Hakutulokset

  1. fruterrier

    Uunifetapasta: Näistä kaupoista feta loppunut

    Mistä kaupoista feta loppunut jo? Ahdistaa kun ei aina löydy. Ainakin Postitalon K-Supermarketista oli parhaat fetat tänään loppu. Tammiston cittari mainittu tässä jutussa , että sieltä ei kannata etsiä...
  2. fruterrier

    Apua! Kulman takaa iski Ruispalojen himo

    Oi moi! Uurastin tuossa kovasti ja sain ostettua koko perheelle tarvitsemamme joululahjat. Suosin kaupungilla shoppailua, joten kova väsyhän siinä tuli. Nurkan takaa iski oikein viheliäinen pikkunälkä. Taltutin sen tavaratalon yläkerran loungen chia lattella, mutta jätin aivan ihanan...
  3. fruterrier

    G: Parasta meksikolaista ruokaa on mielestäni...

    Tulista maanantaita! Ai miksi tulista, vaikka ulkona on pakkasta? No antakaas kun kerron. Sain viikonloppuna käsiini purkillisen melkoisen tulista Poppamiehen Mex Mex Burning Red -chilikastiketta. Se pitää tosi lämpimänä näin talvella. Aitojen meksikolaisten ja costa ricalaisten...
  4. fruterrier

    Miksi pastan pitää olla al dente? + täydellinen vinkki lasagneen

    Muikkuli ja moikkis tai CIAO! niin kuin italiassa sanotaaan Sitä tuossa vähän mietin, että kun pastaruuan pitäisi olla muodin mukaisesti al dente, niin miten ihmeessä se onnistuu lasagnessa? En voisi kuvitellakaan syöväni hiukan kovaa lasagnelevyä. Ja silloin ei jauheliha ennätä taatusti...
  5. fruterrier

    Syötkö ensin ranet vai hampurilaisen?

    Koulussa annettiin tehtäväksi paneutua, johonkin tosi ajankohtaiseen aiheeseen ja saada sen ympärille twitterissä pöhinää. Mutta kun minä en sitä käytä niin kysynpä täällä eli kummat syöt mäkkärissä tai hesessä tai carolssissa tai burger kingissä ekana nimittäin RANET vai hampurilaisen?
  6. fruterrier

    Vastaatko tuohon kysymykseen aina orjallisesti?

    Syyshulinaa! Aivan ihana palata teidän seuraan taas oman postauksen parissa. Nyt päivän polttavana aiheena nimimerkin käyttö. Aika moni onkin jo tänne K2+AV-palstalle rekisteröitynyt ja tehnyt ikioman nimimerkin, mutta moni vielä sitä tilannetta aprikoi ja käyttää turvallisesti...
  7. fruterrier

    Harrastaako joku viiniä?

    Hei kaikki nautiskelijat, Ihan näin tiistaiaamupäivän kunniaksi tuli mieleen, että mahtaako täällä kukaan harrastaa viinejä. Meillä on naapureiden kesken aina tapana tehdä viikonloppuisin sellainen terassikiertue, jossa jokainen naapuri sitten tarjoilee jonkun viinin ja pienen tapaksen ja...
  8. fruterrier

    Lähden lomalle - tarviin apua Trip Advisorin käyttöön

    Hei mussukat pitkästä aikaa, Olen matkamaassa ensi viikonloppuna erääseen ihanaan kohteeseen (en voi paljastaa sitä, koska murtovarkaiden vuoksi ei kannata somessa huudella mihin menen. kerron kyllä sitten matkan jälkeen hurmaavimmat löytöni). Elikkäs käytän Trip Advisor sovellusta, kosken...
  9. fruterrier

    Blogikysely: Kumpi olisi pahempi aikuisena?

    Hilipata hilipata! Olen tässä miettinyt juuri sitä, että olen aika hyvä pukemaan lapsia. Olisiko mahdoton ajatus että perustaisin blogin, joka esittelisi vaatekaapin aarteita.Minun blogini nimi voisi olla vaikka Räkätystä ja rättejä. Eli pilkettä silmäkulmaan, mutta huumori unohtuen. Mutta...
  10. fruterrier

    Kohtuuttoman hyvä Kohtuuttomuuksia - toinen superanalyysi

    Mulla on tänään vapaapäivä, niinkun varmaan aika moni huomannut. Lapset ovat nyt ei kotona. Eli tässä vielä ylimääräinen aikuisopiskelun koulutehtävä, jonka saatan palauttaa. Ylen esittämä Kohtuuttomuuksia on neliosainen komedia, joka parodioi nykyajan ilmiöitä kuten paineita ja...
  11. fruterrier

