeseen ja niinhän se tuli, että 35 päivää kesti ko. kierto kun normaalisti kierto 29-30. :/ Sen jälkeen ollut taas normaaleja...
  3. Vauvakuume85

    Auttakaahan te viisaammat, lämpöasiaa...

    ainakin samanlaiset 2h kestävät kivut vasemman munasarjan kohdalla tulivat siinä kp. 22 ja ovulaatiokivut alkoivat silloin 8/2015 kuukausi kapselinpoiston jälkeen, joten olen oppinut kyseiset kivut jo tunnistamaan ;) Tänä aamuna lämmöt olleet 36.8. Onkohan siis kyseessä tavallista pitempi...
  4. Vauvakuume85

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Tämä 31v ilmoittautuisi mukaan ketjuun? Yritämme mieheni (35) kanssa ensimmäistä lasta ja ehkäisy on jätetty pois jo 07.2015. Kierto ollut pitkään jo säännöllinen 29-31 päivää ja ovulaatiokin kipujen kanssa tuntuu siinä 14-17 päivän tienoilla. Kunnollisia yrityskertoja on takana 7, johtuen...
  5. Vauvakuume85

    Auttakaahan te viisaammat, lämpöasiaa...

    Elikkä olen 31-vuotias ja yritämme 35 vuotiaan mieheni kanssa ensimmäistä lastamme. Ehkäisykapselin jätin pois jo heinäkuussa 2015. Kiertoni on säännöllinen 29-31 päivää ja ovulaatio tapahtuu siinä 14-16 päivän tienoilla (Järjettömät kivut joka kuukausi puoli vaihtelee). Lämpöjä olen nyt...

Yhteistyössä