Hakutulokset

  1. H

    Toukokuiset 2021

    Kiitos! Itseasiassa on kestänyt aivan loppuun asti edellisistä, tosin ihan aavistuksen lieventynyt siinä puolivälin tuntumassa. Esikoisesta oksensin ennen synnytystä osittain kätilönkin päälle, ei väistänyt ajoissa kun ei uskonut että vielä siinä vaiheessa voi jollain olla edelleen...
  2. H

    Toukokuiset 2021

    Olen jo jonkun aikaa seuraillut teidän juttuja, ja nyt vihdoin uskaltauduin mukaan. Mulla on jo kolmas raskaus, ja kahdessa edellisessä ollut todella voimakasta pahoinvointia. Samoin näköjään tälläkin kertaa, tänään olisi jo 10+2 mutta ei tietoakaan paremmasta olosta, ja kiloja on pudonnut jo...
  3. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

    Miten helposti te olette saaneet aiemmissa raskauksissa sairauslomaa selän vuoksi? Mä olen jo täällä töissä itkua vääntänyt, kun selkä on jo nyt aivan kammottavassa kunnossa. Vielä pitäisi jaksaa useampi kk, ja tiedossa ei käsittääkseni ole kuin kipujen pahenemista kun vatsa kasvaa lisää :(
  4. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täällä on viikkoja kasassa kai 6+0, ja eilen lähdin aamupäivällä töistä kun en kyennyt muuta kuin oksentamaan. Ja sama tietenkin jatkuu tänään. Neuvolaankin soittelin, ja sain kyllä hyvät ohjeet. Tosin ne ei mulla toimi, koska tosiaan aivan kaikki tulee ulos puolen tunnin sisään. Esimiehelle...
  5. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Eli siis vanhat luottokaupat h&m ja zalando kannattaa hyödyntää tässäkin :). Vauvalle en ole vieläkään ostanut mitään, vaikka olin aivan varma että kaapit on täynnä viikko sen jälkeen kun ensimmäinen positiivinen testi on tehty. Minna Parikan baby bunny sneaksit mä kyllä ostan, ennen kun ne...
  6. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täälläkin on tuskailtu tuon farkkuasian kanssa. Mun kropassa näkyy kanssa heti kaikki mahdolliset ja mahdottomat turvotukset, joten mulle on muodostunut ihan jäätävä pömppis vaikka viikkoja vasta 4+6. Onneksi nyt voi käyttää mekkoja... Onko ne h&m pillimalliset mammafarkut mistään kotoisin...
  7. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Milloin tuohon alkuraskauden ultraan voi mennä, ja mitä se maksaa? Ilmeisesti yksityisellä pitää tehdä? Meillä tuo mies ei nyt oikein ole uskoakseen että täällä vatsassa jotain kasvaisi. Itse alan jo luottaan eilisen ja tämän aamun haalean pinkkiin viivaan, mutta mies väittää että pitäisi olla...
  8. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Jokohan tänne uskaltaisi liittyä... Tänään aamulla apteekin raskaustestissä yksi tumman pinkki ja toinen haalea vaaleanpunainen viiva. Lapsi olisi todella tervetullut. Ihmetyttää vaan että voiko tämä käydä näin helposti, koska kyseessä oli ensimmäinen yrityskierto. Laskuri antaisi päivämääräksi...

Yhteistyössä