Hakutulokset

  1. T

    sydänäänet

    Moi, voiko ensimmäisellä neuvolakäynnillä vko 8 terveydenhoitaja kuulla sydänäänet jo näin varhaisessa vaiheessa, mikäs laite tuo nyt olikaan doppler tais olla.????????? Olis niin ihana saada varmuus että siellä masussa todella jotain on. =)
  2. T

    hiusväri ja raskaus

    Mulla on aivan kamala juurikasvu :whistle: ja olis juhlat tulossa kk päästä.. Meinasin värjätä ihan kaupan värillä, mutta uskallanko?? Oon 27 viikolla raskaana..
  3. T

    pre-eklamptikko äitien synnytys

    Hei! Olisin kiinnostunut kuulemaan äitien synnytykokemuksia, joilla on ollut raskausmyrkytys? Itselläni on paineet koholla hieman ja jos tässä toksemia päälle pukkaa, niin en tiedä yhtään mitä on odotettavissa synnytyksen osalta! Kertokaa kokemuksianne, mikä minua mahdollisesti odottaa?
  4. T

    Helpoin tapa synnyttää?

    Niin,miten ois helpoin synnyttää,alateitse,keisarileikkauksella,veteen vai? ;)
  5. T

    kokemuksia

    onks kellää kokemuksia kissoista ja vauvasta?mulla on kaxs kissaa ja koira, mut stressaan ku vauva tulossa ja oon kuullu et kissat ei meinaa sopeutuu yleensä ku taloon tulee pieni vauva...onx kellää positiivisia tarinoita? :/ vai joudunko valmistautuu siihen et mun täytyy luopuu niistä :( :(
  6. T

    löytyykö

    löytyykö kirkkonummen suunnalta yhtään odottavii äitejä?olis kiva saada uusia ystäviä ja muutenki vaihtaa kokemuksia odotus ajasta..itellä laskettu aika 13.10.05...meilailkaa katja.tuura@edu.hel.fi :wave:
  7. T

    kokemuksia stokkesta

    Eli onko kellään ollut stokken sleepi-vauvansänkyä ja/taistokke care-hoitopöytää? Kokemuksia kaipailisin... Ihastuin täysin kyseisiin malleihin vauvatavaraliikkeesä, mutta mies on vähän epäilevällä kannalla (se hinta lähinnä...). Kyllähän ne maksaa, mutta ovatko olleet hintansa veroisia...
  8. T

    Mikä on alkoholisti?

    :\| Niin..mikä teidän mielestänne on alkoholiongelmaa?juo joka viikonloppu?Vai et juo viikollakin vai kuinka paljon juo et vois luokitella alkoholistiks? Mun ukko juo joka viikonloppu ja oon aika kyllästynyt!! :$
  9. T

    MARRASMAMMAT HELSINGISTÄ

    ETSISKELEN YSTÄVÄÄ ENSIODOTTAJISTA TAI JO LAPSELLISISTA. OLEN 23 V. TYTTÖNEN ALUNPERIN KESKI-SUOMESTA. LA ON 11.11.04 KAHVITTELUA, HÖPÖTYSTÄ, ULKOILUA... MEILAILLAAAN JA TAVATAAN.

Yhteistyössä