Hakutulokset

  1. N

    Marraskuiset 2018

    Heippa! Täällä plussattu perjantaina haalealla plussalla. Vähän on nyt vahvistunut viiva muttei vieläkään oo lähelläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Toivottavasti ei oo huono merkki.. Esikoisesta nimittäin oli samantien yhtä vahvat viivat ja oon lukenut noista haaleista viivoista että...
  2. N

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heippa! Minäkin mielelläni liittyisin fb-ryhmään, jos vielä mukaan mahtuu! Olen alusta asti täällä seuraillut muiden kirjoituksia, mutta väsymyksen ja huono nolon takia kirjoittelu jäänyt. Nyt kun vointi jo parempi (kopkop) ja muutenkin ollaan varmemmilla vesillä niin olisi kiva tutustua ja...
  3. N

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heippa! Minäkin tänne voisin liittyä. Perjantaina uskalsin varovasti ajatella, että mitäs jos, kun menkat oli kolme päivää myöhässä ja pakkohan se oli testi käydä ostamassa ja niin vain positiivinen oli! Saman tien piirtyi selkeät yhtä vahvat viivat :) Illalla oli pakko vielä varmistaa uudella...
  4. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa pitkästä aikaa! Taka-alalla ollut ja oikestaan viime kuukauden kokonaan olin käymättä täällä kun tuntui että ihan liikaa pyöri vauva-asiat mielessä. Edelliset menkat kun alkoi niin tuli semmoinen hetkellinen romahdus, jonka jälkeen päätin, että nyt pitää keskittyä muihin juttuihin...
  5. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Vyöhyketerapia kuulostaa mielenkiintoiselta! Olen aina halunnut kokeilla muutenkin, mutta että raskautumiseenkin siitä voi hakea apuja! Pitääpä ottaa vähän selvää.. :) Täällä alkoi eilen menkat eli nyt kp 2/26-27 meneillään ja yk 4 alkakoon. Mieli aika maassa, kun oli jotenkin niin semmoinen...
  6. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ja tervetuloa kaikille uusille, meitähän on täällä vaikka kuinka! Ei ole tullut paljoa kirjoiteltua (syytän kesää) mutta aktiivisesti olen käynyt täällä lueskelemassa teidän kuulumisia :) Täällä on meneillään yk3, ja kierron puolivälissä mennään. Otin...
  7. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ja Mymmeli_Myy, onnea hurjasti! En kyllä saanut kuvaa auki minäkään, mutta jos viivat vahvistuneet niin selkeä juttuhan se on. Ihanaa :)
  8. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ioms, paljon on oireita, jännää! Toivotaan, että liittyis raskautumiseen :) Voi olla toki ovulaatioonkin liittyviä, itsekin tässä pähkin että mikä on mitäkin. Samassa kierron vaiheessa olen kuin sinäkin ja taas on viime päivät mennyt kuulostellessa kaiken maailman tuntemuksia, joita taas löytyy...
  9. N

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Paputoive ihanaa, että mies on nyt näyttänyt vihreää valoa tosissaan ja ootte samoilla linjoilla! :love: Toivottavasti plussatuulet olisi suotuisat! Meille kaikille kuumeilijoille! Niin ja onnittelut jo plussanneille!
  10. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ladygreen luulisi, että loppuviikosta on tulos selvillä. Ja minun mielestä itse sinne pitää soitella, ellei ole sovittu lääkärin kanssa soittoaikaa tuloksista, jatkoa koskien tms. Onko sulla siis aikaisemmin ollut säännöllinen kierto ja nyt venynyt noin yli? Raskaustestejä oot varmaan jo itse...
  11. N

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa kaikille esikoisesta haaveileville! Täällä yksi haaveilija lisää ilmottautuu mukaan joukkoon! Haaveiltu ja kuumeiltu on jo pitkään vaan vihdoin päästy vauvasta tosissaan haaveilemaan kun kierukka (kupari) otettiin noin kuukausi sitten pois :) Ollaan miehen kanssa molemmat ihan...
  12. N

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Moikka! Täällä uusi kuumeilija ilmottautuu mukaan joukkoon! Kuumeiltu on jo pitkään vaan vihdoin päästy vauvasta tosissaan haaveilemaan kun kierukka otettiin noin kuukausi sitten pois :) Vaikka olin etukäteen päättänyt, että en ala sen enempiä stressailemaan/kuumeilemaan, niin jännä juttu kun...

Yhteistyössä