Hakutulokset

1. R

Lokakuiset 2021

Mulla on eka neuvola ens viikolla, 10+1, saa nähä miten saan ultra-ajan näin lyhyellä varotusajalla. Muuten ei tuo neuvola juuri nappaa :D ekalla kerralla kun ei oikein mitään tapahdu. Sit taitaakin joo olla aika pitkä tauko, mut sen jälkeen aletaan kuunnella sydänääniä ja mitata sf-mittaa (tää...
  2. R

Marraskuiset 2021

@IinesAnkka82 huutelen täällä sivusta lokakuisista, mut meillä viime odotuksessa oli aika samanlainen tilanne. Päivät heittivät alkuun ihan hirveästi ja ekassa ultrassa ei näkynyt edes sykettä, vaikka olisi pitänyt näkyä. Lopulta kasvoi hyvin ja kohta tuo on 1,5-vuotias ❤️ Tsemppiä ihan...
  3. R

Lokakuiset 2021

Helsingissä tulokset tuli ainakin vuosi sit 6 viikon viiveellä, ärsyttää kun ei pääse itse hämmästelemään :D vaikka yksinään ne luvut ei kerro mitään, oon ymmärtänyt et siihen otetaan myös ikä ja tosiaan toki myös se niskaturvotus mukaan, että saadaan riskiluku. Ja viikkokin vaikuttaa, millä...
  4. R

Lokakuiset 2021

Vierailija, voi kurja mikä kokemus sulla on taustalla :( ei ihme, että pelottaa ja jännittää. Onneksi saatte niptin suoraan! Meillä on myös nipt verikokeet muutaman viikon päästä, tosin ihan omakustanteisesti ja omasta tahdosta. Edellisissäkin on otettu ja on tuonut ihanan rauhan odotukselle ❤️...
  5. R

Lokakuiset 2021

Piti käydä googlaamassa, kun en ennen ollut kuullut tosta merkistä! Mut kivan näköset vaunut on ja ei todellakaan ollut paha hinta! Meillä esikoisella omi Britax Smile 2, tykkäsin niistä ihan hirveästi ja tuolla ne on edelleen varastossa :D tuplina on nyt bugaboon donkeyt, oli ainoat, jotka...
  6. R

Lokakuiset 2021

Mulla on isoista ryhmistä sama kokemus, taistelua ja väittelyä melkeen joka asiasta :/ Mut sit ehdoton ykkönen on esikoisen fb-ryhmä ❤️ Olikohan meitä alkujaan 40-50, nykyään noin 30. Oon saanut ihania kavereita ympäri Suomea, tosi kannustavaa keskustelua ja monesti ollaan tavattukin millon...
  7. R

Lokakuiset 2021

ootteko muuten jo liittynyt johonkin fb vauva 2021 -ryhmään tai lokakuisten -ryhmään? Mä oon molemmissa raskauksissa suojellut omaa mieltä ja liittynyt vasta synnytyksen jälkeen isoihin ryhmiin. Pienissä oon ollut rv12 alkaen ja ne on ollut ihan parhaita tukiryhmiä ❤️
  8. R

Lokakuiset 2021

@Mysteerio mitkä vaunut ostitte? Ja hyvä napta ajoissa, jos saa hyvään hintaan! Me tilattiin kuopusta odottaessa kans aikasin vaunut, en malttanut odottaa haha Meillä isoin tehtävä hankinta on uusi auto, johon mahtuu kolme turvaistuinta takapenkille :D muuta ei luojan kiitos tarvita, kun...
  9. R

Lokakuiset 2021

Mä odotan myös keskiraskautta ja rakenneultraa, sen jälkeen jotenkin alkaa olla turvallisemmilla vesillä. Mulla on miljoona eri rajapyykkiä, joita odotan, just sen turvallisuudentunteen takia. Just lueskelin hcg:n tuplaantumista eri viikoilla, ja 8-12 viikoilla se tasottuu ja lähtee laskuun -...
  10. R

Lokakuiset 2021

Mä kans vähän mietin, jos tähän raskauteen ostaisi dopplerin. Aiemmissa ei ole ollut, mut nyt esikoinen, 3v, varmaan haluaisi osallistua kuuntelemalla vauvan ääniä. Kauheesti tykkää katsoa preglifen vauvakuvia. Täällä olo on kohentunut todella paljon! Huono olo ja ällötys vaivaa, mut pahin...

Yhteistyössä