Hakutulokset

  1. R

    Lokakuiset 2021

    Moi! Täällä on huomenna raskaus vasta täysiaikainen, kun tulee 37+0 täyteen. Eli vielä saanee odotella jokusen viikon.. :D Raskaus on sujunut hyvin ja oon voinut lopusta ihmeen hyvin. Käynyt pyöräilemässä ja uimassa ja touhunnut yhtä sun toista, mitä ei aiemmissa ole jaksanut. Turvotus...
  2. R

    Lokakuiset 2021

    Riippuu ihan täysin kunnasta, ultrataanko. Ja varmasti myös neuvolasta, onko siellä laitteita. Mut on kerran ultrattu neuvolalääkärillä, sekin oli vaan sen takia, että olin muuttanut ulkomailta ja halusivat varmistaa jotain mittoja. Eihän sillä niiden laitteella näkynyt mitään ja mitatkin meni...
  3. R

    Lokakuiset 2021

    @Mysteerio hurjaa, miten vauhdilla kohtu kasvaa kansoisraskaudessa ❤️ Itellä kohdun raja tuntuu vielä tuolla 5cm navan alapuolella. Sitä on kyllä kiva seurata ja odottaa, koska on navan kohilla. Mä oon voinut nyt hyvin, enää ei tarvi oksentaa kun ehkä 1-2 kertaa päivässä ja olo on muuten jo...
  4. R

    Toiveissa vauva 2021

    @Ewa87 kannattaa ladata esim. Fertility Friend appi tai joku vastaava, tuo ainakin määrittää ovulaation lämpöjen perusteella ja antaa myös palautetta, jos lämmön mittauksen ajankohdassa yms on heittoja. Lämmöt nousee vasta ovulaation jälkeen, joten oliskohan siihen kohtaan, kun menee yli...
  5. R

    Lokakuiset 2021

    @Rai-da ymmärrän hyvin, ettet mene rasitukseen, jos arvot heittelevät jo kotona. En menisi itsekään, koska eihän siitä mitään lisäinfoa saa, jos kerta diagnoosin voi saada kotimittaustenkin perusteella. Se olikin mulle uutta tietoa :) ja itse ainakin haluaisin sen diagnoosin, jos radi olisi...
  6. R

    Lokakuiset 2021

    ziczac oho, varmasti aikamoinen ylläri ollut ultrassa, kun eka kolmannes on jo melkeen mennyt ohi :D onnea ja tervetuloa ❤️ Jos haluat meidän just perustettuun (salainen ja piilotettu) faceryhmään, niin laita mulle viestiä :) vierailija, valitettavasti oma paino ja elintavat eivät kerro koko...
  7. R

    Toiveissa vauva 2021

    @Jaffakeksi onks nää raskauskeijulta tilattuja? Jos on, niin herkkiä in my ass, ihan sieltä ja syvältä koko testi :D ei kyllä näyttänyt mulla viivanpaikkoja, mutta miehen nähtävissä oleva viiva tuli vasta, kun menkat oli jo myöhässä. Sitä ennen sain sellasia tihrustettavia, valoa vasten näkyviä...
  8. R

    Lokakuiset 2021

    Loin muuten facebookiin uuden ryhmän meille lokakuista odottaville, ryhmä on täysin salainen ja piilotettu, eli ei näy muille kun ryhmäläisille. Jos haluatte mukaan, niin laittakaa mulle viestillä nimi & kuvaus profiilikuvasta tai meilinne, millä löydän profiilin. Lisään ystäväksi, jotta voin...
  9. R

    Lokakuiset 2021

    Ultrassa kaikki hyvin eikä tänään kuulunut soittoa, joten seulat ovat tuskin hälyyttäneet! :love: Laskettu aika siirtyi päivällä ja tänään on siis 12+3. Ultran mitat vastasivat 12+5, mutta jostain syystä kone sit laski tuon noin. Molemmat aiemmat ovat syntyneet ennen laskettua, toivottavasti...
  10. R

    Hyperemeesi

    Tää lääkepuoli on jännä, toiset tuntuvat saavan helpolla lääkkeet ja toiset joutuvat taistelemaan, että saa edes viikoksi. Itse sain toisessa raskaudessa primperanin pelkän puhelun perusteella terveyskeskuksesta. Sillonkin paino oli pudonnut yli 5%. Tällä kierroksella juttelin päivystyslääkärin...
  11. R