    Nämä hokemat ärsyttävät miestäni - TOP3

    Nyt kun tässä katson tätä Kohtuuttomia-sarjaa ja tässä toistetaan erilaisia putoushokemia. Niin tulipa mieleen, että mieheni toivoi että kirjottaisin hokemista jotka ärsyttävät häntä suunnattomasti. Taustaa miehestäni eli hän on minua vanhempi ja valtion työssä, joten joutuu olemaan pitkiä...
  12. fruterrier

    Kohauttanut Kohtuuttomuuksia-sarja – osuuko tunneanalyysini oikeaan

    Aikuiskoulutuksessa on ollut tullut poikkeuksellisesti tehtäviä myös keskellä viikkoa. Ilmeisesti jotain stressinsietokykyä. Tehtäväksi annettiin katsoa yksi jakso uudesta Kohtuuttomuuksia-tv-sarjasta ja kirjoittaa siitä lyhyt ja dynaaminen analyysi. Tein tällaisen 3. jaksosta jossa nuori mies...
  13. fruterrier

    Mitä kannattaa poimia kaupan deli-salaattiin

    Hilirei! Nyt on käynyt sellainen erikoisempi elämäntilanne että kurkkusalaattimieheni on komennuksella ja vietämme aikaa lasten kanssa nyt eri paikkakunnalla jossa normaalisti asumme. Parasta täällä on hullaantua ruokakaupan salaattibaariin. Voitteko kuvitella ettei sellaista ihanuutta ollut...
  14. fruterrier

    Minkä valmistajan lautanen tässä kuvassa?

    Hilipati hilipati! Viikonloppuna meidän perheellä tai ainakin minulla oli kunnia vierailla Tampereella, jossa kannustin ystävääni joka osallistui SM-Kisaviikonloppuna kahvakuulan SM-kisoihin. Ystäväni teki uuden ennätyksensä joten päätin hemmotella häntä rankan rypistyksen jälkeen August Von...
  15. fruterrier

    Nämä 10 brändiä ovat oikeasti kotimaisia, uskoisitko?

    Moikka Kakkaraiset!! (nimi joilla kutsun Kaksplus-sivun käyttäjiä) Moni yleensä ajattelee, että monet isoimmat ja kauneimmat tuotemerkit tulevat kansainvälisiltä markkinoilta niin kuin esimerkiksi Yhdysvalloista tai Saksasta. Minulle on tullut ainakin yllätyksenä, että seuraavat brändit ovat...
  16. fruterrier

    Mitä ajattelet Aromipesän käytöstä?

    Terpseisiä kotoa! Tulin tänne juuri – ihanan lämmin tunnelma. Olohuone odotti siivottuna niin kuin lastemme (7v) ja mieheni (52v) kanssa oli sovittu. Keittiössä oli vähän eri tunnelma. :cry: Sen sijaan että olisi syöty jääkaapista jauhelihasoppaa (isoäidin reseptillä tottakai) niin olikin...
  17. fruterrier

    Pikakallub: Roomalainen vai napolin pizza?

    Zorri ihan kauheesti kun mun lupaama Aromipesä-postaus ei ole vielä valmis. Mutta kyllä se tulee. Odotuksen ajaksi vähän lohturuoka-ajatuksia: Kummantyylistä pizzaa teidän perheessä useimmin mielellään tehdään roomalaista pizzaa vai napolilaista tyyliä?
  18. fruterrier

    Mitä ajattelet, jos perheessä vietetään joka viikko hernekeittotorstaita?

    Purkkihernekeitto on yllättävän yleinen arkiruoka muinakin päivinä kuin torstaina. Onnistuu varmasti ja onedullinen. Keittoa voisi syödä vaikka joka päivä. Turha valittaa, että maku alkaa tökkiä. Katsokaahan ensi kerralla kaupan säilykehyllyyn,niin huomaatte, että siellä on erimakuinen...
  19. fruterrier

    Mitä ajattelet perheistä, jotka lomailevat Kanarialla?

    Kuulin tänään uutisen suomalaisesta miehestä, joka voitti hiljattain Lotossa miljoonasumman ja päätti välittömästi lennähtää Teneriffalle. Itse olisin lentänyt myös Kanariansaarille perheeni kanssa, mutta olisin valinnut sen isoimman saaren Gran Canarian ja kiehtovan pääkaupungin Las Palmasin...
  20. fruterrier

    Miten täytätte "venetortillat"

    Syysloman kunniaksi meillä pidetään bileet Old El Pason hengessä. Ostimme uusia veneen mallisia stand n stuff -tortillas originaleja. Miten lämmitätte ne? Uunissa folioon käärittynä, mikrossa vai paahtimen päällä?

Yhteistyössä