Hakutulokset

  1. U

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Voi ei Ehkä mun ei pitäis valittaa omaa tilannetta sitten edes, kun meillä ei ihan noin pahana ole tuo painonlasku kai. Voiko sitä tietää miksi ei jaksa syödä? Eikö siis jaksa pullostakaan kunnolla syödä vai oletko siten saanut nyt hyvin menemään? Aina yhtä kurjia nämä "huonommat" alut.. kaikki...
  2. U

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Oikeasti!? Miten kovasti paino laski? Mistä sitten tiesit olla huolestumatta? Eikö neuvola käskenyt lisämaidolle? En mä osaa tätä. Enkä pysty soittelemaan mihinkään, tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä. Huomiselle neuvolatädille on ladattu hirveät odotukset mun oman selviämisen/jaksamisen...
  3. U

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Kiitos onnitteluista! ❤️ Ja iiiiisot onnet myös muille vauvan saaneille! ❤️ Sunnuntaina viikko sitten päästiin kotiin, keskiviikon neuvolassa paino oli noussut vain ihan vähän ja nyt kotona keittiövaa'alla mitattuna laskenut vaan, että aloitettiin lisämaito. Sattui tosi paskamaisesti tämä...
  4. U

    Kesäkuun Keijut 2017 *MEIDÄN KUU*

    Onnea ihan kamalasti jo vauvan saaneille! Niin vaan meidänkin "pieni" syntyi rv 40+4 eli eilen suht nopsaan. 3445g ja 50,5cm Meiltä on tosiaan synnytyssairaalaan n. 2h ajomatka ja synnytyksen kestoksi tuli kaikkineen 4h 25 min On se vaan ihmeellinen tää kroppa, kun käski lähtemään jo ennen...
  5. U

    Kesäkuun Keijut 2017 toukokuussa

    Mulle on painoa tullut joku 4-5kg nyt ja viikkoja siis 35+2.. Kiva että kääntöyritys ja itsestään kääntyminen on onnistuneet! Itsellä vauva ollut pääalaspäin jo jostain viikolta kakskytjotain, toivottavasti pysyy.. Parisen viikkoa sitten kärsin aivan järkyttävistä kipukohtauksista ylämahan...
  6. U

    Kesäkuun keijut 2017 huhtikuussa

    Kommentoin muuta, kun ehdin ajatuksella lukea, mutta syntymättömän lapsen vakuutuksista kyselisin.. Ootteko ottaneet ja ootteko saaneet? Jos ei ole myönnetty, niin saanko kysyä, että miksi? :) Mulla oli ekassa raskaudessa lievä raskausmyrkytys, niin eipä pohjolasta myönnetty.. Luulis, että...
  7. U

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Voi apua, ei mahatauteja raskaana oleville kiitos! Kauhulla olen odottanut omaa vuoroani, juuri tänään töistä yksi kollega lähti kesken pois kun sairastui yhh.. Huh kerkesin äsken jo huolestua, kun tajusin etten koko päivään muista huomanneen vauvan liikkeitä. En tosin ole ehtinyt juuri...
  8. U

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Mulla oli tänään sokerirasitus ja melko hetihän ne tulokset neuvolaan soittamalla sain. Onneks ei tarvinnu oottaa viikonlopun yli.. mannamakaroni soittaako teillä lääkäri eikä terkkari? Mutta siis, 2h arvo oli koholla. Muistaakseni 9,5 eli ihan sillai reippaasti. Kyllä suoraan sanottuna...
  9. U

    Kesäkuun keijukaiset maaliskuussa

    Miten se voikin muka olla niin vaikeaa jaksaa/ehtiä tänne kirjoitella, kun teidän juttuja luen ja aina herää jotain ajatuksia. Sitten tulee näitä maraton-tekstejä, joita kukaan muu ei varmaan jaksa lukea.. Sokerirasituksesta on ollut puhetta. Mullahan ekassa raskaudessa oli radi, mutta tässä...
  10. U

