vierailijafdfgth
Kyllä, ostin stamina value packin, pääsee jyystään huolella.Tuolla on halpoja Fleshlighteja.
http://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight
Kyllä, ostin stamina value packin, pääsee jyystään huolella.Tuolla on halpoja Fleshlighteja.
http://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight
Koverrat sinne sisään jonku betonivibran.Mun sisään ei mitään vihanneksia tungeta, eikä niissä tietääkseni ole vibraattoriakaan.
Ei ole. Seksi ja itsetyydytys on täysin luonnollista ja sitä on harrastettu yhtä kauan kuin ihminen on ollut olemassa.On tämä maaima mennyt ihan mahdottomaksi, kaikki ovat jotain perverssejä itsensä hinkkaajia. Milloin hinkataan kurkulla, milloin makkaralla, milloin tekokikkelillä.
Ihan järkyttävää.
Olet siis järkyttynyt että ihmiset itsetyydyttävät?On tämä maaima mennyt ihan mahdottomaksi, kaikki ovat jotain perverssejä itsensä hinkkaajia. Milloin hinkataan kurkulla, milloin makkaralla, milloin tekokikkelillä.
Ihan järkyttävää.
Isompaa kyllä löytyykin tai ainakin leveempää... tuon pituus ei tuosta kuvasta selviä.Isompaa haen.
Perseeseen? Oletko sokea? Persereikä on ylempänä, näkyy kyllä kuvassa..Minusta tuo näyttää siltä kuin joku tunkisi dildoa perseeseen.
Niin, ei kai se paskakaan vaginasta tule?Perseeseen? Oletko sokea? Persereikä on ylempänä, näkyy kyllä kuvassa..
Onhan niitä sellasia kahden tapin vibrojakin.Joku vibraattori olis kyllä messevä. Tahtosin molempiin reikiin täytettä.
Lienen sokea koska en näe mitään kuvaa.Perseeseen? Oletko sokea? Persereikä on ylempänä, näkyy kyllä kuvassa..
Mä olen myös ilmeisen sokea koska kuvaa ei näy.Lienen sokea koska en näe mitään kuvaa.
Sokeakin kana löytää jyvän ja persreiän.Lienen sokea koska en näe mitään kuvaa.
Mistä tiiät? Oletko nähnyt kanojen etsivän persereikiä?Sokeakin kana löytää jyvän ja persreiän.
munat tulee kanan pyllystäMistä tiiät? Oletko nähnyt kanojen etsivän persereikiä?
Ja sokeat kanat etsii näitä pyllyjä?munat tulee kanan pyllystä
Isompi on aina parempi, tällaisesta voi lähteä liikeelle.Kannattaa hankkia dildo... muttei liian isoa aluksi.
Ei käy, pitäis olla muodikas keltainen.Isompi on aina parempi, tällaisesta voi lähteä liikeelle.
Mihin noita palleja tuossa tarvitaan, meinaako ne että tuo luiskahtaa vahingossa kokonaan sisälle?Isompi on aina parempi, tällaisesta voi lähteä liikeelle.