Hakutulokset

1. N

Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

Tulin vielä toivottamaan oikein sydämmenpohjasta onnea teille kaikille hoitoihin! =) Miulle tuli ihan nolo olo, kun rupesin miettimään että oonkohan mie vähän ahne kun olisin sen kolmannen vauvan halunnu... :ashamed: Kun toisilla ei sitä ensimmäistäkään kuulu. Kai se lapsettomuus on...
  2. N

Löytyykö PAS hoitoja suunnittelevia tai aloittavia, joilla toinen lapsi haaveissa?

Se on sitten meidän lapsiluku todellakin tässä. Ei tehdä julkisella enää hoitoja koska on jo kaksi lasta. Eikä meillä ole varallisuutta yksityiselle lähteä, eli se siitä sitten. :'( Mie jotenkin osasin jotain tämmöstä odottaa...
  3. N

PCO + ei luomu menkkoja = raskaus

No minäkin ilmoittaudun tähän. :) Eli mulla ei tule menkkoja ollenkaan ilman lääkitystä. Ei siis mitään. 14 vuotiaana olevinaan alkoivat, mutta sen vuoden aikana hiipuivat pikkuhiljaa ja sen jälkeen tosiaan ilman hormonilääkitystä ei ole tullut minkäänlaista vuotoa. Mulla on kaksi lasta...
  4. N

Naistenklinikka ja uusi kierros

Hei! Ollaan näillä näkymin aloittamassa uutta IVF-hoitorupeamaa naistenklinikalla ja olisinkin kysellyt, josko täältä löytyisi muita samassa tilanteessa olevia tai olleita. Eli meillä 2 vuotta sitten ensimmäinen hoitokerta tuotti positiivisen tuloksen ja nyt mietitään kaveria pikkuneidille...
  5. N

Päivä kerrallaan. En saanut sitä IVF-hoitajaa kiinni perjantaina. Täytyy koittaa maanantaina uudesstaan. Mietittiin, että katsotaan tilanne kerrallaan ja mietitään sitten miten edetään. Nyt olen päättänyt, että koitan saada tuota painoa nyt tosissaan tippumaan. Molemmista raskauksista kun on...
  6. N

Hei! Kiitos jälleen tsemppauksesta. En oikein vieläkään ole saanut itteä kasaan, kun tuntuu että heti kun vähän koittaa saada positiivista mieltä, niin matto vedetäänkin sitten jalkojen alta... Yritin ottaa niistä jatkomahdollisuuksista selvää, mutta ainakin paikka vaihtuisi, eli...
  7. N

Nonni. Tänään alko sitten vuoto. Ja tänään on masentanut sitten kanssa oikein kunnolla. :( Kovasti yritän selvitellä päätäni ja miettiä että lähtisikö sitä vielä yrittämään. Mies on edelleen sitä mieltä että voitais lähteä. Itteä vaan pelottaa se epäonnistumisen mahdollisuus... kun viimeksi...
  8. N

Joo, negatiivinenhan se testi sitten oli. Ei tule meille vauvoja enää. :'( Tai mies oli kyllä sitä mieltä, että jos mie vielä haluan niin voidaan yrittää, mutta en minä tiiä... Nyt on niin paskaa olo. Ja vaikka sitä kuinka oli itse valmistautunut tähän ja menkkatuntemukset oli niin selvät...
  9. N

Tietääkö kukaan soikeista/ovaaleista...

Juvi:lla taitaa olla semmoisia eri tyylisuuntien malleja. Niitä saa käsiteltynä ja käsittelemättöminä.
  10. N

TEINKÖ TEIDÄN MIELESTÄNNE HÖLMÖSTI?

Ja ainahan sitä voi jonkun takin/neuleen tms. vetäistä päälle... ;)
  11. N

Tiesittekös tätä! Käytetyistä turvakaukaloista

Mie oon ymmärtänyt että muovikin haperoituu vuosien kuluessa, eli ei välttämättä 10-v vanhat kaukalot ihan peteviä ole. Ja tietysti kehittyyhän ne mallit vuosien saatossa turvallisemmaksi. Mie olen halunnut oman vauvani mahdollisimman turvallisessa kuljetella, olkoon se sitten kuinka typeröää...
  12. N

Hei, kiitos kaikille tsemppauksesta! :) :flower: Mukava kun on ihmisiä jotka ymmärtää. Edelleen olen samalla linjalla kylläkin. :/ Nyt on kyllä alkanut rinnoissa tuntumaan sitä arkuutta ja lievää kuvotusta on, mutta nehän todennäköisesti johtuu lääkityksestä. Mahaa nipistelee välillä...
  13. N

imetys 2h välein yöllä..miten harventaa?

No tämmösen maitolaiturin löysin imetystuki.fi:n sivuilta. http://maitolaituri.imetys.fi/
  14. N

Joo...Kyllä minusta tuntuu siltä, että ne äitiysvaatteet joutaa ihan mennä... :( Nyt on semmoista menkkatyyppistä jomotustakin. Ensi keskiviikkoon asti pitäisi viellä lääkkeitä käyttää, mikä tuntuu ihan typerältä. Onneksi en ostanut niitä yhtään liikaa, se se vasta ottaisi pannuun... Sitten...
  15. N

Sebu08: Juu, meillä on siis jo kaksi lasta ja kolmannesta haaveillaan/-tiin. :ashamed: Ensimmäinen raskaushan sai alkunsa niinkin helposti kuin viiden kk:n clomifen-kuurilla (jota ei edes seurattu ollenkaan koko aikana!) ja toinen meni sitten IVF:n kautta, josta tämä toinen alkio jäi pakkaseen...
  16. N

sebu08: Viikon päästä 14 päivä pitäisi tehdä testi. Koko ajan vaan tuntuu varmemmalta että ei ole tärpännyt. Laitoin äitiysvaatteetkin ensiviikonlopun kirppikselle lähtevien pinoon... :(
  17. N

Viellä olisi reilu viikko testaukseen, mutta mutta... Jotenkin on nyt kyllä semmoinen olo, että ei ole onnistunut. :( En tiiä johtuuko se siitä, että ikinä ei ole hoitojen alettua ekasta kerrasta tärpännyt, niin sitä ajattelee, että eihän se tärppää nyttenkään. Mulla oli viellä viime viikolla...
  18. N

Tänään on sitten siirretty se meidän ainokainen huurunenu. Lääkäri sanoi, että hyvin meni sulatus ja alkio oli oikein elinkelpoinen. :) Nyt sitten ootellaan 14.10 ja silloin olisi testipäivä. Jänskättely jatkuu siis. =)
  19. N

Oukei! Siirto olisi sitten ensiviikolla torstaina ja pakkasessa kuulema on "oikein nätti 8-soluinen alkio". Sulatuksesta selviämismahdollisuudet ovat kuulema aika hyvät. Olikohan niin että pikkuisen paremmat kuin normaali 60%. =) Että jännittäviä aikoja elellään.
  20. N

Miten voikaan pienestä ihmisen alusta tulla noin paljon pas....aa =O

Juu, se se vasta on hurjaa kun sitä tulee niin paljon, että menee läpi vaipasta ja oikein hyvällä säkällä kakkaantuu vauvan vaatteet ja sitten äidinkin... :D Nimim. Kokemusta on

Yhteistyössä