Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Päädyin sitten testaamaan kuitenkin tänä aamuna ja selkeä negahan se molemmissa testeissä oli, joten niinkuin oletin ei toivoakaan... huoh.
 
Tein aamulla 06:00 vielä RFSU:n liuskan, tänään kp35/31 ja edelleen negaa näyttää.

Rfsu:sta ei aiempaa kokemusta, mutta ajattelin sitä vaihtelun vuoksi kokeilla kun olen aina tehnyt PC:llä :)

En oikeen tiedä mitä tässä tekis.
Mä en esikoisesta saanu oikeen millään liuskoilla kauheen vahvoja viivoja ja RFSU:lla kaikkein haaleimmat. PC on mun mielestä parempi (y)
 
Moikka kaikille! Pitkään taustalta teitä seurannut ja kokenut helpotusta tähän hätähousuiluun.. nyt kuitenkin pakko kysäistä jos jollain olisi kokemusta. Eli clearblue digital raskaustesti. Onko joku kuka on saanut tulokseksi ei raskaana, purkanut testiä ja katsonut miltä liuska näyttää? Onko näkynyt viivoja? Eli mulla kävi nyt niin, että testi ei toiminut. Ei alkanut vilkuttaan sitä "odota"-symbolia, odotin varmaan kaks minuuttia. Ennen alkanut aina heti pian vilkuttamaan. No hermostuksissani sitten purin koko paskan, ja siellä oli ihan selkeät kaksi viivaa?!?! Eli siis antaako noi viivoja joka tapauksessa useamman vai mitähän hittoa?
 
Moikka kaikille! Pitkään taustalta teitä seurannut ja kokenut helpotusta tähän hätähousuiluun.. nyt kuitenkin pakko kysäistä jos jollain olisi kokemusta. Eli clearblue digital raskaustesti. Onko joku kuka on saanut tulokseksi ei raskaana, purkanut testiä ja katsonut miltä liuska näyttää? Onko näkynyt viivoja? Eli mulla kävi nyt niin, että testi ei toiminut. Ei alkanut vilkuttaan sitä "odota"-symbolia, odotin varmaan kaks minuuttia. Ennen alkanut aina heti pian vilkuttamaan. No hermostuksissani sitten purin koko paskan, ja siellä oli ihan selkeät kaksi viivaa?!?! Eli siis antaako noi viivoja joka tapauksessa useamman vai mitähän hittoa?
Kävin purkamassa mun testin joka siis tänään tehty. toimi ihan moitteettomasti ja näytti ei raskaana, mutta purkasin testin ja kyllä siellä oli kaksi viivaa. Joten eipä ne taida mitään tarkoittaa :( En tiedä sitten sinun tapauksessa kun testi ei toiminut. Tsemppiä!!
 
Kävin purkamassa mun testin joka siis tänään tehty. toimi ihan moitteettomasti ja näytti ei raskaana, mutta purkasin testin ja kyllä siellä oli kaksi viivaa. Joten eipä ne taida mitään tarkoittaa :( En tiedä sitten sinun tapauksessa kun testi ei toiminut. Tsemppiä!!
Mulla oli siis toisessa liuskassa kaks viivaa ja toisessa yks. Mitä ny googletellu ni on ilmeisesti ihmiset saanu kolmella viivalla sekä ei raskaana että raskaana -tuloksia. Äh, ärsyttävää. En sillonkaan purkanu ku oon sillä positiivisen saanu, ei olis varmaan kandennu nytkään..
 
Mulla oli siis toisessa liuskassa kaks viivaa ja toisessa yks. Mitä ny googletellu ni on ilmeisesti ihmiset saanu kolmella viivalla sekä ei raskaana että raskaana -tuloksia. Äh, ärsyttävää. En sillonkaan purkanu ku oon sillä positiivisen saanu, ei olis varmaan kandennu nytkään..
Joku/ jotkut niistä viivoista tummuu kun raskaana/ raskaus etenee! Googlesta löytyy hyvin kuvia
 
Täytyy aamulla vielä kokeilla uusiks. En ostanut kuitenkaan vielä parempia testejä kaveriks.

