Auttakaahan te viisaammat, lämpöasiaa...

Elikkä olen 31-vuotias ja yritämme 35 vuotiaan mieheni kanssa ensimmäistä lastamme. Ehkäisykapselin jätin pois jo heinäkuussa 2015. Kiertoni on säännöllinen 29-31 päivää ja ovulaatio tapahtuu siinä 14-16 päivän tienoilla (Järjettömät kivut joka kuukausi puoli vaihtelee). Lämpöjä olen nyt seuraillut useamman kierron aikana ja aina ovulaation jälkeen lämmöt nousevat sinne 36,8-37,2 asteeseen (normilämpö 36,5). Nyt tässä kierrossa kuitenkin ovulaatio oli 6 päivää myöhässä (kp. 22 ja kipu vasemmalla puolella) ja lämmöt sen jälkeen noussut maksimissaan 36,7. Mistähän tämä voisi johtua??? nyt meneillään kiertopäivä 29. Auttakaahan te viisaammat :unsure:
 
Oletko ihan varma että ovuloit tässä kierrossa? Jos lämmöt ei nouse oletetun oviksen jälkeen niin todennäkösesti ovista ei tullu (ainakaan vielä). Se on onneksi ihan normaalia että välillä tulee ovuloimattomia kiertoja, kaikilla niitä taitaa välillä tulla :)
 
ainakin samanlaiset 2h kestävät kivut vasemman munasarjan kohdalla tulivat siinä kp. 22 ja ovulaatiokivut alkoivat silloin 8/2015 kuukausi kapselinpoiston jälkeen, joten olen oppinut kyseiset kivut jo tunnistamaan ;) Tänä aamuna lämmöt olleet 36.8. Onkohan siis kyseessä tavallista pitempi kierto?? kp nyt 31/29-30.
 

Yhteistyössä