Hakutulokset

  1. Ä

    Kynttilämansetit!!!

    Mulla on kaks aivan ihanaa kynttilämansettii. Ne on vaan nyt ihan talissa.Kynttilät on valuttanut ne aivan epäsiisteiksi. Miten saan ne puhtaaksi? =) Kiitos näin etukäteen jo vinkeistä!!! :flower: :flower: :flower: :flower:
  2. Ä

    NESTEENPOISTO

    heippa minulla raskauden aikana tuli 27kg---alkupaino oli 67kg, nyt paino jämähtänyt sitten 78kg-80kg. tuntuu ettei mikään poista näistä kiloja, melkeinpä pitäisi syömättä olla, että jotain lähtisi. Joka päviä käyin vaunuilemassa 1-2krt 1h kerralla tai 1/2h. ajattelin että kokeilisin...
  3. Ä

    Voisiko poikamme olla?

    Allerginen?Joi ennen rasvatonta maitoa nyt annettu kk ajan sinistä maitoa..On ilmavaivoja varsinkin nukkumaan mentäessä,yöt tosi risaisia posket punottaa välillä.Pitääkö neuvolan kautta anoa lähete allergia testeihin?Mitäs jos on maito herkkis mitä voin antaa ruoka juomaksi?muutakuin vettä...
  4. Ä

    MEILIKAMUA HAETAAN

    Olemme kuusi henkinen perhe. Iskä äiskä 3 poikaa 8,10,12 ja tyttö 1v. Meille voi meilailla osoitteeseen taapero05@hotmail.com
  5. Ä

    patti rinnassa...

    Onko muilla kerääntynyt maito rintaan patiksi? Patti ei ole ollut kipeä,eikä punainen,joten ei rintatulehdusta. Maito kerääntynyt tavallaan "pussiin",eikä pääse sieltä millään ulos. Olen käynyt sen yhdesti noin vuosi sitten tyhjennyttämässä tk:ssa,mutta tuli seutaavana päivänä uudestaan. Patti...
  6. Ä

    Minkä merkkinen/lainen talvipuku

    teidän 1-2 vuotiaillanne on ? =)
  7. Ä

    1,5 vuotiaan ripuli

    Kuinka usein muiden n. 1,5 vuotiailla on ripulia? Mua alkaa jo huolestuttamaan kun musta tuntuu että meidän pojalla on sitä aika usein eli tällaista kunnon ripulia kuin nyt on ollut muutaman kerran tämän vuoden puolella ja muuten on sellaista löysää kakkaa tosi usein. Tämän kertainen varmaan...
  8. Ä

    olisko keravalta muita

    olisko täällä keravalta äitejä ulkoiluun ym....?
  9. Ä

    Harmin paikka...

    Jospa tämä nyt menis oikeaan paikkaan...Niin sitä minä olen harmitellut usein kun meillä ei ole sellaisia mummoja ja ukkeja joiden luona lapset voisivat viettää esim. viikonloppuja niin joskus edes voitas mieheni kans hieman levähtää. Toiset eivät näytä välittävän p....n vertaa...

Yhteistyössä