Hakutulokset

  1. T

    Oon kolmekymppinen

    Hei vaan! Olen sitten oikeasti kolmekymmentä. Ei vaan tahdo uskoa tätä. Niin se aika vaan rientää ja elämä menee eteenpäin.
  2. T

    Lastenrattaiden säilytyksestä

    Tuntuu, että naapureilla kiristää pipo ihan väärästä paikasta. Olemme jo kohta kolme vuotta säilyttäneet rattaita kerrostalon alakerran käytävässä olevassa syvennyksessä, joka on palokunnan taulussa merkitty lastenrattaiden säilytyspaikaksi. Vaunut eivät ole siinä kenenkään tiellä eivätkä...
  3. T

    Levottomuutta meidän tytöllä

    Hei! Meillä tyttö, jolla ikää 1v 10kk lähtee tutkimuksiin levottomuuden takia. Asia otettu esiin tänään neuvolassa ja jo ensi viikolla on ensimmäinen lääkäri. Helpottaa oloa ja avoimin mielen lähdetään tutkimuksiin sekä jatkotoimiin. Jos jollain on ollut samanlaista niin toivoisin kokemuksia.
  4. T

    Muita joille sanottu, että on pilannut elämänsä, kun on lapsen/lapset tehty nuorina

    Hei kaikille! Onko muita joille näin kommentoidaan? Viimeiksi eilen mieheni kuuli kyseisin kommentin vanhalta koulukaverilta. Mieheni on tällä hetkellä 24-vuotias ja minä 28-vuotias. Tyttö on kohta kaksi vuotta vanha. Mielestäni en ole mitenkään nuori siinä mielessä. Eikä miehenikään, koska...
  5. T

    Muita joille sanottu, että on pilannut elämänsä, kun on lapsen/lapset tehty nuorina

    Hei kaikille! Onko muita joille näin kommentoidaan? Viimeiksi eilen mieheni kuuli kyseisin kommentin vanhalta koulukaverilta. Mieheni on tällä hetkellä 24-vuotias ja minä 28-vuotias. Tyttö on kohta kaksi vuotta vanha. Mielestäni en ole mitenkään nuori siinä mielessä. Eikä miehenikään, koska...
  6. T

    Kuinka monta sektiota voi tehdä?

    Tuli tuosta toisesta sektio -keskustelusta mieleen, että kuinka monta sectiota voidaan naiselle tehdä? Olen kuullut, että kolme on yläraja, mutta tiedän äitejä joille on tehty neljä sektiota.

Yhteistyössä