Huomenta kaikille
Olenkin käynyt lukemassa jo toista viikkoa teidän kuulumisia, oikeastaan siitä asti kun alkoi heti oviksen jölkeen tuntua tämä kierto erilaiselta kuin muut negakierrot. Olin varma plussasta ja sainkin jo viime perjantaina selkeän viivan pc-testiin. Tänään vasta menkkojen pitäis alkaa, mutta ei kait ne sieltä tuu. Raskaustestit ovat vahvistuneet päivä päivältä
Tänään siis rv 4+0
IIIIIIH!!
Laskettuaika olisi kai 23.5.17
Helmikuun lopulla jätin pillerit ja kyllä puoli vuotta tuntui piinaavan pitkältä.
Tämä on mulle 3.lapsi, mieheni ja minun 1. yhteinen sekä miehen 1.
Isommat lapseni ovat 8 ja 10 -vuotiaita. Aikanaan saivat alkunsa esikoinen 3.kierrolla ja kuopus imetysaikana ihan hupsista vain.
Kaikki kolme lasta ovat niin toivottuja kyllä
Tuohon aikaan en osannut pelätä yhtään mitään, raskausajat meni hienosti ilman murheita. Nyt tuntuu, että mietin paljon enemmän negatiivisia ja pelkään esim keskenmenoa vaikka koskaan en ole sellaista edes joutunut kokemaan. Yksi tekijä on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, joka varjostaa...tämä oli varamasti syy mikä heitti kiertojani nyttenkin ja voi altistaa keskenmenolle jos on epätasapainossa. Eiköhän arvojen kontrolleihin pääse raskausaikana tiheämmin. Onko muilla samaa vaivaa?
Itse käytän nykyään fitlinen ravintolisiä, onko muita?? Muuten otan purkista vain D-vitamiinia ja syön monipuolisesti ja paljon
Oireita alkoi olla aika pian oviksen jälkeen ja mahassa oli vääntelyitä ja repäisykipuja aina viime viikon loppuun saakka, etovaa oloa podin hieman kun hormonia alkoi erittyä ja suuta kuivasi jatkuvasti. Nyt ei ole oikeastaan muuta kuin jäätävä nälkä iskee ajoittain
vaikka edellisestä ruokailusta ei ole pitkä aika.
Tässäpä oli aika massiivinen esittelyteksti, moni ei varmaan jaksa lukea
Ihanaa aikaa tämä
Iloa ja rakkautta kaikille odotukseen