Hakutulokset

  1. E

    Pitkän lapsettomuuden jälkeen luomusti raskaana?

    Periaatteessa sama aika kuin meillä lapsen jälkeen :) Selviskö teillä ikinä syytä miksi antoi odottaa noin pitkään?
  2. E

    Pitkän lapsettomuuden jälkeen luomusti raskaana?

    Kaipaisin vertaistukea tai kokemuksia pitkän lapsettomuuden jälkeen luomusti raskautuneilta. Itselläni siis seuraavanlainen. 2007-2017 lapsettomuus, ekoina vuosina useita keskenmenoja ja kohdunulkoisia. 2017 ivfillä poika. Siitä asti ilman ehkäisyä ja nyt vahva plussa reilun viikon. Olen...
  3. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @vipe1986, kuulemma ihan normaalia, ehdin jo soitella synnärille samasta asiasta :D
  4. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Yllätyin positiivisesti! Itse toimenpide nopea ja vauvan sain rinnalle heti salissa, sitten mies lähti hoitamaan vauvaa ja ite heräämään, se oli vähän inhaa kun ei tiennyt mitä pojat touhuaa ja onko kaikki ok. Osastolla olossa eka yö oli ikävä kun ei saanu nostaa vauvaa, nyt toinen yö takana ja...
  5. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä todettiin taas ettei mitään kannatta suunnitella liikaa. Ensi viikolle oli sovittu sektioaika mutta poika päätti eilen että nyt ei enää odotella. Leikattiin siis puoliksi hätä/suunniteltuna. Lapsivedet meni ihan yllättäen kotona. Poika on ihana, sai täydet pisteet ja paino oli 3kg. Äiti...
  6. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Viimeks mulle lääkäri sano et "Siro vauva niinkuin äitinsä" Mulkaisin sitä koska luulin että v*ttuilee koska musta tuntuu ihan valtavalta. Miestä alko naurattaa :D Ihan niinkuin teilläkin, mulla helpotti stressi ihan älyttömästi sillon puolessa välissä kun alkoi liikkeet tuntumaan. Siihen asti...
  7. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @vipe1986 Teillä on hyvän kokoinen typy! Meillä oli 36+0 koko arvio 2500g. Eli pieni on mutta käyrillä kuitenkin. Lääkäri sano että pieni ja siro poika :D Mulla on 5.10 aika ja sillon varataan sektio jos ei oo kääntynyt (tai saan yrittää synnyttää perätilassa, mutta en taida haluta, liikaa...
  8. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihana kun täällä on aktiivista, olisinpa minäkin :D Maha alkaa olla tähän kroppaan tooosi iso ja päivät menee sohvalla ja pieniä hommia tehden. Joku puhui vauvan pienestä koosta, meillä oli kanssa alussa jäljessä ja sut yhtä äkkiä otti kiinni kasvun, en siis huolestuisi. Saatiin viime viikolla...
  9. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moi kaikille pitkästä aikaa :rolleyes: Täällä vietetään unettomia öitä vauvan myllätessä mahassa, ihan uskomatonta että oon jo noin pitkällä listassa, justhan tein vasta raskaustestin o_O:LOL: Meille selvis viime ultrassa että hän on poika <3 Onnea kaikille ihanista uutisista :love: Mä kävin...
  10. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vipe Hui kauhee, voin kuvitella että pelästyit! Onneks kaikki hyvin. Mulla oli jännä kun rakenneultrassa rv 20+4 oli painoarvio 375g. Lääkäri sano että vähän on pieni. Googlettamalla kuitenkin toi on keskiarvoo tai jopa yli :o Käyttikö muut klexanee? Miten sitä voi pistää näillä myöhemmillä...
  11. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä sujuu hyvin, vauvan liikkeet tuntuu jo selvästi joka helpottaa omaa stressiä :p Rakenneultrassa kaikki hyvin, sukupuolesta ei osannut sanoa mitään, oli vähän varovainen lääkäri enkä sitten itsekkään osannut kyylätä o_O Työt alkaa ottaa jo vähän voimille, päätinkin että aloitan...
  12. E

    Kokemuksia yksityisistä klinikoista?

    Me oltiin jyväskylän fertinovassa. Ehdottomasti suosittelen. Lääkäri mukava ja kuunteli toiveita, ehdotti itse uusia juttuja yms. Lopullinen onnistuminen tosi erikoisella ivf kaavalla mitä en ole kuullut muualla käytettävän, oli niinkuin minulle suunniteltu. Kaikki työntekijät mukavia :)...
  13. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Laitan sulle Toive* yksityisviestiä, jos vaikka sattuis että asutaan lähekkäin :D
  14. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa kesäkuuta kaikille! Täällä ollaan tänään tasan puolivälissä eli rv 20+0. Maanantaina rakenneultra. Mulla on alusta asti ollu jäätävää turvotusta mahassa joten olin helpottunut pari viikkoa sitten kun sain kerrottua töissä raskaudesta, ei ole tarvinnut enää verhoutua isoihin vaatteisiin...
  15. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vibe, siis joo, 19+0 tuo raskaus app näyttää aina niinku 20 rv o_O:LOL: Evangelina Voisko tuo c-vitamiini liittyä tulehdukseen? Outoo ettei sanonut miksi :eek:
  16. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mitäs tänne kuuluu? :rolleyes: Täällä ois huomenna jo rv 20. Oon pari päivää tuntenut babyn liikkeet, rakenneultraan vielä 2 viikkoa :whistle: Olin just 4 päivän työmatkalla, vähän jännitti miten jaksan mutta ihan ok meni. Huomaa nyt jo että pitkät työpäivät rasittaa kehoa aikalailla. Vieläkin...
  17. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    maljakko Mä kävin ultrassa 5+6 ja näky pelkkä tyhjä ruskuaispussi, oliko sulla sitä? Mut ohjattiin sen ultran jälkeen hcg mittaukseen joka oli 2000. Pc testi ei näyttänyt tasavahvaa edes tolla tuloksella. Tsemppiä <3
  18. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Iiiks mitä ihania uutisia täällä :love: Onnea kaikille! @Evangelina mulla on nyt rv 16+5. Vatsa pompsahti kunnolla esiin viikko sitten. Mulle tuli lievä hyperi punktiosta, itestä tuntuu että oon ollu kauhee pullero jo monta kuukautta :D Ekan ultran odottelu oli ehkä kauheinta tähän asti kun ei...
  19. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihania uutisia täällä :love: Mäkin haluan ehdottomasti kuulla Mamido tarkemman selostuksen heti vaan kun jaksat kirjoitella :love: Roxanne, oliko joku syy miksi kävit Nipt kokeessa? Onnea hyvästä tuloksesta! Mä olisin halunnut siihen mutta koska NT ultrassa ei ollut mitään hälyyttävää niin en...
  20. E

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kyllä ne munkin kipukohtaukset on näköjään vaarattomia, dopplerilla kuuluu sydänäänet normaalisti. Kiitos kaikille jotka jakoi omat kokemulset :love: Sen verran hermoraunio olen että varasin ensi viikolle ylimääräisen ultran, yksityiselle rakenneultraan erikoistuneelle lääkärille. Ajattelin että...

Yhteistyössä