Hakutulokset

1. A

Viimeistään syksyllä 2016 ehkäisyn jättävät

@Nano89 kiva kuulla! Kyllähän se sieltä tulee kun sen aika on, ite uskon vahvasti niin! :) Täällä menee kans tosi hyvin, viikkoja nyt 5+3 ja enskuus 12pvä eka neuvola :) Tän alku väsymyksen kanssa on välillä aika rankkaa, kun on kumminkin esikoinen hoidettavana, mut eiköhän se tästä :) Neuvolaa...
  2. A

@Nano89 Mitäs kuuluu? :)
  3. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ja esikoisesta sain tietää niin myöhään 9+ ni digi näytti 1-2vk :ROFLMAO::ROFLMAO:
  4. A

@HooKoo-82 sulla näytti tosi nopeeta digi plussaa! Itellä ei näyttäny dpo 10 ku liuskat :)
  5. A

** Toukotenavat 2017 **

@jammaillen laitan sulle yv :)
  6. A

Ompa aikasin! Mulla tosiaan tänään tasan kuukaus neuvolaan. Sielä sit varhaisultra jne :) mulls silloin 9+2 :)
  7. A

Oon odottanutkin @Nano89 sulta jo kuulumisia! Toivotaan että olis tärpänny:love: Tuosta alkoholista, niin mun kohdalla ainakin isoveli ihmetteli juurikin nyt perjantaina et minkä ihmeen takia olen lapsvapaalla selvinpäin.. :ROFLMAO: Esikoinen oli siskolla yökylässä, ja tosiaan en tipan tippaa...
  8. A

Sellanen käsitys mulla on että, raskaushormooni tuplaantuis joka toinen päivä, ihan jokaikisellä raskaana olevalla. Voin olla väärässäkin! :ROFLMAO: Tästä toisesta plussasin jo dpo 10 mutta viiva vahvistui vähitellen. Kp 31 sain todella selvän plussan! :) Esikoisesta en osaa verrata kun...
  9. A

Koskas sulla @Sandelinos on eka neuvola? :)
  10. A

Helou ! Tää ties monesko testi minkä teen, ku oon ollu niin resseis sen viivan vahvistumisen kans :D Ensimmäinen minkä tein, oli tosi haalea mut selvästi erotettavissa. Ja tällä hetkel olis 4+5 :) Kutsutaanko tätä ny vielä haamuksi, kun ei ole täysin saman värinen ku toinen viiva?
  11. A

Kuva jäi :D
  12. A

Helou ! Tää ties monesko testi minkä teen, ku oon ollu niin resseis sen viivan vahvistumisen kans :D Ensimmäinen minkä tein, oli tosi haalea mut selvästi erotettavissa. Ja tällä hetkel olis 4+5 :) Kutsutaanko tätä ny vielä haamuksi, kun ei ole täysin saman värinen ku toinen viiva?
  13. A

** Toukotenavat 2017 **

@zinna85 täälä olis laskettu 15.5 näillä näkymin, et aikalailla samalla viivalla mennään! :) mäkin niin haluisin mennä varhaisultraan yksityiselle, mut aika kallista lystiä :/ Neuvola on 12.10 mut ei meinaa millään jaksaa sinne odottaa!
  14. A

** Toukotenavat 2017 **

Helou! Täälä plussattiin jo viime maanantaina, mut silti viimeks eilen oli pakko tarkistaa et tuleeks se toinen viiva, ja tulihan se! :D täällä nyt 4+4 ja toista odotan :) Oon 22v ja esikoinen on nyt 1v8kk. Jaja, enskuun 12pvä olis eka neuvola, ni sen jälkeen voisin sinne feissari ryhmään...
  15. A

Menkkoja ei näjy, onneksi! Kyllä täs raskaana ollaan!! :love: 12 enskuuta olis neuvola, nyt 4+3 :love:
  16. A

@yytteri oho! Aikamoinen sattuma :D Ja onnea sinnekkin huimasti :love:
  17. A

Voiks tätä ny sanoa varmaks plussaks? Tänään on kp29. Ja ihan ensimmäisen plussan sain jo 5pvä sit joka oli Dpo 10 joka oli paaaljon hailakampi :)
  18. A

Yks testi on viä, ja sen luultavasti vielä testaan lauantaina tai sunnuntaina :)
  19. A

@Sandelinos oon, ja tällänen pärähti! On tummunut huomattavasti edelliseen verrattuna, et voikohan tätä jo plussaksi kutsua? Laskin tänään, ni tänään onkin jo 28päivä menkoista, eikä niitä onneks kuulu!

Yhteistyössä