Hakutulokset

  1. M

    Örr örr,

    Jes, sitä odotellessa =)
  2. M

    Hei mistä noita ns. suurtalouskäyttöön tarkoitettuja pesuaineita saa tilattua ilman y-tunnusta?

    Tuo siivous.fi ainakin tosi kallis. Ostin meidän rautakaupasta tuon 8kg bio luvil sensitive color niin oli 29,90e, tuolla netissa sama 59e.. jatkan siis etsimistä =)
  3. M

    Hei mistä noita ns. suurtalouskäyttöön tarkoitettuja pesuaineita saa tilattua ilman y-tunnusta?

    No pamark.fi ainakin, yritin tilata mutta heti tuli siihen alkuun jo että tilaaminen vaatii y-tunnuksen. En tiedä vaativatko muuta..
  4. M

    Hei mistä noita ns. suurtalouskäyttöön tarkoitettuja pesuaineita saa tilattua ilman y-tunnusta?

    Esim. pyykinpesuaineita 8kg pesujauhelaatikoita tai nestemäisiä pesuainepöniköitä joissa yli 100 pesua? Kävin pamark:illa katselemassa mutta ainakin se paikka vaatii y-tunnuksen. Oon kuullut et jotkut ovat tilanneet mutta mistä ihan tavallinen kuluttaja saa noita tilattua? Joskus oon...
  5. M

    Maistuisiko?

    Maistuis paitsi nyt kun söin juuri =)
  6. M

    Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät?

    Mä taas tykkään kun pyyhe on ihanan pehmeä kun ei aina muista taputella. Miksi extrahuuhtelu? Linkous on 1600 kierrosta minuutissa meidän uudessa koneessa joten se ainakin kunnossa.
  7. M

    Saako tuota Bio Luvilin löyhkää vaatteesta millään pois? :X

    En usko että kyse on ihmisten pahasta ominaistuoksusta niinkään kuin siitä että ovat tottuneet koviin hajuihin ja yksinkertaisesti tykkäävät niistä hajuista. Muuta en keksi. Vienosti saa tuoksua pyykki mutta huuhteluaineet ovat nykyään aivan kauheita eikä hajut lähde tosiaankaan edes monessa...
  8. M

    Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät?

    Ravistan aina ennen ripustusta, ei mitään eroa nykytilanteeseen. Nyt taas alkoi tänään ottamaan nenään niin pahasti tuo huuhtiksen haju et en voi sitä enää käyttää.. Inhottaa vaan kun pyyhkeet on niin kovia sit iholle..
  9. M

    Miten teillä käydään vessassa?

    Miks pitäis salassa käydä? Omalta mieheltä?
  10. M

    Perhevalmennuksesta!!

    Mä olen kans raskaana ja neuvolassa terveydenhoitaja kertoi et perhevalmennukseen ois mahd. päästä jos kiinnostaa. Me ei koettu sitä tarpeelliseks joten ei menty. Ap, millaiseen aikaan noi teidän paikkakunnan valmennukset sit on? Meillä olis ollu illalla joskus 18-20 muistaakseen.. mietin vaan...
  11. M

    Saako tuota Bio Luvilin löyhkää vaatteesta millään pois? :X

    Kyllä se pesuaineen tuoksu siitä ajan kanssa lähtee pois. Ostettiin viime syksynä kans kirpparilta miehelle yks ulkoilutakki ja se oli pesty jollain tosi voimakkaalla. pesin takin, tuulettelin, ei auttanut mitään. Pikkuhiljaa haju hälveni eikä haise enää nyt miltään :D Mut aikaa siinä saattaa...
  12. M

    Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät?

    Meillä on käytetty huuhteluainetta pitkään ihan sen takia et pyykit muuten koppuraisia ja kovia. Esim. pyyhkeet raatelee ihoa kun on kuiva iho. Ei ole kuivausrumnpua eikä varaa sellaiseen tällä hetkellä joten ainoa vaihtoehto on pehmeän pyykin saamiseksi huuhteluaine. Ei ole pilannut meidän...
  13. M

    Mitä pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta käytät?

    Violetti nestemäinen Omo Color ja huuhteluaineena Comfort Strawberry and Lily kiss.

Yhteistyössä