Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    sofin testit on ollut vuosikausia tuollaisia, että antaa turhia toiveita. =/ tsemppiä uuteen kiertoon.
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Wolt: voisiko olla, että joko ovista ei ole tapahtunut tai sitten se on ollut vasta tuossa viimeisimmässä dipissä. Ne lämmöt sen jälkeen on vasta selvästi alkukiertojen lämmöistä vähän koholla. Melko pitkä olis oviksesta jos se on tapahtunut tuolloin kun käppyrä näyttää.
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    eli toisessa dippi dpo 8 ja toisessa selvä nousu dpo 6
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    tuossa näkyy mun plussat 2007 ja 2010
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Olisko mennyt muutama päivä. kiinnittymisdippi n. dpo 7 ja dpo 10 tai 11 tuli plussa. Tuli muuten mieleen kun tuota sun käppyrää katsoin, voisiko nyt vastaa olla ovis. Sullahan alkukierron lämmöt siihen ekaan dippiin oli hyvin samoissa kuin tuon oletetun oviksen jälkeiset lämmöt. joskin...
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Välli: nyt on kyllä jo plussan alkua siellä =)
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    wolt: nyt kun sais siiihen lämpökäyrään vielä kunnon kiinnittymisdipin =) mä olen jotakin lapsista kuumeillessani saanut selvän kiinnittymisdipin. (piti käydä pitkän tauon jälkeen kurkkimassa noita sivuja) itseasiassa kun katson toistakin plussaa niin siinäkin ilmeisesti näkyy dippi. =) ensin...
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On tuo kyllä vahvistunut. =) eilenkin näin jo häivähdyksen, mutta nyt näkyy ilman että avaa suurta kuvaa. =)
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Suan: Mä näen sulla kyllä selvän haamulaisen siellä. =) vahvistumisia sille. =) Neljänruusu: Pahoittelut menkoista. ja toivotaan, että kyse ei ole siitä, etteikö pieni pysyisi kyydissä yrityksestä huolimatta. Kyseessä sattaa olla oikeasti sekin, että sun pissa antaa herkemmin sen viivanpaikan...
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Neljänruusu: mä en valitettavasti näe noissa muutamassa viimeisessä tikussa viivoja. Jossakin oli sellainen mitä itse pidän tyypillisenä viivanpaikkana. =/ Tuo RFSU on kyllä vielä ehdottomasti kököin testi ikinä. Toivotaan, että vielä plussaksi muuttuu. Oletko muuten kokeillut apteekin omaa? jos...
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kevät tähti: sullakin lupaavat haamulaiset siellä kyllä on! :)
  12. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä menossa rv 27+ ja tämä raskaus alkoi normaali tiputtelulla kuten aina ennen menkkoja ja sitten alkoi normaali vuoto,joka kesti vain pari päivää. Mutta oli siis ihan veristä. Kun vuoto loppui, tajusin vasta testata. Tästä 8 päivää alkoi tulla uudestaan vuotoa. Ja pääsin tällöin (oletettu...
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    On siellä haamulainen ja toisessa kans :) vahvistumista!!!!
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    laitappa nuo valkoisen paperin päälle alekkain ja kuvaa suoraan. Jotain minäkin kyllä niissä näen. Nyt kun on noin vinossa ja toinen noin ikkunalla niin voipi näkyä myös viivanpaikka. jos näkyy myös ilman kääntelemättä niin voisin sanoa kyllä haamulaisiksi. Muoks: varsinkin tuo ikkunalla...
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    minäkään en valitettavasti näe mitään =/
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    tammityttö: jotain noissa kyllä näkyy minunkin silmään. toivotaan vahistumista =)
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    kyllä mulle tuli keväällä ihan samalla etäisyydellä siitä kontrolliviivasta. siis kumpaankin
  18. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pupelaattori: Mä näen tuossa sun tikussa jo testiajalla otetussa melko lupaavan viivanalun. Ei ole niin viivanpaikkamainen kuin moni muu jota täällä on näkynyt testiajan jälkeen. Sun oma on selvästi testiajan jälkeen tummentunut ja selvemmin näkyvissä. Toivotaan, että on nyt sitä mitä pitääkin...
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Wolt: mä näen tuossa ehjässä testissä myös valkean palkin, yhtäkkiä näyttäisi viivanpaikalta. tuossa avatussa se on tummunut, mut ilmeisesti kuivunut testi? Mä en saa auki tuota sun aikaisempaa testi kuvaa.
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä jouduin käydä vuodon takia rv 5+ ultrassa ja näkyi vain, ruskuaispussi ja jotain kaikua pienestäkin, mutta mitään ei todellakaan vielä mittailtu, koska ei ollut mitään mitattavaa. kahden viikon päästä näkyi viikkoja vastaava ihmisen alku sykkeineen. Toivotaan, että Catharin silloin jo näkyy...

Yhteistyössä