Hakutulokset

  1. B

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Heips kaikille! Päivittelen tässä omaa napaa: 3 päivää sitten perjantaina oli siis punktio, josta tuloksena 23 munasolua. Seuraavana päivänä selvisi että vain 13 oli kypsiä. Joille sitten IVF ja 9 hedelmöittyi. Se siis sinänsä positiivinen juttu. Tietääpähän ainakin että jatkossakin kannattaa...
  2. B

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitokset tervetulotoivotuksista! Juuri tällä hetkellä makailen punktion jälkeen Dextran sängyssä. Pari päivää sitten toisen ultran jälkeen oli aika pettynyt fiilis, kun lääkäri sanoi että follikeleita näkyi 10 hyvänkokoista. Ekan ultran jälkeen oli toiveita enemmästäkin. Noh, nyt sitten...
  3. B

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei! On ollut mielenkiintoista lukea tätä ketjua! Joukkoon liittyy 38-vuotias nainen, jolla toinen IVF hoito alkamassa. Ensimmäinen IVF vuonna 2016 itsellisenä naisena lahjasiittiöillä Tallinnassa, saaliina 8 kypsää munasolua, ICSI, pitkästä viljelystä selvisi vain yksi alkio...
  4. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jolana: Tsemppiä! Jännät hetket sinulla meneillään. Itse en tosiaan pystynyt hyväksymään Suomen lakia siinä, ettei luovuttajaa saa valita minkään muun ominaisuuden kuin ulkonäköasioiden osalta, joilla minunkaan mielestä ei ole juuri mitään merkitystä. Siksi lähdin Viroon. Ja 36-vuotiaana...
  5. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Varmistui sitten tänään verikokeella, että ensimmäinen alkionsiirto ei tärpännyt :( Ensi kuun alussa polyypin poistoon, saa nähdä, jaksanko heti huhtikuussa aloittaa koko ruljanssin uudelleen... Pakkaseen kun ei jäänyt mitään pitkän viljelyn jälkeen. Se on suurin harmitus. Mutta pakkohan se on...
  6. B

    Raskaanako?

    Predictor early tänä aamunakin ( dpo 13 ) puhdas negat. Eipä taida olla suuresti toiveita enää...
  7. B

    Raskaanako?

    Sorry kun spämmään, mutta tässä vielä linkki, näkyisiköhän...? Itse kun olen ymmärtänyt, että negatiivisessa testissä ei näkyisi mitään muuta kuin se yksi kontrolliviiva... Ja siis edelleen ymmärrän että tämä on roskiksesta kaivettu testi...
  8. B

    Raskaanako?

    Minulla on virallinen testipäivä vasta 25.2. eli 16 päivää punktiosta... Mutta eihän sitä sinne asti malttanut odottaa, kun oireet tosiaan yhtäkkiä katosivat (rintojen aristus ja kasvaminen, alavatsan tuntemukset, yöllä välillä palelu ja välillä hiotus). Kokeilen vielä laittaa kuvan pienemmässä...
  9. B

    Raskaanako?

    Tiksuliini, juu, järjellä toki tiedän ettei pitäisi katsoa testiä enää jälkeenpäin, mutta kiinnostus voitti... Eilen ei siihen Earlyyn tullut edes tuota roskishaamua... Siksi nyt vähän hämmästyin tätä. Elääköhän toivo vielä?
  10. B

    Raskaanako?

    Pikaista apua toivotaan!!! Tänään on pp12 eli 6 päivän ikäisen blastokystin siirto oli 6 pv sitten. Eilen tein predictor early testin, nega, ei haamuakaan. Tänä aamuna Clearblue digital, joka ilmoitti, Ei Raskaana. Innostuin nyt vielä illalla kaivamaan testin roskiksesta ja avaamaan sen...
  11. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ai niin, justhope, muistin juuri että unohdin tuosta summasta ne labrakokeet mitä pitää ottaa ennen hoitoa, papa, hiv, b-hepatiitti jne, sekä luovutetun sperman hinnan n. 1000 e, hankin samalla kertaa 4 olkea, eli riittää neljään ICSI kertaan tarvittaessa.
  12. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Justhope, kävin Tallinnassa Nova Vita klinikalla, jossa kyllä puhutaan ihan suomea. Vaikka olisin ollut valmis kommunikoimaan myös englanniksi, niin ei tarvinnut. Tod näk komplikaatioiden hoidattaminen tapahtuisi sitten Suomessa, en itse ole siitä juurikaan huolissani ollut, klinikka on itse...
  13. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikille rohkeille itsenäisille naisille ! Täällä 36-vuotias ensimmäistä kertaa lasta yrittävä sinkkuihminen, joka päätti loppusyksystä ryhtyä tähän hommaan ihan itsekseen. Kun ei tuota oikeaa miestä vielä näihin ikävuosiin mennessä ole löytynyt... Ensimmäinen hoitosykli lyhyellä kaavalla...
  14. B

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Keskusteluun liittyy 36-vuotias sinkkunainen, jolle jokin aika sitten iski tietoisuuteen ajatus siitä, että vuosia tulee vaan lisää, kumppania ei ole löytynyt, ja aina on kuitenkin ollut tarkoitus lapsiakin jossain vaiheessa hankkia. Nyt sitten tein päätöksen ja lähdin yksikseni...

Yhteistyössä