Hakutulokset

1. Akkonen

Jösses että tällä palstalla on porukka sekasin

Silleen niille iän myötä käy. :) :cool:
  2. Akkonen

Tässä iässä ne jo roikkuu polvissa - tissit siis.
  3. Akkonen

Tääkin käväisi mielessä..:ROFLMAO: en tosin ole ihan varma mitä mies pitäisi vitun hajuisesta piposta joululahjana. o_O
  4. Akkonen

Lääkkeet, Herra Majuri, lääkkeet.. ..on aivan turhaa kamaa. Jätä ottamatta.
  5. Akkonen

..pidän siitä. (y):):D
  6. Akkonen

Millainen tukiverkko teillä on?

Ei ole ja kovilla ollaan oltu. On hoidettu omat ja välillä naapurienkin mukulat. Silloin kun lapset oli pieniä, väsymys oli sitä luokkaa, etten auton rattiin juuri uskaltanut. Mutta pärjättiin sitä sitten kai niinkin, matalalentoa ja persus rimaa hipoen.
  7. Akkonen

Haluaisin ostaa Dildon mutta...

Kirjaimellisesti pallille istumaan? :D
  8. Akkonen

Haluaisin ostaa Dildon mutta...

Mihin noita palleja tuossa tarvitaan, meinaako ne että tuo luiskahtaa vahingossa kokonaan sisälle?
  9. Akkonen

The ketju

Pöö
  10. Akkonen

ihmettelen näitä uskon asioita

Niin, on se aika jännä, ettei minkään uskonnon jummi ole oikeasti tullut ja näyttäytynyt meille kaikille (ja ne jotka väittää, et ovat nähneet jummin, on joko mielenvikaisia tai valehtelee). Tähän on tietty vakiovastaus: "Sun pitää vaan uskoa! Ja jos et usko, joudut helvettiin." tai jossain...
  11. Akkonen

ihmettelen näitä uskon asioita

Minä pakastekalkkunaan. Me ollaan kaikki tuhoon tuomittuja.
  12. Akkonen

Millaista on tapailla, deittailla, olla parisuhteessa suomalaisen miehen kanssa??

Oma ukko tais silloin joskus ilmaista kiinnostusta tuomalla mulle lakuja.. se oli vähän semmosta hidasta ja rauhallista se alku, ennen kuin alettiin seurustelemaan, vuosi melkeen meni kun viriteltiin ja ihmeteltiin. Mutta me oltiin niin nuoria silloin, se oli kummallekin ensimmäinen vakava...
  13. Akkonen

Miehellä paksu kultainen kaulaketju

Mulla oli joskus muinoin esimiehenä jannu, jolla oli paksuja kultaisia kaulaketjuja, ranneketjuja ja useampi iso kultasormus. Tää vesseli oli joskus ollut rauhanturvaajana jossain jumalan selän takana ja luuli olevansa vastaus työpaikan nuorten naisten märkiin päiväuniin. No ei ollu ei.
  14. Akkonen

Muita jotka kokee ihastumisen kamalaksi?

Sama täällä.. onneksi olen ollut tuon yhden kanssa yhdessä jo vuosia.. jos joskus erottais, olisi varmasti tosi hankalaa löytää uutta kumppania, kun tekee mieli paeta vuorille heti kun tunteet astuu peliin.
  15. Akkonen

Miehen käytös

Työkaveri (mies) tilitti 20-kymppisenä, että hänellä ei ole tunteita tyttöystäväänsä kohtaan ja kuinka kohtelee tätä kuin kodinkonetta - paitsi että siltä saa p*llua. Hämmästelin tunteetonta suhtautumista ja hän vaan kohautti harteitaan, kohta se varmaan jättää mut ja sit mä oon taas ihan...
  16. Akkonen

Yksinäinen mies naisvaltaisella työpaikalla

Olin joskus työpaikassa, jossa oli kymmenen keski-ikäistä naista ja nuori mies toimitusjohtajana. Päin naamaa olivat useimmiten mukavia miehelle, mutta selän takana pyörittelivät silmiään ja nimittivät putkiaivoksi. Tosin, tää mies oli ihan väärin perustein nimitetty hommaansa, ei tiennyt...
  17. Akkonen

Lapsellani ei ole enää leluja.

Voi kun meijänki naapuri olis aikanaan tehnyt pojalleen saman tempun. Aina pitää ihan rikkomalla rikkoa muiden leluja. Helv.. ei mulla ole varaa ostella koko ajan uusia, kun tää penska silppuaa kaiken mihin koskee! Nyt on ikää 12v ja sama meno vaan jatkuu.. En ole sitä meille laskenut enää...
  18. Akkonen

Ruotsinkielisten lasten eristäminen suomenkielisistä?

Minulle suomenruotsalainen tuttu itkee joka kerta tavatessamme, että hän ei ymmärrä kun suomalaiset on niin rasistisia suomenruotsalaisia kohtaan. Eivät kuulemma heidän lapset uskalla puhua ruotsia julkisilla paikoilla yms kun tulee turpaan. Kun sanoin, että tuommoinen loppuisi, jos kaikki...

Yhteistyössä