Mä tilasin varhaisultran ensi viikolle. Jännittää. Toivottavasti sieltä löytyisi hyvin voiva pieni ihmisen alku
Eivät sen osalta ottaneet kantaa, mutta halusivat olla varmoja että varmasti on keuhkokuume ennen kuin antibiootteja määräävät. Kokeiden suhteen sairaalassa kyllä huomioitiin raskaus.@Hilma29 ohoh! Tsemppiä kovasti ! Nyt vaan paranemisia, keuhkokuumeesta pitää rauhassa toipua, ettei pitkity. Sanoivatko mitään, pysyykö pieni matkassa lääkekuurin vuoksi?
Muoks. Pakko muokata, kun ei tarkoitus ollut kuulostaa tylyltä!
hauska sattuma, täällä myös 6+3 ja keskiviikkona eka ultra
Meillä ensi viikolla varhaisultra perhe artessa Helsingissä, heillä myös toimipiste Lahdessa. Kätilön tekemä ultra, ja hintaa tällä 79€(toimistokulujen kanssa). Tutkiessa hintoja niin heillä edullisin ja nettiä tutkiessa olivat hyvää palautetta saaneet. Ensi viikon jälkeen osaan tästä sanoa paremminMinne te olette noita varhaisultria varanneet? Ei viitsisi jokaiselle yksityiselle lääkäriasemalle erikseen soittaa, eikä lähes missään nettisivuilla lue hintoja. Mikäköhän olisi hinta-laatusuhteeltaan paras?
Niinpä, kiitos <3 Jännitti, enkä kyllä oikein tiennyt mitä odottaakaan. Kävin Mehiläisessä.@Zazu- Missä kävit varhaisultrassa? Tosi aikaisilla viikoilla löytyi syke, ihanaa <3
Tänne tuli suru-uutiset tänään ultrassa.. meidän pienokainen ei ole päässyt munanjohtimesta kauemas valitettavasti, eli kohdunulkoinen raskaus.. se selittikin vuodot. Ei tätä tunnetta toivoisi pahalle vihamiehellekkään, koko päivä mennyt itkiessä ja itseinhossa aikaisemmasta lapsettomuudesta kärsineenä. Mutta lääkäri sanoi, että pieni mahdollisuus olisi pelastaa alkio, sen pystyisi siirtämään munanjohtimesta kohtuun JOS hcg on alle 3000, mutta jos yli, niin siinä tapauksessa ei. Tämä on täysin uusi tietoy minulle, onko kenelläkään tietoa kyseisestä asiasta, sillä netistä en äkkiseltään mitään löytänyt. Eli meillä olisi vielä pieni toivon kipinä. Verikokeet otettiin lähtiessä ja tulokset selviää huomenna aamulla. Epätietoisuudessa raskasta olla ja olisi kiva tietää jos jollain sattuu olla jotain tietoa asiasta, eli kuinka suurella todennäköisyydellä raskaus saadaan pelastettua? Ja siis mulla oli viimeiset menkat 26.10. ja itse kuvittelin siitä ajasta saakka olevani raskaana, mutta selvisi, että ovulaationi ei ollut tuon jälkeen 2 viikkoa myöhemmin, vain kuukauden myöhemmin, eli seuraavien menkkojen alkamisajankohtana. Eli alkion koko vastasi 3 viikkoa. Ehkä tämä onkin joku merkki siitä, että saadaan sittenkin mahdollisuus ja pidettyä tämä raskaus. Koska jos viikkoka olisi 6+5 niinkuin alunperin arvelin, siinä tapauksessa olisi heti passitettu kohdun ulkoisen leikkaukseen. Eli ehkä meillä on vielä pieni toivonkipinä, mutta epätietoisuus ja suru on todella suuri
Kiitos paljon! Joo kyllä näköjään tänäpäivänä kehittyy kaikki lääketiede, olisi kyllä ihanaa tämän surun keskelle. Täytyy pitää peukkuja, että HCG on alle 3000