Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dpo 8 ( tai jotai) ja aika mateleeeee. Kamala lenssukin iski päälle ja mieli matalalla. Negaa näytti erityisherkkä first response tänää ja en yhtää ihmettele. Että tää yrittäminen käy hermon päälle :unsure:

Onnes plussasta Eep! Laita plussapuhureita liikkeelle jospa me muut tultais perässä !
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Dpo 8 ( tai jotai) ja aika mateleeeee. Kamala lenssukin iski päälle ja mieli matalalla. Negaa näytti erityisherkkä first response tänää ja en yhtää ihmettele. Että tää yrittäminen käy hermon päälle :unsure:

Onnes plussasta Eep! Laita plussapuhureita liikkeelle jospa me muut tultais perässä !
Täälä dpo6 ja aika todellakin kuluu tooosi hitaasti! Melkeen viikko pitäisi vielä jaksaa ennen kun testiä tekee, ellei sitte menkat ala perjantaina..
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Unicorn
Heippa hei :) Mahtuuko yksi himotestaaja mukaan? :D Ihan oikeasti luin tämän koko ketjun, viisisataaseitsemänkymmentäyksi sivua, joten tuntuu että tunnen monet teistä. :D
Eka kerta kun rekisteröidyin tai kirjoittelen mihinkään. Musta saa tänne varmaan aika pitkäaikaisen seuralaisen. Yritystä takana, hmm, ainakin 2,5 vuotta. Tuloksena yksi keskenmeno 10.viikolla viime jouluna.. Eli hiljaista on. Kaikenlaista tunnetta on pukannut epätoivosta itkuun ja hyväksymiseen. Jokseenkin osannut ottaa asian aika rauhallisesti kuitenkin, ei se stressaamalla ja sekoilemalla parane se tilanne.. En ennen keskenmenoa testannut koskaan, ellei menkat reilusti myöhässä. Sen jälkeen jäikin himotestaus päälle ja lyhytkiertoisena aloitan aina näppäränä jo noin dpo 7 kohdalla. :D Keskenmenon jälkeen jokaiseen testiin on tullut viivanpaikka. Niin pc:n kuin sofinkin kökkötesteihin. Ehdin jo tilaamaan ennen tätä ketjua ehkä 40 kpl noita 10iu:n laatutestejä ja niistä kärsin kai aika pitkään. Tosin on niitä tälläkin viikolla kulunut 11...:D Huomenna pitäisi täti tulla. 10iu täysin tyhjä, toivo lienee menetetty tähän kiertoon? Tosin ainakaan näihin ei tule viivanpaikka!! :D Eikä kyllä kuulemma positiivistakaan viikkoihin, hah.

Eli hei vaan kaikille ja zemppiä. Niin ja onnittelut raskautuneille.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90
Heippa hei :) Mahtuuko yksi himotestaaja mukaan? :D Ihan oikeasti luin tämän koko ketjun, viisisataaseitsemänkymmentäyksi sivua, joten tuntuu että tunnen monet teistä. :D
Eka kerta kun rekisteröidyin tai kirjoittelen mihinkään. Musta saa tänne varmaan aika pitkäaikaisen seuralaisen. Yritystä takana, hmm, ainakin 2,5 vuotta. Tuloksena yksi keskenmeno 10.viikolla viime jouluna.. Eli hiljaista on. Kaikenlaista tunnetta on pukannut epätoivosta itkuun ja hyväksymiseen. Jokseenkin osannut ottaa asian aika rauhallisesti kuitenkin, ei se stressaamalla ja sekoilemalla parane se tilanne.. En ennen keskenmenoa testannut koskaan, ellei menkat reilusti myöhässä. Sen jälkeen jäikin himotestaus päälle ja lyhytkiertoisena aloitan aina näppäränä jo noin dpo 7 kohdalla. :D Keskenmenon jälkeen jokaiseen testiin on tullut viivanpaikka. Niin pc:n kuin sofinkin kökkötesteihin. Ehdin jo tilaamaan ennen tätä ketjua ehkä 40 kpl noita 10iu:n laatutestejä ja niistä kärsin kai aika pitkään. Tosin on niitä tälläkin viikolla kulunut 11...:D Huomenna pitäisi täti tulla. 10iu täysin tyhjä, toivo lienee menetetty tähän kiertoon? Tosin ainakaan näihin ei tule viivanpaikka!! :D Eikä kyllä kuulemma positiivistakaan viikkoihin, hah.

