Hakutulokset

1. M

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Maybelle, onnea! Upea plussa-aalto! Jee, ihanaa odotusta! Mulle labran täti sanoi (kun olin raskauden alussa huolestunut siitä etteivät viivat tuntuneet vahvistuvan), että positiinen testi on positiivinen testi. Testejä ei ole luotu hCG-hormoonin nousun mittaamiseen, eikä kannata murehtia...
  2. M

Hironea, vau! Aivan mahtavaa! Mä ihan liikutuin tuosta teidän ihanasta uutisesta. Huippua, että pitkä yritys lopulta palkittiin ja pieni on matkalla! Onnea tuhannesti! :heart: (Ja kyllä ne oireet vielä ehtii iskeä. Mulla nännikipu ja vatsan turvotus alkoi vasta joitain päiviä plussan jälkeen...
  3. M

Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

Heipparallaa! MelodyPop on mestoilla, joskin nyt olen ollut tuolla FB:n puolella. :D Se on hauska kun siellä on omalla nimellä, joka ei mitenkään liity tähän nimimerkkiin. Mulla sairaala olisi nyt JS, ensin sitä vähän pohdin mutta tuohon päädyin. Tänään on jo 10+1 - aika on kulunut...
  4. M

Maybelle, varsinkin se nännikipu kuulostaa hyvältä! Rinnat itselläkin ennen kuukautisia on vähän arat, mutta nännikipu tuli kuvioihin vasta plussakierrossa. Pidetään peukkuja! :)
  5. M

No huh, jopas oli! :D Kiitos tamariini selvityksestä. Piti tarkastaa tuo "oma" mehu ja Tropicanan Golden Grapefruit on 100% täysmehua. Eli ei tuoremehua sekään. Mutta kyllä mä sanoisin, että limojen lisääjänä se toimi mulla. Jännä terminologia tosiaan!
  6. M

Kerro tamariini jos löydät jotain lisätietoa tähän mehuasiaan, olisi kiva tietää vähän lisää! Ja lammas uunissa kuulostaa herkulliselta! Omnomnom!
  7. M

Jännää, näin se on kai nähtävä! :D
  8. M

Tamariini, tämä onkin tosi mielenkiintoinen juttu tämä mehuasia! Tuoremehu, täysmehu, nektari... Nimikkeitä löytyy tosi monia mehulle! :) Ja mun on kyllä vaikea ymmärtää määritelmien eroja. Tropicanan sivuilla sanotaan, että tiivisteestä valmistettu tuoremehu tehdään haihduttamalla hedelmistä...
  9. M

Kiitos tamariini listan päivityksestä. Kiva nähdä missä vaiheessa porukka menee! Mitäs kärkipään naiset Rockwell ja MamaBoo - millä fiiliksillä? Greippimehusta - mä olen käsittänyt että tiivisteet valmistetaan usein keittämällä ja kuumennus usein tuhoaa ainakin osan hyvistä aineista. Mutta...
  10. M

Liljah, tosi hieno asenne. Pidä siitä ihmeessä kiinni. Mulla on ollut vaikka mitä pelkoja ja niistä ylitse pääseminen on aika vaikeeta. Lapsi on vaan niin hartaasti toivottu, että menettämisenpelko on muodostunut suureksi. Aina välillä mies saa onneksi taottua järkeä päähän ja pystyn olemaan...
  11. M

Hienoa Liljah, vieläkin täällä fiilistelen sun plussaa. :) Ja mullakin vehnänalkioöljy ja geleet toimi, greippimehua olin juonut aiemminkin. Mihin sun LA sijoittuu?
  12. M

Liljah!!!! Aivan mahtavaa!!! Ihan superia! Nyt oli selvästi teille kaikki tähdet ja kikat kohdillaan. Onnea oikein paljon ja ihanaa odotusta! Onko vielä mitään tuntemuksia?
  13. M

...ja Tilulilu, kiva kuulla susta. Kävi jo mielessä, että mistä on kysymys kun sua ei ollut täällä juuri näkynyt. Toivottavasti se ovis oli siellä kuten pitää ja pian tapahtuu! :D
  14. M

Heipparallaa! Terkut Dubaista - siellä oli aurinkoista ja lämmintä. Varsinkin, kun piti kulkea peittävissä vaatteeissa. :) Mulla on vähän sama olo kuin Tilulilulla, vaikka tuossa silmäilin nopsasti viestejä läpi, niin olen vähän pihalla. :) Kovasti olen odotellut lisää plussia tänne, se olisi...
  15. M

Kippu - ystavallani on reuma ja nelja tervetta lasta, jotka tulivat maailmaan suhteellisen vahalla yrityksella. Toki laakarin kanssa piti aiheesta keskustella ja sopia laakkeiden kaytosta, mutta ei se siis toivottavasti sinullakaan mikaan este ole! Ota rennosti, kuten allaspoika minulle joka...
  16. M

Heipparallaa! Huutelen taalta etelan auringosta nopeasti tahan valiin, etta ONNEA LENNIS! Sun oireet oli kylla niin sopivat, etta en yhtaan ihmettele. :) Eikos sunkin LA tule viela marraskuulle? Joko soittelit neuvolaan? Ja meinasitko kayda varhaisultrassa? Superhieno juttu. :heart: Liljah -...
  17. M

Kiitos Liljah, MamaBoo ja tamariini! :) Olo oli kyllä varsin helpottunut, mutta eipä nämä pelkäämiset taida tähän vielä loppua. :) Mulla on nyt viikon verran ollut lähes koko ajan etova olo ja välillä todellakin huono olo. Mitään ei jaksa tehdä ja vaan ällöttää. Mutta kärsin tämän kyllä oikein...
  18. M

Taitaa olla nyt vähän hiljainen kausi menossa, kun tuli niin paljon kurjia uutisia. :( Toivottavasti tulee mukava ja rentouttava viikonloppu, jolloin voi keräillä voimia ja energiaa auringosta! Mulla perjantai 13. päivä oli hyvänonnenpäivä. Eli kävin varhaisraskauden ultrassa ja siellä se...
  19. M

Ei ole todellista. Mä olin ihan varma, että nyt sieltä pärähtää pari plussaa. Olen niin pahoillani teidän puolesta Kippu ja Tilulilu. :'( :hug: Lilljah, mikä sulla on tilanne nyt?
  20. M

Liljah, harmi ettei mitään näkynyt! Ja tuhruvuoto on kyllä tylsä juttu. Voi harminharmi! :( Mutta superkiva kuulla, että olet noinkin positiivisella tuulella! Kippu, kyllä nuo sun oireet tosi lupaavilta kuulostaa, ei voi muuta sanoa! Eikö sua mitenkään saa houkuteltua testaamaan? :D Voi...

Yhteistyössä