    Lokakuiset 2021

    @Paatuska ihania uutisia! :love: ja kiva myös, että neuvolasta otettiin yhteyttä ja kaikki senkin osalta kunnossa :) @vivianna90 mihin autoon päädyitte? Meillä on vielä pohdinnassa ja ihan hurjan vaikeaa tämä on. Ja kun pitäisi mahtua 3 selkä menosuuntaan vierekkäin vielä Oma olo on pysynyt...
  12. R

    Lokakuiset 2021

    Oi jännää @Paatuska :love: selviskö muuten niistä koetuloksista/vrp:stä mitään lisää? menkkamaisia jomotuksia ei oo ollut, esikoisesta oli enemmänkin. Nyt iskon ettei ole, kun kolmas raskaus suht lyhyen ajan sisällä - paikat on jo valmiiksi venyny joka suuntaan :LOL: välillä kyllä nipistelee ja...
  13. R

    Hyperemeesi

    Tää on kyllä kamalaa, tsemppiä myös teille ja toivotaan, ettei menisi tällä kertaa yhtä pahaksi. Ootteko käyttänyt lääkkeitä vai onko tipassa käynti parantanut oloa sen verran, että ootte pärjännyt? Ymmärrän niin ton pelon, että pahimmat viikot ovat vasta edessä. Ja kun ne on niin pirun pitkiä...
  14. R

    Hyperemeesi

    Moi! onko täällä muita hyperemeesistä kärsiviä? Vertaistuki olisi tarpeen. Meille on lokakuussa syntymässä kolmas lapsi ja samalla tää on mun kolmas hyperemeesiraskaus. Nyt pahin taitaa alkaa olla ohi, mut edelleen olo on kuin vatsatautisella ja kaikki tekeminen pistää vatsassa kiertämään.
  15. R

    Lokakuiset 2021

    @Paatuska jos on vähän koholla, niin joku pieni flunssa voi nostaa :) vois kuvitella, että kontrolloidaan jonkun viikon päästä. Ja jos muissa arvoissa ei ollut häikkää niin ei välttämättä selvitellä sen enempää. Eli en usko et on syytä huoleen :giggle:
  16. R

    Lokakuiset 2021

    @Paatuska äh onpa tylsä ettei näy, voiskohan niitä soittaa neuvolasta tms. Kyllähän nyt dulla pitäisi ola oikeus nähä omat vastaukset :sneaky:
  17. R

    Lokakuiset 2021

    @Mysteerio no ohoh, varmasti oli yllättävä uutinen, tuplasti onnea ❤️ IVFllä kaksosten todennäkösyys on käsitykseni mukaan vähän korkeempi, vaikka vaan yksi alkio siirrettäisiin.
  18. R

    Lokakuiset 2021

    @Paatuska mulla labratutkimukset löytyi neuvolan merkinnän yläosasta. siellä siis linkki laboratoriotutkimukset. Muuta kautta en oo vielä niitä löytänyt :D Tää alku on kyllä loppujen lopuksi mennyt nopeesti, vaikka kuukausi sit tuntuikin sohvanpohjalta oksentaessa, että tätä jatkuu ikuisesti...
  19. R

    Kokemuksia NIPT-testistä?

    me ainakin käytiin sen takia, että voitaisiin valmistautua odotukseen ja tulevaan vauvaan parhaalla mahdollisella tavalla. Ja ei todellakaan yksin downin takia, vaan ihan kaikkien, mitä siinä nyt tutkittiinkaan. Ja toki toi helpotuksen, kun mitään kromosomipoikkeavuuksia ei löytynyt. Mutta ei...
  20. R

    Heinäkuiset 2021

    Lokakuisista huutelen, kun huomasin turvaistuinkeskustelun :D Ihanaa nähdä, että tännekin jaetaa noita kuvia! Yksi plus-testattu istuin, joka menee vastasyntyneestä on axkid one+, sitä vaan ei tällä hetkellä kai myydä Suomessa, vaan pitäisi tilata esim. jollyroomin kautta. Meillä on ”perus” one...

Yhteistyössä