Eli hei vaan kaikille ja zemppiä. Niin ja onnittelut raskautuneille.
Mäkin varmaan testaisin jo noin aikaisin jos olis jotain mahdollisuutta että jotain näkyis :/ viimmeksi raskautuessani dpo10 oli puhdas nega.. Toki tuo raskaus meni kesken.. Olen päättänyt että dpo12 testaan jatkossa, mutta nyt onkin sitten kierrot päättynyt jo ennen sitä :/
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Hipiti, Onko sulla jotenkin muuttunut kierto? Mulla oli täysi sotku Nuvaringin jälkeen. Kaikkea 14-28 päivän väliltä ainakin 8 kk. Keskenmenon jälkeen vasta asettui tasan 25-26.

Ärh! Ihan kamala kirjoittaa puhelimella tänne. :D
 
Oon tässä miettiny..Kun hedelmöittyminen tapahtuu kierrosta riippuen hyvin eri vaiheessa, osalla se luteaalivaihe (en oo varma tarkoitti tuo oviksesta ja kuukautisten välistä aikaa) on hyvin lyhyt. Niin miten se sitten voi olla et kaikilla pitäs se raskauden näkyä sit kuukautisten oletettuna päivänä. Himotestaaja täs on testailla tyhmänä tavallisella testillä jo tänään Dpo14. .Vaikka menkojen pitäs alkaa vasta 2-3 päivän päästä. Jos huomenna pääsit testaan viel sillä erityis herkällä..Vaikka kyllähän noita tyhjiä testejä on turha tehdä..masentaa
 
Mä alotan kans ajoissa aina. Joka kerta aiemmin alottanu ja lapsistakin testannu plussat aina vaa aiemmin (5+0 ,4+0 ja kolmosesta sain jo 3+3 selkeen plussan ) niin melkeinpä dpo 8 teen jo viimeistää ekan testin ja sit se tyhjä masentaa :D äh, kunpa sen sais tietää heti
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Oon tässä miettiny..Kun hedelmöittyminen tapahtuu kierrosta riippuen hyvin eri vaiheessa, osalla se luteaalivaihe (en oo varma tarkoitti tuo oviksesta ja kuukautisten välistä aikaa) on hyvin lyhyt. Niin miten se sitten voi olla et kaikilla pitäs se raskauden näkyä sit kuukautisten oletettuna päivänä. Himotestaaja täs on testailla tyhmänä tavallisella testillä jo tänään Dpo14. .Vaikka menkojen pitäs alkaa vasta 2-3 päivän päästä. Jos huomenna pääsit testaan viel sillä erityis herkällä..Vaikka kyllähän noita tyhjiä testejä on turha tehdä..masentaa

Kyllä se käsittääkseni kuitenkin valtaosalla on se ovulaatio noin 10-14 vuorokautta ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Kierron pituudesta huolimatta. Mulla itsellä esimerkiksi on yleensä 24 vrk kierto ja ovis lähes aina kiertopäivänä 10-11. Eli luteaaliin jää silti se pari viikkoa.Toki niitä raskauksia on lyhyemmälläkin luteaalilla, mutta käsittääkseni monet lapsettomuushoidot ainakin lähtevät sen pidentämisellä. Siis jos se on esimerkiksi vain 6 päivää. :)
 
Näin mäkin oon ajatellu! :) luteaali vaan jää lyhyeksi :/ mutta paljon parempi lyhyt kierto kun nuo tajuttoman pitkät!
Kyllä täällä on naiset raskautuneet paljon lyhyemmälläkin luteaalilla. Tsemppiä vaan ja uutta yritystä. :)
Ei mulle ainakaan gyne ole mitään sanonut 10 päivän luteaalista.