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Oi, uimaan oliskin ihana päästä! Tällä kropalla ei kyllä söpön(?) vauvamahankaan kanssa bikinejä päälle laiteta ja normaali uikkari tuskin enää mahtuu... Raskausarpiakin on sen verran ihan jo esikon odotusajalta. Ootteko ostaneet jonku mammauikkarin? Ja täällä yks keneltä hiuksia tippuu ja...
  11. U

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    En enää muista puoliakaan siitä, mitä mun piti tänne kirjoittaa. Mutta olen pian 27v toisen lapsen odottaja. Esikoinen on poika, nyt reilu 3v ja toisesta on luvattu tyttöä ❤️ Olin kyllä ilman rakenneultraakin ihan jotenkin varma, että tyttö tulee. Ekassa raskaudessa ei ollut MITÄÄN oireita ja...
  12. U

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Moi! Mulla on kans laskettu aika kesäkuussa! Miten vasta nyt tajusin tälläsen keskustelun :D Tuun paremmalla ajalla kirjottelamaan ja lueskelemaan enemmän, mutta silmään sattui heti noissa synnytyssairaaloissa Savonlinna.. Eihän siellä ole vuosiin enää voinut synnyttää :/ Paljon teillä on...
  13. U

    Uskallatteko raskaana olijat yhä syödä lakritsia/salmiakkia?

    Kukaanko ei edes mieti tälläistä asiaa?
  14. U

    Uskallatteko raskaana olijat yhä syödä lakritsia/salmiakkia?

    Niin, siinähän se kysymys tulikin. Jos kyllä, niin kuinka usein ja paljon? Itsellä rv 20 ja jäätävä himo salmiakkiin ja lakritsiin koko ajan. Olen kyllä molempia syönyt vähän..
  15. U

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Eeei voi olla totta! Tänä aamuna testiin "Raskaana 3+" :oooo Elokuussa lopetin pillerit ja yritettiin sillon tehokkaasti ja olin jo lopulta varma, etten voi ees raskautua kun menkkoja ei kuulunu ollenkaan. Joku 5vko sitten tein edellisen testin joka oli nega, enkä sen jälkeen oo oikeestaan...
  16. U

    cerazeten lopetus

    Mä lopetin cerazeten 12.8, eikä vieläkään ole kuulunut menkkoja. Ovista olen jonkun kerran testannut, kun on tuntunut, että vois olla, mutta enpä ole sitä bongannut. Liekö olisin voinutkaan, kun ei niitä menkkoja ole ollut? Kuinkahan kauan tässä pitää kärvistellä menkkoja odotellen, ennen kuin...
  17. U

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Ihan täysin selvä negahan se raskaustesti mulla oli, noin viikko sitten testasin. Häviävän pieni mahdollisuushan raskauteen edes olikin. Lopetin ne pillerit reilu 1,5kk sitten, eikä vieläkään mitään merkkejä menkoista tai normaalista hormonitoiminnasta. Milloin voin/kuuluu jo soitella...
  18. U

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Moi! Kirjoittelin tänne noin kuukausi sitten ekan kerran, kun oltiin juuri jätetty ehkäisy (cerazette) pois. Kuukautisia ei ole pillereiden lopetuksen jälkeen ollenkaan näkynyt eikä kuulunut, vaikka nyt vihdoin olo on ollut jo useamman päivän menkkamainen.. Toisaalta hieman flunssainen ilman...
  19. U

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Moi! Onko tänne tervetulleita vain pidempään yrittäneet vai saako jo heti toisen yrityksen alkumetreillä hypätä vaihtelevan aktiivisesti mukaan? :) Meillä siis 9/13 syntynyt eka poitsu ja nyt alettiin yrittämään toista. Tai viime perjantaina vasta lopetin minipillerit, joten tosiaan ihan...

Yhteistyössä