pionii, eikö oo vielä ihan suht normaalia että pientä vuotoa voi tulla? Toivottavasti ei kumminkaa oo kyse mistään vakavammasta!
Muakin turvottaa!
Se on ärsyttävästi keskittynyt alavatsalle ja naamaan, näytän lähinnä siltä että viikonloppu vähän venähti... Järkyttävää.
Onneks sentään farkut menee vielä jalkaan ihan ookoo, en uskalla vielä ihan ostella mammavaatteita. Kävin kyllä silti niitä kyyläilemässä ja hypistelin yksiä kivoja mustia mammafarkkuja, mun on muutenkin pitänyt ostaa mustat farkut... Justiinkin tollaset hippusen mainitsemat h&m:n pillimalliset. Pitää käydä tästä jossain välissä kokeilemassa kun alkaa näyttää siltä että omat pökät ei enää mahdu.
Mulla on jotenkin semmonen olo että haluisin hukuttautua höttökasaan. Tahtoisin vaan lillua siinä että jee oon raskaana ja ostella vauvanvaatteita ja mammavaatteita, suunnitella nimiä (öh, meillä kyllä silti on jo valmiina etunimet ainakin, toisia nimiä vaan etsimään!
) ja unohtaa kaiken mahdollisen ikävän jännittelyn ja pelkäämisen. En vaan jaksais ku oon muutenkin luonteeltani niin pelokas ja jännittämiseen sekä stressiin taipuva, että haluisin vaan olla rauhassa raskaana. Ja kertoa kaikille....... Omat vanhemmat tietää, äitille on jo neljäs lapsenlapsi mut isälle vasta ensimmäinen. Miehen vanhemmille ei oo kerrottu ku kummallekin ois eka ja ne on vielä muutenkin aika nuoria isovanhemmiksi...
Mies tossa jankuttaa että vasta ekan ultran jälkeen mut pyh, vakuutan sen et kannattaa kertoa aiemmin. Tarttis kysellä sairaushistoriastakin, että mitäs kaikkea suvusta löytyy ennen ekaa neuvolaa. Mä jo omilta vanhemmilta kysyin tarkennuksia siihen mitä jo muistin ja joo, mä on varsinaisesta sirkusfriikkisuvusta, meillä on ihan kaikkea. Onneks mitä jotain vähän miehen suvun terveydestä tiedän ni vähän terveempää väkeä.
Muakin haluttais vielä testailla. Oon tehnyt kolme, kaks pregchekiä viime ke ja to, sitten digin viime pe. Pregchekeistä tuli hetkessä huutavan punasia viivoja ja digi oli raskaana 2-3.
Mut jos vielä vähän tikuttelis, hmmmh. Haluisin semmosen mihin tulee plussa! ... (tällä siis tarkoitin ihan plussamerkkiä ei viivoja...)