Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Laitoin yksityisviestiä :)
  2. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Et sekoa, poistin yhen viestin, niinkin pitkä muisti etten muista enää että miks tai että mitä siinä luki :LOL::D
  3. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Viiva taas yhtä tumma :LOL: voi helkkari mitä säätöä :mad:
  4. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Sain toissapäivänä ja eilen tasavahvat viivat, mutta tänä aamuna viiva on haalistunu.. itkettää :cry:
  5. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Mä sain ajan joulukuun puoleen väliin, jännittää :LOL::ROFLMAO:
  6. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Mä aattelin kans varmaan tänään soittaa.. jep, samat huolenaiheet täällä (n)
  7. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    @Janskuuuhh Minäki nään jotain (y)
  8. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Mulla myös mahatuntemuksia, välillä nippailee ja välillä on kovaakin "menkka" jomotusta :rolleyes: myös väsymystä löytyy joka iskee iltapäivällä/illalla tosi aikasin.. töistä kun pääsee ni saa heti nukkua pari tuntia, että jaksaa valvoa sinne asti että pääsee yöunille :D kuvotusta löytyy kans ja...
  9. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Jep, kp30 täälläkin (y) tuntuu vaan niin hölmöltä ku ei vielä oikee taho uskoa, että siinä on ne kaks viivaa ja että mahassa ois joku kasvamassa ni sitte aattelen koko aja pahinta ja oon sillee "nipistäkää mua, onkoha tää unta" :LOL: mitä oireita sulla on nyt ollu/onko ollu mitään? Laiskana en...
  10. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Nyt jo ressaa, että pitäiskö nuitte viivojen olla jossain vaiheesa tasavahvat.. on tuo viiva tummentunut selvästi, mutta tuli yhtäkkiä semmonen olo, että pitäiskö niitten olla jo yhtä tummat (n) semmonen olo että kaikki ei oo kuitenkaa hyvin :censored: huoh.. ehkä mä ressaan turhaan :whistle:
  11. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Kiitos :) kyllähän tuo mies tuntu ilonen olevan, ei vaan oikeen uskalla kunnolla hyppiä onnesta toisin ku minä :love::LOL: Mulla oli vähän semmonen "mitä jos..." olo, jotenki aika varma, mutta kuitenki sitte vähä epäilytti :D
  12. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Heh :) hiljaiseloa oon pitänyt kun ei oo ollut kerrottavaa ja vähä ollu kiinnostut vähissä koko hommaan, eihän me todellakaa olla pitkään yritetty, mutta kyllä se silti on tuonu mukana semmosen "masennuksen" kun aina näyttänyt negaa tai sitte tullu plussa ja sitte kuitenki taas nega...
  13. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Niin ja paino on muka noussut.. toki syy voi olla josai iha vaa mun ruokavaliosa :D
  14. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Hmm.. no nyt on tää koko viikko ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa (eli siis tänään) ni ollu iha tajutonta väsymystä, ihan siis niin, että kun tulee töistä niin nukahan HETI sohvalle.. ja palelu on tullu kuvioihi 2-3pv sitten, finnit ollu iha järkyttävän kokosia ja niitä on tullu myös...
  15. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Piti laskurilla laskia ku oon nii uuno näisä.. heinäkuun puolelle näyttää Iik, voi luoja miten mua jännittää.. oon niin onnellinen ja samalla peloisaa, että mitä jos menkat alkaaki
  16. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Pahoittelut etten oo paljoa kirjotellu tänne tai vastaillu.. oon ollu töissä ja nukkunu tän viikon aikana JOKA ilta ku on töistä päässy.. oon sairastanu ja tehny ties mitä.. ja jotenki ollu semmonen olo ettei vaan huvita kirjoittaa, että kirjoitan sitten kun on asiaa :censored:
  17. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    :D:rolleyes:
  18. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Kiitos :love: toivottavasti pysyy mukana!! Vielähän nuo menkat voi alkaa, mutta äsken iltapissasta tein ja tuskin edes tunnin pidättelyllä ja plussa tuli nopeasti :love: kyllä tätä on itketty eilen illalla, kun olin varma ettei onnistuta :confused:
  19. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Tänään kp28 ja positiivinen raskaustesti tehty!!!
  20. M

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Täällä kp1 ja yk5 alkaa..

Yhteistyössä