10 päivää sitten mulle tuli aivan järjetön kipu oikeaan alavatsaan. Poltti ihan sikana ja säteili selkään. Veti kumaraan ja tuntui, että oksennus lentää ihan justiin. Meni muutaman minuutin päästä ohi. Tänään aloin haaveilla, että olisiko tuo voinut olla kiinnittyminen tms? Voiko siitä edes tulla tuommoista tunnetta? Hmm..

Mulla ei ole minkään näköistä kiertoa ja joksus olen tehnyt ovistestejä, mutta ikinä en ole saanut niihin mitään muuta kuin hailakoita viivoja. Siks tuntuu edes typerälle miettiä raskauden mahdollisuutta, kun kroppa ei pelitä. :(
 
Täytyy aamulla vielä kokeilla uusiks. En ostanut kuitenkaan vielä parempia testejä kaveriks.

10 päivää sitten mulle tuli aivan järjetön kipu oikeaan alavatsaan. Poltti ihan sikana ja säteili selkään. Veti kumaraan ja tuntui, että oksennus lentää ihan justiin. Meni muutaman minuutin päästä ohi. Tänään aloin haaveilla, että olisiko tuo voinut olla kiinnittyminen tms? Voiko siitä edes tulla tuommoista tunnetta? Hmm..

Mulla ei ole minkään näköistä kiertoa ja joksus olen tehnyt ovistestejä, mutta ikinä en ole saanut niihin mitään muuta kuin hailakoita viivoja. Siks tuntuu edes typerälle miettiä raskauden mahdollisuutta, kun kroppa ei pelitä. :(
Ovistestithän reagoi jokaisella eritavalla. Kaikki ei tummia viivoja saa koskaan vaikka ovulaatio olisi. Esim itse en koskaan saanut selkeää plussaa. Suosittelen kokeilemaan digitaalista testiä, ei tarvitse itse tulkita viivoja!
 
No kyl mä nään tossa pc:n tikussakin jonkun viivan...sellasen harmaan. Ja tuossa onestepissähän nään ihan värillisen viivan Itseasiassa mä oon saanu noita samoja harmaita viivoja pc:llä eilen ja toissapäivänä.
Nyt tuleekin mieleen pitäiskö tässä kokeilla jotain toista testiä...?
Ihan järkky olo tuli aamupalasta ja närästää :confused:
Tämän aamun one step testi...


Samasta tehty pc taas täysin nega


Elämme siis jänniä hetkiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Eep
Tulen tänne kans mukaan uutena piinailemaan :) näitä on niin kiva lukea, niin miks ei itse kirjoittaakkin.

Mulla on ollut koko tämän viikon menkkakipuja, vähän närästystä ja iltaisin väsymystä. Aina aika kellontarkka kierto, tänään pitäisi menkkojen alkaa ja yleensä heti aamusta kun nousen ylös.. nyt ei ole vielä kuulunut, juilinnat jatkuu, jännittää... :O toiveissa olisi kovasti <3 mutta vasta menossa siis yk2. En tiedä josko huomenna uskaltaisin testin tehdä JOS ei tänään ala vuoto sit kuitenkin. Valkkaria kyllä on.. huiiii!
 
Täti tuli eilen..joten tällä kp2 menossa siis. Nooh, oishan se aika uskomatonta ollu jos olis jo ekalla varsinaisella yrityskerralla napannut Uutta matoa koukkuun siis! Nyt sit otan vastaan kaikki vinkit parhaimmista ovulaatiotesteistä
 
Eep
Kiitos hurjasti Songbird! :love: <3 tämä oli kyllä täydellinen isänpäivälahja. Nyt vaan täytyy toivoa tarrasukkia pienelle!

Meillä oli tämä kans yk2 eli toivon sullekkin että toisella onnistuu <3 ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
 
  • Tykkää
Reactions: Songbird

Yhteistyössä