Hakutulokset

1. M

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Heipparallaa pitkästä aikaa! Ja onnea Lili85 (y) Fiidu, tosi kiva kun rupesit päivittämään listaa. Nyt omalta kohdaltani tuumasin, että minut voi poistaa myös taustalta, koska ehkäpä kuuluun muualle siitä huolimatta, että olen edelleen käynyt lukemassa teidän kuulumisia. :) Istun tällä...
  2. M

Tilulilu, höh. Mä jo vähän ehdin toivoa, että jos nyt teilläkin olis tärpännyt. :)
  3. M

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

MilliMimosa, hyvä että loppui! Siinä tapauksessa se varmasti oli ihan normaalia. Mutta muistan kyllä varmasti aika pitkään sen jäätävän fiiliksen mikä tuli kun itsellä rv8 tuli ruskeaa verta kaksi päivää. Mitään haittaa siitä ei ollut, mutta säikäytti. Ja mä olen marraskuisten salaisissa...
  4. M

Voi Fiidu, olen pahoillani. :( Kiitos kun jaoit kokemuksen meidän kanssamme. Nyt vaan ajan kanssa toipumaan ja uutta yritystä suunnittelemaan kun siltä tuntuu ja siihen on mahdollisuus. Kuten sanoitkin, niin raskautuminen on hyvä juttu ja kun se onnistuu kerran, niin onnistuu se varmasti myös...
  5. M

Tilulilu, mun ainut "oire" raskautumisesta ennen plussaa oli just se oviksen jälkeen jatkunut valkovuoto. Se oli mulle poikkeuksellista ja silleen hyvä merkki. Oi, toivottavasti sullekin!!! Ja BlackCatille myös. Ja superisti onnea Rockwell! MelodyPop + pikkupupu 17+5
  6. M

Dorin, taustalta huutelen, että mulla oireet alkoi vasta plussan jälkeen. Ennen sitä oli ainoastaan valkovuotoa, joka oli jatkunut miltei oviksesta saakka. Ja tämä oli siis mulle poikkeuksellista. Eli kuten Tilulilukin tuolla aiemmin muisteli, niin myös oireettomuus voi olla oire! :D Eka...
  7. M

Oo Pöllötär ja OmaAurinkoinen! Kyllä nuo mun silmään molemmat plussilta näyttää! Vau! Voisikohan jo varovasti onnitella? :) Ja tamariinin lailla tältä taustalta edelleen huutelen, kun ei ole kuitenkaan osannut päästää tästä ketjusta ja ihmisistä irti. :) Itsehän tein yhteensä kuusi testiä...
  8. M

Heipat pitkästä aikaa! Mä olen kyllä lukenut kaiken, mutta kommentointiin ei ole oikein irronnut. Mutta nyt siis terveiset Madridista! :) Säihkiss, pari liikutuksen kyyneltä irtosi kun luin noista pienistä vaaleanpunaisista vaatteista pyykkinarulla. Suloista! Tamariini ja NeitiPelargonia...
  9. M

Liljah, mulla on ollut myös sitä "saamattomuutta". Ja mä olen kyllä päättänyt, että se johtuu raskaudesta ja on ihan normaalia. Nyt en esim. ole pessyt pyykkiä kahteen viikkoon - alkaa pikkuhiljaa puhtaat sukat loppua. :D Töiden jälkeen rojahdan sohvalle ja siinä makaan sitten koko illan...
  10. M

Marraskuisten FB-ryhmässä oli myös eilen tuo linkki MamaMian loppuunmyyntiin ja onnistuin nappaamaan sieltä raskaustakin 13 eurolla. Kaikki muu, mikä olisi kiinnostanut, oli jo loppu. :) Ricardina, onpas tosiaan harmillista, että vaivaisella +6kg:lla on saatu aikaan raskausdiabetes. Onneksi...
  11. M

OmaAurinkoinen ja Fiidu, kokeneesta ja viisaammasta en tiedä, mutta itse söin plussakierrosta Gelee Royalia. :) Lopetin niiden syömisen kun testi näytti plussaa. Raskauden aikanahan ei luontaistuotteiden käyttöä suositella. Mulla on maanantaina niskaturvotusultra ja jännittää!!! MelodyPop...
  12. M

Lili85, :( Mulla on taustalla vähän samanlainen kokemus entisen avomiehen kanssa. Oltiin vuosia yhdessä ja lopulta ryhdyttiin yhdessä puuhaamaan lasta. Tai näin mä luulin. Kahden kuukauden aikana seksikerrat kuivuivat minimiin ja mies ahdistui. Ero siitä sitten lopulta tuli - ja minulle aivan...
  13. M

Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

Ja minä söin myös aamupalan ennen verikokeita. Se oli ok.
  14. M

Mitämitämitä tamariini!?! ONNEA! :flower: :heart: Tosi hienoa, ja vähän tuollalailla huomaamatta! Ihana plussa-aalto! Ja tervetuloa myös tuonne 3-kymppisten ensikertalaisten odotuspalstalle. :)
  15. M

Zoona, mä tilasin dopplerin, mutta mulle sekään ei oikein ole tuonut sitä toivottua mielenrauhaa, sillä istukka on mulla etuseinämässä ja vauva jää usein sen taakse piiloon. Istukan viuh-viuh kuuluu voimakkaana ja yritän lohduttautua sillä. Juuri äsken kokeilin taas ja parin sekunnin ajan luulen...
  16. M

Heipparallaa pitkästä aikaa, Mä olen käynyt täällä lukemassa, mutta olo on ollut tosi väsynyt ja kirjoittaminen on tuntunut vaikealta vaikka sanottavaa olisi varmasti ollut. :D Sen verran voisin taustoista vielä sanoa, että ikää on 33 vuotta ja pääkaupunkiseudulla asutaan avomiehen kanssa...
  17. M

Lennis, loistava asenne! :) Ja sen mitä olen noita palstoja lukenut, niin moni keskenmenon kokenut tulee pian uudelleen raskaaksi. Nyt vaan kroppa kuntoon ja kohti sitä raketin lähtölaskentaa! :) Ja onnea uuteen kotiin!
  18. M

Lennis :'( Olen todella pahoillani enkä voi edes kuvitella miltä susta tuntuu. Toivottavasti jaksatte tukea toisianne ja käydä läpi menetyksen yhdessä. Olet ajatuksissani. :heart:
  19. M

Tilulilu, ääh. :/ Kolmastoista kerta toden sanoo? Teillähän oli se reissu nyt tulossa, niin josko se vähän rentouttaisi erilailla ja se pieni ihme liftaisi kyydissä kotiin? Musta se kuulostaisi hyvältä suunnitelmalta. :D Sitäpaitsi muistan, että Vauva:n palstalla joku oli tehnyt tutkimusta...
  20. M

Heipparallaa! Liljah, miten on sujunut? :D Hieno plussa-aalto tuolla edellisessä pinossa, kun nyt Maybellekin plussasi! Mitä mieltä, pitäisikö kirjoittaa tuonne vanhaan "kolmikymppiset-ketjuun" tai ehkä luoda siitä uusi vol14 pino vaiko pitää tämä uusi? Zoona, onnittelut pitkäjänteisen...

Yhteistyössä