@nobelius mulla on aika äitipolille, kun 36 viikkoa täynnä, jos silloin vielä perätilassa, niin ehkä sitten käännetään. Luin kyllä netistä, että äidin ylipaino ja istukka etuseinämässä estäis käännösyritykset, mulla siis molemmat. Tänään vauva melskas melkoisesti ja ajattelin, että yritti kääntyä, mutta ei kyllä pää alaspäin kääntynyt mun mielestä. Ehkei mahtunut sitten.
Mulla kanssa jaloissa ehkä vähän turvotusta, viime kesänä ostetut kengät puristi. Toivottavasti ei jää jalankasvu pysyväksi, sillä mulla on jo valmiiksi kengännumero 42 ja sitä isompia on tosi vaikea löytää naistenmallistoista!
Meillä esikoinen kuumeessa, toivottavasti ei enää itse sais tässä vaiheessa mitään flunssaa riesaksi.
Tsemppiä vielä töissä sinnitteleville!
Mulla kanssa jaloissa ehkä vähän turvotusta, viime kesänä ostetut kengät puristi. Toivottavasti ei jää jalankasvu pysyväksi, sillä mulla on jo valmiiksi kengännumero 42 ja sitä isompia on tosi vaikea löytää naistenmallistoista!
Meillä esikoinen kuumeessa, toivottavasti ei enää itse sais tässä vaiheessa mitään flunssaa riesaksi.
Tsemppiä vielä töissä sinnitteleville!