Hakutulokset

  1. MargeSimpson

    Mitä ruokaan liittyviä mielitekoja teillä on ollut raskauden aikana?

    Kurkkua...! Vähintään 3 kurkkua joka päivä, eikä ihan mikä tahansa kelvannut, hyvin pian huomasin erot :D Nykyään ehkä muutama siivu silloin tällöin leivän päällä, 3 viime raskauden aikana kurkkua meni tosiaan 3kpl yötäpäivää ja sitä oli oltava koko ajan :)
  2. MargeSimpson

    miten paljon varaatte joululahjoihin rahaa...

    En aio edes laskea.... Ostetaan tietty lapsille, ja meidän siskoille ja veljille. Pikkuhiljaa kun ostaa niin ei tunnu sitten yhdessä kuussa niin pahasti :D Mä rakastan ostaa lahjoja, varsinkin kaikkia ihania leluja... :D
  3. MargeSimpson

    sokerirasitus, en aio mennä.

    Se on niiiiin pikkujuttu, sinne vaan =) Ei tässä kaikki muut autoilla ajele toiselle puolelle kaupunkia, ja vietä leppoisaa raskausaikaa, mutta silti siellä käy =)
  4. MargeSimpson

    Kaikki epänormaali nykyään normaalia!

    Niiiin peesi :flower: Jaa en mä kai osaa käyttää tätä uutta systeemiä... Mutta nykyään pitäisi muka kaikki hyväksyä... Ja p.........
  5. MargeSimpson

    ei hitto mun kaveri ottaa mua päähän!!!

    No ei kyllä kuulosta kovin kivalta kaverilta. Jättäisin jatkossa varmaan puheluihin vastaamatta, kun kerran ei ymmärrä ja riita on väistämätön...
  6. MargeSimpson

    cerazetet ja raskaus

    Täällä 9kk tyttö joukon jatkona, Cerazetesta huolimatta :) :heart:
  7. MargeSimpson

    Synnytyksiä jotka ei menny ihan niinku piti?

    Tokan piti olla 3,5kg, oli hitusen vaille 5kg. Meni 2 vkoa yli, käynnistystä ei edes harkittu, vaikka vauvalla ei kaikki ollut ok. Mutta kun ei viitsitty edes tutkia, raskaana olevathan on vain vainoharhaisia... Puudutukset ei pääosin mene perille, ilokaasua ei tarvitse ottaa kuin kerran ja...
  8. MargeSimpson

    Synnytyksiä jotka ei menny ihan niinku piti?

    Ihan sairaalassa syntyneet, mutta muuten ei aina mennytkään ihan putkeen... Eihän siellä aina uskota, että kaikki ei ole ok, tai vauva on tulossa ihan just, eikä 10 tunnin päästä.
  9. MargeSimpson

    .

    No, eihän se tyttökään ihan oikein tehnyt, mutta jos joku vieras lapsi taluttais mun 2v.n mihin tahansa nurkan taakse niin menisin kyllä samantien perään, en odottelisi tulevatko takaisin.
  10. MargeSimpson

    Synnytyksestä reilu viikko,oireista onko normaalia...?

    Tosi vaikea kuvailla niitä tuntemuksia, mitkä on ok ja mitkä ei. Oliko eka synnytys? Näitkö oliko istukka ihan ehjä? Mulle on joka kerta näytetty istukka, ja sillä kertaa kun se oli ihan räjähtäneen näköinen, jouduin kaavintaan reilu 1kk synnytyksen jälkeen. Äitipolilta sanottiin että mulla...
  11. MargeSimpson

    Eilen vaatekaupassa myyjä kopautti olalle ja sanoi minulle

    Oi että... Voisin ihan kokemuksen vuoksi käydä tuolla B) Ei hitsi, voiko olla tosikaan...
  12. MargeSimpson

    Mitä hyvää miehessäsi on? Miksi häntä rakastat?

    :laugh: Eli sä olet tavannut kaikki nämä kehutut miehet, okei... B)
  13. MargeSimpson

    poikavauva vs. tyttövauva

    Voi tsiisus... Jokainen on oma persoonallisuutensa, ihan sama kumpaa sukupuolta!!!
  14. MargeSimpson

    G: Mitä teillä muu perhe touhuaa?

    Mies futispelissä, 2 vanhinta ulkona vielä pikkuhetken ja 2 nuorempaa leikkii tuossa vieressä :)
  15. MargeSimpson

    G: Missä et haluaisi asua Suomessa?

    Maalla kyllä asuisin mielelläni, mutta en pienessä kunnassa, jossa kaikki on liian sisäänpäin kääntynyttä... Sellaisessa syntynyt :D Eli voisin asua ihan maalla, mutta jonkin kaupungin lähellä, jossa voisi käydä isommat ostokset tekemässä, ettei tarvisi siihen pikkukylän keskustaan mennä :D...
  16. MargeSimpson

    Keskenmenon jälkeen uutta yritystä ei kannata lykätä

    Niin no ikä voi ollakin aika iso osa tuohon perusteeksi. Jokatapauksessa, 6kk tuntuu hyvin pitkältä ajalta odottaa keskenmenon jälkeen. Mitä perusteita siihen muka olisi.
  17. MargeSimpson

    Kakkaraivarit, kissalla :D

    :D
  18. MargeSimpson

    Periytätkö epäterveelliset elämäntapasi lapsillesi?

    Kai tietyt tavat saattaa väkisinkin periytyä. Toisaalta taas joillekin ei periydy sitten millään, vaan haluaa tehdä toisin elämässään. Eli vaikka jotain noista tekisi, se ei automaattisesti tarkoita että periyttää... :)
  19. MargeSimpson

    Kiva. Koira karkasi.

    :( koiran vuoksi mutta ikimaailmassa en pitäis irti... Vaikka kuinka ois totteleva jne. niin koira on kuitenkin eläin, joka saattaakin kiinnostua yhtäkkiä jostain, (toinen koira, orava tms.) ja juosta edes pienen matkan ilman että kuuntelee omistajaa. Ja siinä ajassa voi tapahtua vaikka mitä...

Yhteistyössä