Mistä syystä poliisi voi viedä autosta kilvet?

alastulo harmaana
Verot maksamatta, ei kait muita vaihtoehtoja oo, renkaista en kyl mee takuuseen voiko niiden vuoksi ottaa kilvet pois, kannattaa se googlettaa.

Tosin ne antaa sulle jokatapauksessalapun minkä turvin voit ajaa kotiin,ellet korttia menetä.
 
Eli jos mä sanon että oli verot maksamatta ja sakkorenkaat, niin mies vois mahdollisesti uskoa että kilvet lähti? Ja oisko mahdollista että käskivät ajaa laitokselle, ja auto jää sinne? Vai saako sen aina ajaa kotiin kuitenkin (tosin eihän mun mies sitä varmaan tiedä).
 
alastulo harmaana
Eli jos mä sanon että oli verot maksamatta ja sakkorenkaat, niin mies vois mahdollisesti uskoa että kilvet lähti? Ja oisko mahdollista että käskivät ajaa laitokselle, ja auto jää sinne? Vai saako sen aina ajaa kotiin kuitenkin (tosin eihän mun mies sitä varmaan tiedä).
Kotiin saa ajaa, antavat aikaa, riippuen kuin pitkä matka sulla on, tietty jos lähtee kortti nii sitte et saa ajaa sitä.

Soitat vaan ja kiroot ja pärräät pirusti et nyt lähti kilvet ja sakko tuli, ei se siinä vaiheessa kerkee miettiä et hei! senhän saa ajaa kotiin tai muutakaan jos huijaus menee läpi..
 
Kotiin saa ajaa, antavat aikaa, riippuen kuin pitkä matka sulla on, tietty jos lähtee kortti nii sitte et saa ajaa sitä.

Soitat vaan ja kiroot ja pärräät pirusti et nyt lähti kilvet ja sakko tuli, ei se siinä vaiheessa kerkee miettiä et hei! senhän saa ajaa kotiin tai muutakaan jos huijaus menee läpi..
Heh noin mä teen, mikäli pokka pitää :D
 
alastulo harmaana
Heh noin mä teen, mikäli pokka pitää :D
Mulla ainakin käy aina välillä tollasia ns. huolimattomuus virheitä.

Kerran tuli yks kaveri käymään ja kiros ja pärräs et hänel lähti kortti ku ajeli mopon kanssa ylinopeutta jne. Sitte sano et sai sakkoa yli 400€ olin ihan kauhuissani, monta tuntia myöhemmin tajusin, ettei opiskelija jolla ei oo mitään tuloja, edes opintotukea ei saa, niin voi saada noin isoja sakkoja nykysin, tunsin itteni tyhmäksi hetken aikaa... :D
 

Yhteistyössä