Hakutulokset

  1. E

    Marraskuiset 2023 ❤️

    @malanen laitoin sulle yksäriä ryhmästä :)
  2. E

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Täältä liittyisin kans mukaan. 😊 Onkohan tarkoitus tehdä myöhemmin esim. Face-ryhmää vai pysyä vain täällä? Mutta siis: LA 25.11/ 3.lapsi / PKKS 🤍 @Kahdeksaskullannuppu
  3. E

    Elokuiset 2019

    Oih :love: jännittää kyllä kovasti...
  4. E

    Elokuiset 2019

    Moikka! Mahtuisiko fb ryhmään vielä? :) Omien laskelmien mukaan nyt 6+3 ja ke olisi varhaisultra. Toinen lapsi, esikoinen tulee tässä kuussa puolitoista vuotta. Kiva ois päästä ryhmään, esikoisen aikaan vauvaryhmä oli korvaamaton ja on edelleen ❤️
  5. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Toivotaan että nyt kaikki menee hyvin Ninnuuu ❤️
  6. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla yleensä alkaa kivut vasta vuotopäivänä mut nyt jo 4pv ennen oletettuja kk ja sitpä se plussa tuli! Jospa siis sulla kans tarkottas sitä <3 Jokonyt: mulla tuli kuivakausi HETKEKS ja pari päivää ennen plussaa alko uudellee valkkari :o nyt ei oikeestaan enää, eilen plussasin.
  7. E

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Moikka! Laitoinkin jo viestiä faceryhmästä mutta laitetaan nyt vielä tiedot tänne :love: 19.7/Eep/24/P-KKS/1 ❤❤ Ei juuri oireita muuta kun menkkamaisia oloja vatsalla mutta ei menkkoja, eilen plussasin ja tänään oli viiva vahvistunut :) välillä on sen verran "huono olo" että röyhtäyttää ja on...
  8. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä pitäisin positiivisena!❤
  9. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos ❤❤
  10. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos! Lupaan laittaa ❤
  11. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos hurjasti Songbird! :love: <3 tämä oli kyllä täydellinen isänpäivälahja. Nyt vaan täytyy toivoa tarrasukkia pienelle! Meillä oli tämä kans yk2 eli toivon sullekkin että toisella onnistuu <3 ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
  12. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Plussasin!!! PLUSSASIN :love::cry: ilonkyyneliä onnenkyyneliä!!!!!
  13. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tulen tänne kans mukaan uutena piinailemaan :) näitä on niin kiva lukea, niin miks ei itse kirjoittaakkin. Mulla on ollut koko tämän viikon menkkakipuja, vähän närästystä ja iltaisin väsymystä. Aina aika kellontarkka kierto, tänään pitäisi menkkojen alkaa ja yleensä heti aamusta kun nousen...

Yhteistyössä