Mä vähän mietin, että pitäiskö ens kierrossa sitä disperiiniä kokeilla, kun hemoglobiinikin huitelee jossain 160 paikkeilla. En sitten tiedä onko jotain urbaania legendaa ja sattumusten summaa, kun jotkut tuntuu heti raskautuneen sen jälkeen. Onkohan Disperiinillä ja Aspiriinilla joku ero? Buranan tiedän haittaavan voimakkaasti ovulaatiota. Ja olen huomannut sen kyllä.
Vähän tässä alkaa turhauttaa, yk jotain 40<... (n)(n):confused:
 
Kyllä täällä on naiset raskautuneet paljon lyhyemmälläkin luteaalilla. Tsemppiä vaan ja uutta yritystä. :)
Ei mulle ainakaan gyne ole mitään sanonut 10 päivän luteaalista.

Mä vähän mietin, että pitäiskö ens kierrossa sitä disperiiniä kokeilla, kun hemoglobiinikin huitelee jossain 160 paikkeilla. En sitten tiedä onko jotain urbaania legendaa ja sattumusten summaa, kun jotkut tuntuu heti raskautuneen sen jälkeen. Onkohan Disperiinillä ja Aspiriinilla joku ero? Buranan tiedän haittaavan voimakkaasti ovulaatiota. Ja olen huomannut sen kyllä.
Vähän tässä alkaa turhauttaa, yk jotain 40<... (n)(n):confused:
Joo, kyllähän sillä raskautua voi! Tietysti vaan yrittää hakea syytä jostain kun ei tärppää! Mutta vahva usko että vielä se onnistuu :)
 
Joo, kyllähän sillä raskautua voi! Tietysti vaan yrittää hakea syytä jostain kun ei tärppää! Mutta vahva usko että vielä se onnistuu :)

Kuinka kauan yritystä jo? Sorry jos se oli tuossa jossain, 571 sivun jälkeen vähän haussa kenellä mitäkin....:ROFLMAO:

Mua kiinnostaisi ketjun lukeneena erityisesti muutaman kuulumiset (en hitto muista kaikkia nimiä enää)THERAN ja ne kenellä IHAA ja HALINALLE kuvassa :D Mandala ja joku peikko? :D Seurasin surulla ja onnella etenkin teidän menoa.
 
Kuinka kauan yritystä jo? Sorry jos se oli tuossa jossain, 571 sivun jälkeen vähän haussa kenellä mitäkin....:ROFLMAO:

Mua kiinnostaisi ketjun lukeneena erityisesti muutaman kuulumiset (en hitto muista kaikkia nimiä enää)THERAN ja ne kenellä IHAA ja HALINALLE kuvassa :D Mandala ja joku peikko? :D Seurasin surulla ja onnella etenkin teidän menoa.
Kuopus syntyny 11/15, sen jälkeen päätettiin ehkäistä 6kk ja sitte aloittaa kolmannen yritys ja niin tehtiin. Syyskuussa sain keskenmenon ja sen jälkeen jatkettii yritystä heti..eli ei vielä kovin pitkä yritys! Vaikka välillä se siltä tuntuukin.. Ehkä siks että kaks ekaa raskautta alkoi niin nopeasti..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
ouzeii, Pidän peukkuja :D

Mä taas tässä perusmasiksessa odotan niitä noin 45. menkkoja yrityksen aloituksen jälkeen. :D Ei mitään uutta länsirintamalla, tässäkään kuussa. Ainoa plussa ikinä tuli aika tarkalleen vuosi sitten, toki elin toivossa että taas. Mutta en usko.

Vaikka noi 10iu:n testit kuulemma täysin huonoja onkin, niin luulis että niissä jo päivää ennen näkyisi jotakin? En edes viitsi laittaa kuvaa, ei siitä millään laseilla saa muuta kuin vitivalkoista. Tässä kierrossa tosin ensimmäistä kertaa ikinä en tunne yhtään mitään, enkä kuvittele yhtään raskausoiretta. :D Normaalisti viimeistään viikkoa ennen tunnen jokaisen ihosolun oleellisilla alueilla. Nyt ei niin yhtään mitään.... Missään. :D Varmaan tulee jotkut ennenaikaiset vaihdevuodet ja kierrot loppuu kokonaan. :D
 

Yhteistyössä