Hakutulokset

  1. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Jaaha, täälläkin siirrytään yk2:een... Normaalisti kierrot olleet n. 28vrk, mutta kaksi viimeisintä 30 ja 31vrk. Ilmoittaisinko nyt siis vaikka että jotta kp1/30 yk2. Tämän kierron ajattelin vielä mennä ihan umpiluomuna ilman mitään poppakonsteja, mutta kolmannesta varmaan alan tikuttaa - ihan...
  2. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Korjaan tilastotietoja...täällä kp29/26-28 menossa...eikä minkään maailman oireita suuntaan eikä toiseen. Ei pms:iä, eikä mitään muutakaan. :|
  3. K

    Periytyvä lapsettomuus: Hedelmättömän äidin tytär hedelmätön?

    Kiitos vastauksesta. :) Nähtäväksi jää, miten omalla kohdalla käy... Vielä peräänkuuluttaisin palstalaisten kokemuksia perheen perustamisesta, kun äiti/äidiksi haluava on aikoinaan hoidoilla aikaansaatu.
  4. K

    Mies katselee muita naisia..

    Ensinnäkin ihmisillä on erilaiset libidot. Toisilla on vilkkaampi seksuaalivietti kuin toisilla. Kysypä vaikka ihmisiltä, harrastavatko he seksiä usein. Varmasti yleisin vastaus on: "Mikä on usein?" Toisille usein on kahdesti viikossa, toisille usein on kolmesti päivässä. Jotkut pariskunnat...
  5. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Minäkin täällä jännäilen Meropen puolesta! *peukkupeukkupeukku* :) Kaipa sitä tosiaan epä-äidillinen saa olla... Ja omistaanhan kyllä huolehtii jne. Esimerkiksi tuo "oma" (miehen) 11-vuotias poika. Aivan mahtava tyyppi! Hänen myötään on oppinut, miten tyydyttävää voi olla lapsen kanssa...
  6. K

    Periytyvä lapsettomuus: Hedelmättömän äidin tytär hedelmätön?

    Gynekologini kertoi, että tällä hetkellä on hypoteesi siitä, että hedelmättömien äitien tyttäret saattavat hyvinkin olla myös hedelmättömiä. Hedelmällisyyshoidoilla aikoinaan aikaan saadut tyttäret ovat vasta viime vuosina alkaneet itse perustaa perheitä, eikä monikaan synnytyssalissa hihku...
  7. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kiitos Merope! :) Meidän tarina... Minä -80 ja mies -78. Olemme 1,5 vuotta olleet yhdessä, rapian vuoden saman katon alla. Hänellä on 11-vuotias poika, joka asuu äidillään. Minä olen lapseton - toistaiseksi ainakin. Tähän asti olen myös kuvitellut, etten halua lasta. En ole mikään...
  8. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kiitokset Hironea ja Vadelmanlehti. :) Onnittelut kaikille plussanneille ja kovastipaljon onnea jokaiselle yrittäjälle; ovuloikaatten kovasti ja olkaatten hedelmälliset! :flower: 5 päivää kummista oireista kärsineenä olen foorumeita kahlaillut läpi ja ihmetellyt, kärsinkö elämäni...
  9. K

    Ekat raskaus oireet??

    Ihanaa lukea näitä oireita - erityisesti tuntemuksia ajalta ennen plussaa! :) Mulla menossa yk1 ja kp 16/26-28. Viimeisin kierto oli 30 päivää, vaikka muuten aina 26-28. "Yritystä" on tällä kierrolla ollut kp8-12. Kp12 tietämillä eli nelisen vuorokautta ensimmäisistä suojaamattomista...
  10. K

    Vanha nännilävistys ja imetys!

    Mulla on molemmissa nänneissä lävistykset jo toistamiseen, mutta raskauksia saati imetyksiä ei ole vielä osunut kohdalle yhtään. Saa nähdä kuinka käy. Lävistykset aion ottaa pois heti, kun (jos) tulen raskaaksi. Yk 1 vasta menossa... Mutta kyllähän nänneissä talirauhasia on. Pitävät huolen...
  11. K

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Uusi kolmekymppinen ensikertalainen yrittäjä ilmoittautuu mukaan. :) 34v, kp 16/26-28, yk 1

Yhteistyössä