Raskaanako?

Pikaista apua toivotaan!!!

Tänään on pp12 eli 6 päivän ikäisen blastokystin siirto oli 6 pv sitten. Eilen tein predictor early testin, nega, ei haamuakaan. Tänä aamuna Clearblue digital, joka ilmoitti, Ei Raskaana. Innostuin nyt vielä illalla kaivamaan testin roskiksesta ja avaamaan sen. Liuskat näyttivät tältä. Onko tuo haamu? Roskishaamu? Voisinkohan kuitenkin olla raskaana... Tänä aamuna menetin jo täysin toiveeni, koska oireet katosivat 2 pv sitten ja pientä ruskeaa väriä valkovuodon mukana on ollut 2 päivän ajan.
image.jpeg
 
Tiksuliini, juu, järjellä toki tiedän ettei pitäisi katsoa testiä enää jälkeenpäin, mutta kiinnostus voitti... Eilen ei siihen Earlyyn tullut edes tuota roskishaamua... Siksi nyt vähän hämmästyin tätä. Elääköhän toivo vielä?
 
12 päivää blasto siirrosta hcg pitäisi kyllä olla jo kunnolla koholla. Minulla annettiin pp9 virallinen testipäivä 5pv blastosta. En näe kuvaasi mutta mikäli tarkoitat digiliuskoja niin siellä on aina kolme viivaa vaikka ei olisi raskaana.
 
Tosiaan jos jotain vuotoa on ollut, niin mahdollisesti kiinnittymisvuotoa? Mutta mä en nää noita kuvia :( Ja roskishaamuja ei kannata tulkita positiivisiksi koska ei välttämättä tarkoita positiivista, joten testaa parin päivän päästä uudellee :)

Onko kellään kokemusta lämmön noususta ennen kuukautisten alkua? Mulla normaali ruumiinlämpötila 35,5-36,4, mutta tänään on ollut 37 eikä mitään flunssan oireita. Tosiaan tässä odotan kuukautisten alkua. Koin kkm 6 viikkoa sitten, menkkoja odottelen ja hcg pitäisi nyt olla 0'n paikkeilla :) Ja jos mulla on nyt hcg 0 niin milloin pitäisi alkaa menkat?
 
Minulla on virallinen testipäivä vasta 25.2. eli 16 päivää punktiosta... Mutta eihän sitä sinne asti malttanut odottaa, kun oireet tosiaan yhtäkkiä katosivat (rintojen aristus ja kasvaminen, alavatsan tuntemukset, yöllä välillä palelu ja välillä hiotus). Kokeilen vielä laittaa kuvan pienemmässä koossa, auttaakohan? Ja juu, täytyy huomenna aamulla toki testailla uudelleen, näin viikonloppuna vaan olisi ollut paremmin aikaa tulla sinuiksi testituloksen kanssa...
image.jpeg
 
Kyllä niis on 3 viivaa aina. Vain tummuudet muuttuu sen mukaan onko ei-raskaana vai raskaaana 1-2, 2-3 tai 3+

Ollut näin itsellänikin ja hakusanalla clearblue digital not pregnant tai esim lines inside tulee kuvia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä