NESTEENPOISTO

heippa
minulla raskauden aikana tuli 27kg---alkupaino oli 67kg, nyt paino jämähtänyt sitten 78kg-80kg.
tuntuu ettei mikään poista näistä kiloja, melkeinpä pitäisi syömättä olla, että jotain lähtisi.
Joka päviä käyin vaunuilemassa 1-2krt 1h kerralla tai 1/2h.

ajattelin että kokeilisin nesteenpoisto lääkkeitä, jotta saisin nesteet liikkeelle.

onko kellään kokemuksia HYVÄSTÄ ja TOIMIVASTA tuotteesta?
Paljon painoa lähti? mikä tuote?

etäs nämä muut ns. laihdutus tuotteet...
olen miettinyt Tonalinia? auttaako?

raskauden aikana tuli kauhea määrä selluliitia, joka tursuilee pitkin reisiä.. :ashamed:

miten pääsen eroon näistä ja onko nesteenpoistolääkkeistä apua edes turvotuksen pois saamiseen. :whistle:
 
Ootko harkinnut niinku oikeesti panostaa esim. syömisiisi jne vai meinaatko päästä napeilla helpommalla? Ne voi toimia tukena laihdutuksessa/nesteen poistossa, mutta pitemmän päälle rahan hukkaa.

Nestesiepparia itse joskus käytin huomaamatta mitään muutosta. Neste lähtee juomalla nestettä. Paljon vettä, lisäksi vaikka kahvia tai teetä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 17:43 Vierailija kirjoitti:
Miten kauan sinulla on synnytyksestä? Saattaa mennä puoli vuottakin että kroppa palautuu.. ;)
Juu ja puoli vuottakin on vielä lyhyt aika. Monilla tilanne tasoittuu vasta reilun vuoden jälkeen synnytyksestä kun imetys on loppunut ja hormonitoiminta tasaantuu. Kyllä se kaiken a ja o on siinä mitä syö ja kuinka paljon muistaa juoda. Kun noi perusasiat on kunnossa niin sitte mun mielestä voi ottaa siihen tueksi jotain valmisteita jos siltä tuntuu.
 
Jos haluaa nestettä pois ja samalla kuitua että kevennystä ruokavalioon, niin välttää tietty suolaa ja vaikka pari kertaa viikossa voi napostaa mielinmäärin keitettyä kaalia. ja vihreät yleensäkin tuppaavat keventämään näin kevään korvilla.
 

Yhteistyössä