Hakutulokset

  1. A

    Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

    joka yrittää ukkomiestä itselle? Hetken huviako? Vai onko sitten varautunu siihen, että miehen mukana tulee lapset? Tuskinpa.... Minkä takia joku haluaa yrittää rikkoa toisten avioliiton? Tekis mieli tietää tämmöisen ihmisen ajatukset... mitä sielä pääkopassa liikkuu vai liikkuuko mitään? ja...
  2. A

    naapurin lapsi aina meidän pihassa!

    mitä tehdä kun aina naapurin 3-4v lapsi tulee pihaamme leikkimään? omat lapset omassa pihassa vahdin kyllä, mutta onko vastuu tapaturmista nyt minulla? naapurin rouva on kyllä usein ulkona omalla pihallaan, mutta ei koskaan kysy edes saako hänen lapsensa tulla meidän pihaan leikkimään. lapsi...
  3. A

    omaishoitaja&työtömyyskorvaus

    Olen 3-vuotta täyttäneen tyttäreni omaishoitaja, nyt stten ilmoittauduin työttömäksi! Asia menee toimikuntaan mietittäväksi. Onko kukaan saanut omaishoitajana myös työttömyyskorvausta?
  4. A

    Marsu kipeä!

    4 v marsumme kaatui yhtäkkiä,ja nyt on heikossa kunnossa,makaa vain,on veltto. Ajattelin että ikää jo noin paljon,vanhuuttaan kuolee,mutta nyt sinnitellyt jo monta tuntia. Voisiko olla kylmettynyt? Tuntuu aika viileältä omaa ihoa vasten,laitoin 2 peiton alle. Voinko jotain muuta tehdä? Vettä...
  5. A

    välikausiasu pulma

    Ostin tytölleni Remun vaal.liila/tummanharmaan välikausiasun,mutta housut on harmittavasti vyötärömallia ja tarvitsisin ehdottomasti vielä henkselihousut. Tyttöni täytti juuri 4v. ja reimalta ei taida löytyä ainakaan 98 isompaa henkselihousua? Entäpä jonathan ja Lenne? Tietääkö joku minkäväristä...
  6. A

    Reimatec-hanskat

    Onko kenelläkään tietoa löytyykö Reimatec talvihanskoja vielä alesta pk-seudulla? Tytöllä on hanskat juuri sopivat eli ei mahdu alle ohutta tumppuakaan eli reilumpaa kokoa tarviisin. Etsin kakkos kokoa ja värinä ensisijaisesti vaal.punainen tai ruskea! =) vielä suuret kiitokset tietäjille :flower:
  7. A

    Lahtelaiset "ikä-äidit" !

    Kypsemmällä iällä odottavat tai jo lapsen saaneet (34-45 vuotiaat) Lahtelaiset äidit. 37v. esikoistaan odottava äiti kaipailee seuraanne. Jaetaan kokemuksia ja ajatuksia, tavataan vaikka kahvittelun merkeissä :)
  8. A

    leluja?

    Hei! Millaisia leluja kannattaa ostaa 1v6kk tytölle?? Huomasin että meillä on tarve päivittää lelulaatikon sisältö kun kaikki on sellaisia vauvaleluja!! Ja pitäis olla sellaisia jotka jotenkin olis kehittäviäkin... Hyviä vinkkejä siis kaivataan =)
  9. A

    Tulimma tänne!

    Poitsuli täyttää huomenne 2v!!! Kauhistus kun aika menee nopiaan! :wave:
  10. A

    hampaiden pesu

    Hei! Miten saatte taaperonne hampaat pestyä?? Meillä 1v2kk on kyllä tottunut joka aamu ja ilta siihen että hammasharjaa käytetään... mutta itse harjaus kyllä ei oikein onnistu, eli lähinnä harjaa pureskellaan tai imeskellään ja kieltä tyrkätään kovasti alahampaiden suojaksi. Poskihampaita...
  11. A

    Kättärin synnytysosastot

    Valitsimme Kätilöopiston synnytyssairaalaksi. Emme tod. näk. mene Haikaranpesään, vaan jollekin toiselle osastolle. Siis miten toimimme synnytyksen yhteydessä? Menemme ensin synnyttäjien vastaanotton ja sieltä ohjataan jollekin niistä lukuisista osastoista? Onko kokemuksia?
  12. A

    Millaisen haalarin

    Siis millaisen välikausi haalarin ostaisin tytölle 1v3kk joka on 79 cm ja hoikka? itse pitäisin baby-mallista mutta onko paras mahdollinen hoikalle lapselle vai olisiko vyötärömalli parempi? merkkiäkään en ole päättänyt mutta katselin jonathan,remu ja reimatec haalareita jotka miellyttivät...
  13. A

    tänään alkoi leikki

    Kylläpäs toi meidän kolmivuotias neiti tuntui tänään isolta tytöltä, kun ihan yksin jäi kolmeksi tunniksi kerhoon leikkimään. Minä kuljin kyllä tiukasta kännykän kanssa, jos vaik tulee jotain ongelmaa, että pitäis mennä aikaisemmin hakemaan. Ja taisi pikkuvelikin nauttia omasta rauhasta. Tyttö...
  14. A

    tänään alkoi leikki

    Kylläpäs toi meidän kolmivuotias neiti tuntui tänään isolta tytöltä, kun ihan yksin jäi kolmeksi tunniksi kerhoon leikkimään. Minä kuljin kyllä tiukasta kännykän kanssa, jos vaik tulee jotain ongelmaa, että pitäis mennä aikaisemmin hakemaan. Ja taisi pikkuvelikin nauttia omasta rauhasta. Tyttö...

Yhteistyössä