Ohhoh, tännehän onkin tullut paljon tekstiä ja uusia ihmisiä!
Mä olin ehtinyt jo unohtaa tämän koko pinon ja ajattelin vaan että pitää jossain vaiheessa herätellä henkiin sitä vanhaa kolmekymppisten odottajien pinoa.
Mulle ei ole väliä, että jatketaanko tässä vai tehdäänkö uusi vol.14 pino. Mutta mulle käy kyllä enemmän kuin hyvin se, että joku loisi sen vol.14 ja ottaisi "ohjat käsiinsä", mä kun olen niin onneton näissä tietokonejutuissa.
Zoona pitkä taival teillä takana. Onnea plussasta! :heart:
MelodyPop vitsi että aika menee nopeesti! Vastahan me onniteltiin sua plussasta ja nyt sulla alkaa olla jo eka kolmannes takana! :heart: Mites teillä tuon raskaudesta kertomisen kanssa? Oletteko ihmisille jo sanoneet vai odotatteko että tulee se rv 12 täyteen?
Maybelle saitko ajan varhaisultraan ja neuvolaan?
Mua janottaa myös
koko ajan, mutta ihme kyllä ei pissata yhtään sen enempää. Mihinköhän ne kaikki nesteet menee, kun ei vielä ole oikein turvotustakaan..
Säihkiss Ihanaa että teilläkin ollaan pitkän odottelun jälkeen tuossa tilanteessa! :heart: Mä haluaisin myös käydä, jos niin pitkälle päästään, tuossa 4D ultrassa. On varmaan käsittämätöntä nähdä se pieni siellä ruudulla niin selvästi?
Fidia Mä olen kyllä aina tiennyt haluavani lapsia "sitten joskus". Lapsenkaipuu on tullut pikkuhiljaa. Mulle on ollut myöskin aina selvää, että parikymppisenä en vielä lapsia halua. Ja tosiaan, elämä kahden aikuisen taloudessa on niin helppoa ja mukavaa, että nyt piti alkaa miettimään ihan jo järjellä, että ei tätä voi enää vaan koko ajan lykätä, ettei sitten jossain vaiheessa huomaakin että onkin jo liian myöhäistä.
Ricardina ihanaa, sulla alkaa kohta lomailu! Se menee varmasti tosi nopeasti ja sittenhän tyttönen jo syntyykin!
Mimmi Haloo Hienoa että varhaisultrassa kaikki hyvin! :heart:
jamma mulla puolestaan on mielikuva että ultrassa vauva on aina paikallaan.
Eli paljon pelkoja meissä taitaa herättää ihan jo omat mielikuvat. Varmasti vauvalla on kaikki niin kuin pitääkin, vaikka voltteja ei hyppinytkään.
miimoi onnea plussasta!
Hironea mä olen niiin onnellinen teidän puolesta ja toivon sydämeni pohjasta että kaikki menee hyvin! :heart: Meillä myös eka ultra 30.4.
Tuutunen80 kiitollinen tässä tosiaan saa olla!
ON Tissit kasvaa ja aristaa.
Onko muut muuten huomanneet, että tissikipu/arkuus vaihtelisi eri päivinä? Pitäiskö tässä huolestua, kun tänään tissit ei ole enää selvästikään niin kipeät kuin pari päivää sitten?
Pahoinvointia on ollut nyt muutama päivä, eikä se mulla ole näköjään sidottu mihinkään vuorokaudenaikaan, vaan ihan jatkuvalla pienellä kuvotuksella mennään. Nälkä on koko ajan, mutta kun ajatteleekin ruokaa niin ällöttää. Sitten kun sattuu saamaan päähänsä jonkun ruuan mitä tekisi mieli ja mikä ei sillä hetkellä ällötä, niin sitä vetääkin napaansa sitten niin paljon, että tulee siitä ylensyönnistä huonolo... Huoh, lihon varmaan monta kymmentä kiloa tämän raskauden aikana..
Liljah 5+3