Hakutulokset

1. MymmeliMamma

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Heissan! PUMPULIPALLERO: Ui ui ui <3 Aivan ihania häitä teille kahdelle <3 Nauttikaa päivästänne! Ja kovasti lähettelen täältä hyviä tuulia sinne petipuolelle että saisitte pikkuisen masuun kasvamaan, onnea matkaan molemmille osa-alueille <3 Ja mukavaa lomaa! NYYTIKKII: Kiitos pahoitteluista...
  2. MymmeliMamma

Mulla on ollut netti ja puhelinpimento koko juhannuksen ja tänään vasta iltamyöhään kotosalla, käyn ajan kanssa illalla tai huomenna Terkkuja kaikille teille <3 Ja se ikävin asia eli menkat alkoi Taas kuukausi kuumeilua
  3. MymmeliMamma

Nyyttikii : Oi vitsi, oikein kouraisi masua ja sydämessä läikähti lämpimästi kun kirjotit niin ihanasti että pikkunen masuun mylläämään <3 Oih ja voih ja syvä huokaus miten voi ikävöidä sitä tunnetta ja tilaa kun sydämen alla kasvaa pieni ihmisen alku, oma ihana lapsi! Kaunein asia, minkä tiiän...
  4. MymmeliMamma

Annimaria: Oot samanikänen kun mun pikkusisko :) Se on kanssa ollu ajoissa liikkeellä ja odottaa nyt jo toista, arvioitu laskeutumisaika syyskuussa! Oon niin onnellinen sen puolesta ja samalla kadehdin sen mahaa ja tilaa ja sitä sen hehkumista! Toi on niin totta, mustakin on aina tuntunut niin...
  5. MymmeliMamma

Nyytikille jaksamista töihin juhannuksen ajalle! Erica87: Nyt puhut sen ukkos ympäri ja alatte hommiin siellä ;) Annimaria93: Joo, melkein sukua kuumeilijalle :D Voi, sä kerkeet vielä kun oletan että toi 93 on sun syntymävuosi? Onhan nuo vaan valloittavan ihania mutta hommaa on kyllä, sitä en...
  6. MymmeliMamma

Nyytikille kovasti onnenpotkusia sinne että jotain tapahtuisi <3 Annimaria93: Joo, mulla on siinä Ilmajoen Pojanluomalla se paikka, missä lehmiä ja vuohia lypsin :) Yrttimaan tilalla, nyttemmin Aki ja Heli sitä pitävät kun Anneli ja Matti jättivät homman jälkipolville :) Äitipuolen kotipaikka...
  7. MymmeliMamma

Väsynyt mutta OIH, niin onnellinen!

Väsynyt mutta OIH, niin onnellinen!
  8. MymmeliMamma

Pumpulipallero: IIIIIIIIIIIIIIIK <3 Ihanata <3 Onnea nyt valtavasti yritykseen ja kaikki peukut ja varpaat pystyyn teille!! Jännääää :)
  9. MymmeliMamma

Iltaa! Annimaria93: Joo, elämää todella riittää ja ei oo juurikaan noita vapaa-ajan ongelmia :) Mä olen paljon aikaa lapsuudessani viettänyt Ilmajoella, ootteko jostain siitä liki?? Siellä on ihania muistoja <3 Argh, mikä päivä!! Tuntitolkulla jumbossa ystävän ja sen teini-ikäsen tytön...
  10. MymmeliMamma

Kiitoksia tervetulotoivotuksista <3 :) Mä en vielä oo sanonut miehelle että liityin tänne, hauskaa nähdä sen reaktio kun kerron. On varmaan tuhannen taalan ilme :D Niin joo, unohdin siis eilen mainita että miehellä on vielä 15-vuotias tyttö, joka asuu äitinsä kanssa Nurmeksessa ja käy meillä...
  11. MymmeliMamma

Tervehdys! Täällä kuumeilee 3 lapsen äiti sitä neljättä jos luonto vain suo :) Liittyisin mielelläni porukkaanne, jos sopii :) Eli täältä löytyy esikoinen -07 poika, toinen -12 tyttö ja kolmas -13 poika ja nyt on miehen kanssa sovittu että tulee jos tulee ja mä kovasti toivon ja kuumeilen, mies...

Yhteistyössä