Hakutulokset

1. M

Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Eilen viimeks testasin, oon saanu vaa pelkkiä roskishaamuja reilusti yli testiajan nii eipä niihi oo uskomista, ei oo kyllä yhtään semmonen olo että menkat alkais, pitää maanantaina testata uudestaa jos ei viikonlopun aikana ala :D mulla oli sillo muistaakseni yk1 ni kans jotenki outoa vuotoa...
  2. M

Mites sulla tällä hetkellä lilja_93 ? :)
  3. M

Menkkoja ei kuulu eikä näy :cautious: vatsa välillä hieman kipuilee, mutta eipä niitä menkkoja kuulu. Tissit on hieman arat ja välillä on huono olo :unsure::LOL:
  4. M

Mulla ei oo vielä vuoto alkanu, eikä kyllä ees tunnukkaa siltä.. Saapa nähä millon alkaa ku testit ainaki näyttää puhasta negaa, jos roskishaamuka ei lasketa :LOL:
  5. M

Ei oo vielä alkanu, mutta eipä näy viivojakaa :cautious:
  6. M

Tänään tai huomenna :confused: olin varma että ne alkaa tänää ku tuli maha nii kipeeks mutta eipä mitää näkyny kuitenkaa :unsure:
  7. M

Eipä tullut tänä aamuna minkään näköistä viivaa, että menkkoja odottelessa.. :(
  8. M

Voi että ku ois nyt onnistunu, on vaa nii vahva tunne siitä että menkat alkaa :censored:
  9. M

Lisäsin värikorostusta ku puhelimen kamera on nii huono etten saa sitä näkyy muuten niin hyvin :ROFLMAO: näkeekö kukaa muu mitää?
  10. M

Mun kädet tärisee nii etten saa selvää kuvaa :D toivottavasti en vaa kuvittele, siinä raskaustestisä näkyy mun mielestä punasta väriä, mutta se on kyllä tosi haalia o_O voi apua...äääk :D
  11. M

Ääk.. Tein nyt sekä ovis että rtestin ja molempii tuli mun mielestä hailakka viiva... :eek::LOL:
  12. M

Varmaan hätäilen ja tänää testaan vaikka YRITÄN kyllä oottaa huomisaamuun :LOL: eihä tuo ovistesti vältti ees mitää tarkota vaikka melko vahva oliki livenä, mutta ainahan saa toivoa! Nyt on testit ostettu ja toivotaan parasta :whistle:
  13. M

Täytyy kyllä lähtiä tänää ostaa :LOL: (y)
  14. M

Epätoivosena tein ovistestin kun raskaustestejä ei oo tällä hetkellä :D viimeksi ovulaation jälkeen ei tullut enää minkäänlaista viivaa ja nyt tuli tää.. Näyttää vahvemmalta livenä, en saanu "vangittua" sitä viivaa tähän kuvaan niin hyvin kuin miltä se oikeasti näyttää :whistle: seliseli.. Oon...
  15. M

Mä oon ollu vähä hiljane täälä ku ei oo ollu mitää kerrottavaa :unsure: nyt jännitellää vaan että alkaako menkat tällä viikolla vai ei o_O
  16. M

Toivottavasti tässä kierrossa onnistaisi!
  17. M

Hei pitkästä aikaa :) oon ollu melko kiireine koulutehtävien kans ni en oo oikee kerinny tänne kirjotella :oops: onnea plussanneille :love:ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, eiköhän me kaikki vielä plussat saaja (y) Tässä kierrossa en oo vielä pahemmi tikutellu ovista ja kp on varmaanki...
  18. M

Mulle voi päivittää yk4 :unsure:
  19. M

Toivotaan että vahvistuu! :) Tällä hetkellä kp28 ja testi näyttää negaa :( taitaa alkaa siis yk4..
  20. M

Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Hei taas pitkästä aikaa! :) Ei oo oikeen nyt huvittanu kirjoitella tänne, ärsytti niin paljon kun edelliset menkat alko että pidin taukoa vähän :LOL: meillä mies sai töitä, jee! Ja Itse aloitin elämäntaparemontin :):X3: Tikutin oviksen, mutta yhtään en muista että mikä päivä kun oon nyt...

Yhteistyössä