Hakutulokset

  1. Kinuski

    Mistä syystä poliisi voi viedä autosta kilvet?

    Jos on katsastettu ajallaan, niin mikä muu vois olla syynä? Pohjustan tässä aprillipilaa miehelle...
  2. Kinuski

    Minkä ikäiselle lapselle...

    olette hankkineet, tai aiotte hankkia oman pankkikortin?
  3. Kinuski

    Laittakaas mulle kaalikääryleiden ohjeita :)

    Netti kyllä pullollaan, mutta hirmu erillaisia, ja melkeen kaikkiin tulee kermaa (mitä mulla ei nyt ole, enkä jaksa lähteä hakemaan). Tuleeko ok, jos teen sen mössön samaan tapaan kuin kaalilaatikkoon (ilman kaalia tietty) ja sekaan vaan kananmunaa?
  4. Kinuski

    Paljon maksaisit tälläisestä syöttötuolista käytettynä?

    Lastentarvike Baby Style Oy - Carena Sofus Syöttötuoli, valkoinen
  5. Kinuski

    Voiko raskausoireet muka tulla jopa viikkoa ennen, kuin menkkojen kuuluis alkaa?

    Mulla on ollut nyt pari päivää järkyttävä väsymys, palelee tai on hiki, iltaisin kamala kuvotus ja alamahassa nipistelee ja tuntuu "omituiselta"... ens perjantaina pitäis alkaa kuukautiset. Esikoisesta on niin kauan etten muista, ja kuopuksesta mulla ei ollut mitään oireita.
  6. Kinuski

    Biisi hakusessa!

    Ainakin novalla soi, suomalainen mies, lauletaan jossain kohtaa jotain että "pihan poikki juoksee valo hiljaa..."tai en edes tiedä meneekö noin kun huonosti kuulen töissä radiota... Mä jopa kuulin sen esittäjän nimen yks päivä, mutta unohdin jo. Häiritsee!
  7. Kinuski

    Häh? Oonks mä nyt kirjautunu?

    Mä en ole muistanu koskaan tuota mun salasanaa ja nyt vaan kokeilin yhtä :D . Samalla nimellä olen kyllä harmaana jo pari vuotta kirjoitellut, mutta en ole edes yrittänyt aiemmin kirjautua, kun en muka muistanu tota salasanaa...
  8. Kinuski

    Yökukkujat! Laitellaanko linkkejä youtubeen...

    omasta mielestä hyviä biisejä... laitetaanko? täs yks http://www.youtube.com/watch?v=_H1dKwaA9lQ

Yhteistyössä